Die verlaten spoorbaan vind ik mooiquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:57 schreef Casparovvv het volgende:
Dan kunnen jullie mooi van de rust gebruik maken mijn DA account te bekijken.
Whehe jullie zijn met z'n 2en, had ik niet eens door.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die gozerttt is raaaarrrr...![]()
Maja...hij zit dan ook in Pub.
Jack Bauer is de coolste persoon op deze planeet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Whehe jullie zijn met z'n 2en, had ik niet eens door.
Maar even terugkomende op mijn reactie? Leg mij even de obsessie uit voor deze man die klaarblijkelijk in 24 speelt?
als wallpaper magquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die verlaten spoorbaan vind ik mooi![]()
Heb je daar mischien een grotere versie van (1280 pixerls breed)? Kan ik hem als wallpaper gebruiken![]()
Wat is er leuk aan Scofield?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Whehe jullie zijn met z'n 2en, had ik niet eens door.
Maar even terugkomende op mijn reactie? Leg mij even de obsessie uit voor deze man die klaarblijkelijk in 24 speelt?
Die ken ik niet man.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
als wallpaper magAls je 'm ergens anders voor gebruikt even melden
![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs77&d=06162&f=Rotterdam4.jpg
Jack Bauer heeft haar zowat hoogstpersoonlijk gebaard.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die ken ik niet man.
Ik vind Elisha een van de mooiste vrouwen die er zijn trouwens. Jammer dat Jack Bauer zo'n slappe lul is. Jammer.
Weet ik, dat vind ik wel een voordeel aan hem. Maar de stoerste persoon op aarde, dat is Leslie Nielsen al.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jack Bauer heeft haar zowat hoogstpersoonlijk gebaard.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bedankt![]()
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06162/newdesktop.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Je hebt hééélemaal gelijk...Sorry.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Weet ik, dat vind ik wel een voordeel aan hem. Maar de stoerste persoon op aarde, dat is Leslie Nielsen al.
Kan aan de jpeg compressie van paint liggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]Tof.
Jammer dat hij wat vervormd lijkt, een beetje gecropped ofzo. Vooral linksonder valt het op.
gebruik paint.netquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kan aan de jpeg compressie van paint liggenIk had geen zin om photoshop aan te slingeren voor ctrl-v
![]()
Jij altijd schat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik voeg wel wat toe hier denk
Ik vind hem er hier goed uitzienquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gebruik paint.net
geniaal programma, en gratis ook.
Heb 'm met paint.net verkleind, dus misschien ligt 't daar wel aan hoor
Speciaal voor Casparovv maar die ging ineens slapen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
is een spoortje
met vieze oude zakken
wie?quote:
*Auto voor deur heeft*quote:
Congratsquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef 14.gif het volgende:
Nahh, ik ben halfweg![]()
Het theoriecertificaat is iig binnen![]()
Dat is mooi. En die toets had je net?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef 14.gif het volgende:
Nahh, ik ben halfweg![]()
Het theoriecertificaat is iig binnen![]()
uuhm, vanmiddag om half 2, maar ben pas net weer thuisquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is mooi. En die toets had je net?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |