Hoi Marlyquote:
Tossoquote:
Al geprobeerd, lukt op de een of andere manier niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:37 schreef HuHu het volgende:
Edit PI 49 ff in je OP dan.
En GTSTquote:
Al lang geprobe-heerdquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:37 schreef HuHu het volgende:
Dan heb je PI 48 in de topic-list en PI 49 boven je OP.
Ik heb vroeger ook wel eens GTST gekekenquote:
Ik geloof het welquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:38 schreef -Marlii- het volgende:
gaan we trouwens weer in hetzelfde tempo doorposten als voor mn soapblokje?
NO WAI!quote:
oke, kan ik misschien toch nog aan de 100+ komen aan posts vandaagquote:
Ik donderdag pas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik mijn tentamen morgen pas om half 4 's middags heb
Dat scheelt, kan ik morgen ook een helft leren
had je toch al x gezegd? tot half 6 en dan was je 7 uur x thuis ofzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik mijn tentamen morgen pas om half 4 's middags heb
Dat scheelt, kan ik morgen ook een helft leren
zit je daar al niet aan dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
oke, kan ik misschien toch nog aan de 100+ komen aan posts vandaag
Ik ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
oke, kan ik misschien toch nog aan de 100+ komen aan posts vandaag
Ja, maar ik was het weer vergetenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
had je toch al x gezegd? tot half 6 en dan was je 7 uur x thuis ofzo
Het verneukt hele quotes!quote:
Oh ja toch welquote:
Door wie?quote:
Hou jij dat bij?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oh ja toch welheb er bijna 200
rekenfoutje
quote:
Ook whoops.xpi trouwens?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:41 schreef HuHu het volgende:
Layout verneukende, browser vertragende, kutpost van een modje.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oh ja toch welheb er bijna 200
rekenfoutje
quote:
nee, ik wilde alleen weten hoeveel posts ik vandaag al hadquote:
door Mess met zn kut kusjesquote:
Recordpostdag voor je? Ik heb een keer 528 posts geloof ik op één dag gedaan in alleen PUB SC met indahnesia.comquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee, ik wilde alleen wetne hoeveel posts ik vandaag al had
Ik zie het, [[url=http://images.fok</td%3E%3C/tr%3E%3Ctr%3E%3Ctd%3E%3Cspan%20class=]afbeelding[/url]]quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:42 schreef HuHu het volgende:
Whehehe... die laatste afbeelding bevat gewoon HTML code in z'n URL.
PUB >> BUG.
ja volgens mij welquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Recordpostdag voor je? Ik heb een keer 528 posts geloof ik op één dag gedaan in alleen PUB SC met indahnesia.com.
je hoeft er nog maar 19quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb er nu 85En ik ga vandaag door mijn 13000ste post heen
waarover?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga een nieuwsbericht schrijven. Ben er weer in een minuut of 20.
Zo gedaan dusquote:
Tis warempel nog Grolsch ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:45 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[afbeelding]
Stond nog in de schuur, bier voor iedereen.![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
PI's in QuickReply - De Firefox Extensie!
daaromquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zo gedaan dus
DJ Dione - Rock the Place![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:45 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[afbeelding]
Stond nog in de schuur, bier voor iedereen.![]()
Gaaf he.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
daaromnet zoals ik aan mn 200+ posts ga komen vandaag
Er was nog maar 1 volle.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar moet die gedeeld worden met iedereen hier?![]()
Hij is van heeel ver af genomen, daardoor lijkt hij klein.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar moet die gedeeld worden met iedereen hier?![]()
Twente?quote:
Ik heb hier nog een half krat, en die van jou erbij, genoeg voor iedereenquote:
't Is dat jij het bent.quote:
wat zo'n simpele zin al wel niet met je kan doenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:47 schreef carmiie het volgende:
mooie OP
beh weggooien nieuwe makenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:47 schreef snopprinses het volgende:
beh teveel honing in mn thee gegooid
Honing in je thee is juist lekkerquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:47 schreef snopprinses het volgende:
beh teveel honing in mn thee gegooid
ik word er helemaal emotioneel van zo mooiquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wat zo'n simpele zin al wel niet met je kan doen
doe ik ook niet, maar ik was gewoon ff benieuwd hoeveel posts ik vandaag had omdat het daarstraks in sc redelijk snel gingquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
't Is dat jij het bent.
Normaal gesproken heb ik een afkeer tegen mensen die posten om hun postaantal omhoog te krikken.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik word er helemaal emotioneel van zo mooi
God kan de boom in met zijn OPquote:
Ik ben nog even aan het kijkenquote:
Achterhoek gaat voorquote:
Ahaquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het kijken.
wat zouden ze dan samen doen in die boom?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
God kan de boom in met zijn OP
ahaquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik word er helemaal emotioneel van zo mooi
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Achterhoek gaat voor![]()
Maar in twente zijn ze ook goed met Grolsch![]()
Want daar staat deze:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Achterhoek gaat voor![]()
Maar in twente zijn ze ook goed met Grolsch![]()
Want daar staat deze:
[afbeelding]
![]()
Ik denk dat die OP, god zijn nek omdraaitquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat zouden ze dan samen doen in die boom?
God en de OP zaten in de boom, weet je wat ze deden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat zouden ze dan samen doen in die boom?
Das waar, en deze in Enschedequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat kloptMaar hij stond in Groenlo
http://www.planet.nl/plan(...)tid=703082/sc=702a1b gaat het worden. Wel een beetje kort.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het kijken.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
God en de OP zaten in de boom, weet je wat ze deden?
Shiit, ik ben de tekst van het liedje kwijt dat we altijd ginge zingen op de basisschool
veel plezierquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das waar, en deze in Enschede
[afbeelding]
Maar daar is niet veel meer van over![]()
wie nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
En dan gewoo niet reageren op mijn quote
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:53 schreef snopprinses het volgende:
An ordinary boy an ordinary name
But ordinary's just not good enough today
whyyyyyyy is superman dead
Die motherfockerquote:
kwestie van smaak hequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ga ik zoeken op Google, zie ik iets van United Gabbers .nl
Toen hield ik maar op.
carmiie alweer csi miami kijken johquote:
copy-past?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Duitsland is wederom opgeschrikt door racistisch geweld. In het stadje Potsdam is gisteren een uit Ethiopië afkomstige Duitser door twee tot nu toe nog onbekende personen zwaar mishandeld. De man liep ernstig hersenletsel op, en verkeert nu in levensgevaar.
Toen de man er achter kwam dat hij aan zou worden gevallen, drukte hij op de opnameknop van zijn mobiele telefoon. De politie kon hierdoor die opname later terugluisteren, omdat ze hoopten meer informatie over de daders te vinden. Hieruit bleek het om racistisch geweld te gaan, omdat de daders de man onder andere uitscholden voor "vuile neger".
dus
Vanuit mijn notepad ja, ik heb het bericht zelf herschreven. Zie de bron, maar is een andere tekstquote:
Ja... ik zie mezelf nog niet kaalgeschoren in een trainingspak de lokale discotheek door stuiteren terwijl ik als een blinde op de vloer stamp.quote:
ahaquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vanuit mijn notepad ja, ik heb het bericht zelf herschreven. Zie de bron, maar is een andere tekst.
Geen komma voor het woord en.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vanuit mijn notepad ja, ik heb het bericht zelf herschreven. Zie de bron, maar is een andere tekst.
zo ben ik (gelukkig) niet hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:57 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja... ik zie mezelf nog niet kaalgeschoren in een trainingspak de lokale discotheek door stuiteren terwijl ik als een blinde op de vloer stamp.
Dankjequote:
ik zag het netquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Marlii ik ga hem -1 FiPo modereren.
waar zie jij het woordje en staan dan?quote:
Sorry, FiPo is -2. Da's wel heel drastisch. Hij is nu "Normaal"quote:
en weer zichtbaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Sorry, FiPo is -2. Da's wel heel drastisch. Hij is nu "Normaal".
Eerste alinea, aan het einde.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
waar zie jij het woordje en staan dan?
wat houd dat -1 en -2 eigenlijk in?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Sorry, FiPo is -2. Da's wel heel drastisch. Hij is nu "Normaal".
Bij 20 keer -1 krijg je een ban, alsmede bij 3 keer -2 en één keer -3.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wat houd dat -1 en -2 eigenlijk in?
En ja hoor, mn post staat er weer
woepsquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Bij 20 keer -1 krijg je een ban, alsmede bij 3 keer -2 en één keer -3..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
woepsmaar ik heb nu dus gewoon 0?
![]()
je bent een schatquote:
quote:
Van hetzelfde.quote:
lijkt harm uit idols welquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
OMG ik kom deze net tegen. http://www.yourdailymedia.com/media/1136806990
Wie?quote:
Dan kom ik hem toch tegen op de FPquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
lijkt harm uit idols welonee das een vrouw
En die ben je niet tegen gekomen want je had de link van iemand op de FP gekregen :p
je had er om gevráágdquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan kom ik hem toch tegen op de FP.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
lijkt harm uit idols welonee das een vrouw
En die ben je niet tegen gekomen want je had de link van iemand op de FP gekregen
dit is harmquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wie?. Ik heb heel Idols niet gezien dit jaar
. Alhoewel Harm me niet echt een naam lijkt voor een zwart persoon
.
ik word er niet vrolijker van, krijg alleen maar meer koppijn van die feestende smileys van jequote:Op dinsdag 18 april 2006 21:14 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ja, ik kom alles hier opvrolijcken!Ik ben de PUB-kliniclown!
Whaaaaaaaaaaaa!
Ik ben ongemeen vroljik!
![]()
![]()
![]()
Jeujquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:14 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Whaaaaaaaaaaaa!
Ik ben ongemeen vroljik!
![]()
![]()
![]()
Het punt is dattie tof isquote:
Ik ben niet terminaal hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:14 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Whaaaaaaaaaaaa!
Ik ben ongemeen vroljik!
![]()
![]()
![]()
dat welquote:
"Aller favoriete muziekkanaal" is MTV2 hoor, mijn waarde vriend.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hahaha, die Gunther is toch zo'n MTV-tussenfilmpje? Ik geloof dat ik 'm wel eens gezien heb op ons aller favoriete muziekkanaal. Toffe site, maar het "MEET THESE CHICKS NEAR YOU!"-gedeelte vond ik toch het leukst.
Veel beterschap dan, en tot morgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:19 schreef -Marlii- het volgende:
maar ik ga dr vandoor
Ben misselijk, heb koppijn en ben ontzettend moe ondertussen
Tot morgen ofzo
Binnekort heb ik eindelijk MTV2quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier hebben we TMF, the Box en MTV en het is allemaal kut![]()
das minderquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:19 schreef -Marlii- het volgende:
maar ik ga dr vandoor
Ben misselijk, heb koppijn en ben ontzettend moe ondertussen
Tot morgen ofzo
Wat van soort muziek zenden ze daar dan uit?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Binnekort heb ik eindelijk MTV2.
Alternative rock enzo, Muse bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat van soort muziek zenden ze daar dan uit?
Congratulatiesquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef faberic het volgende:
Hoi ik heb goede cijfers gehaald dus ik ben blij hoi hoi
waarom is er geen zender waar ze wat minder bekende electronische muziek uitzendenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Alternative rock enzo, Muse bijvoorbeeld.
feliquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef faberic het volgende:
quote:
Er is geen animo voor, ben ik bang.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
waarom is er geen zender waar ze wat minder bekende electronische muziek uitzenden![]()
Ik vind ze wel tof eigenlijk. Niet zo tof als Muse natuurlijk.quote:
En heb ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ach, ben blij dat ik er op al die festivals met een grote boog omheen kon lopenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof eigenlijk. Niet zo tof als Muse natuurlijk.
Tja, dat heb ik dus niet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Anders ik welquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef faberic het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:29 schreef Blaxje het volgende:
Hallo schatjes, me ban is weg!
Hier nu hetzelfde laken en pak helaasquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:27 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik dus niet...
Ik moet het hier doen met TMF, The Box en MTV "normaal".
MTV draait nog wel leuke muziek, maar het is grotendeels een podium voor asociale kampers die elkaar kapot maken met zelfgemaakte kruisbogen en meer van dat soort ongein.
The Box is sinds de overgang naar Urban-jeugdzender alleen nog maar negermuziek, behalve dan het halve uurtje rust met South Park (en een enkele avond in de week Turn Back the Box, een topprogram).
Op TMF is het alles bReEzAh wat de klok slaat, met een enkele Tokkie-kersthit ertussendoor.
En dan is Cartoon Network er door UPC ook nog eens afgegooid
O maar wacht, ik zou het hier opvrolijken...
wordquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
waarom is er geen zender waar ze wat minder bekende electronische muziek uitzenden![]()
Allicht. En ik ben grappiger dan ooit!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:30 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Nu kun je weer gratis baggeren.
Het is triest hè. En dan zijn er nog PVDA-kamerleden die het nodig vinden te zeuren over de seks in videoclips - wat vind jij/vinden jullie daar eigenlijk van?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hier nu hetzelfde laken en pak helaas.
Back and improved, zeg maar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Allicht. En ik ben grappiger dan ooit!
Topic openen maat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Het is triest hè. En dan zijn er nog PVDA-kamerleden die het nodig vinden te zeuren over de seks in videoclips - wat vind jij/vinden jullie daar eigenlijk van?
PvdAquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Het is triest hè. En dan zijn er nog PVDA-kamerleden die het nodig vinden te zeuren over de seks in videoclips - wat vind jij/vinden jullie daar eigenlijk van?
Ja. Vanaf mijn 1337ste post ga ik alleen nog maar baggeren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:34 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Back and improved, zeg maar.
Leet! loller111!!1!!einz!1!11.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja. Vanaf mijn 1337ste post ga ik alleen nog maar baggeren.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja. Vanaf mijn 1337ste post ga ik nog steeds baggeren.
Mensen moeten verschil zien tussen videoclips en realiteit. Al die sletjes zien dat niet en denken dat het normaal is. Resultaat: NL zit vol met die blonde hoeren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Je moet die met die Appel nemen joh!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:35 schreef Zuen het volgende:
Wow, Blaxje ik heb je ava veranderd! Deze is mooi (L)
hij stond niet eens in het banmeldtopicquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:29 schreef Blaxje het volgende:
Hallo schatjes, me ban is weg!
Ochtendquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:30 schreef saaw het volgende:
goeiemiddag
Weltruste dan almaar ehquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
En een topic openen doe ik morgen wel. Ik ga nu maar eens naar bed, eerder dan anders maar morgen is het vroeg dag. Truste allen!![]()
Ja, ik verander het binnenkort wel even.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Blaxje, voor die site van je, het is fora.
Ochtendquote:
Hoihoiquote:
quote:
OCHTENDquote:
Tuurlijkquote:
Is dat alweer erop?quote:
hajquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Negermuziek is niet per definitie slecht. Het is mijn mening die ik hier uit en die dien jij te respecteren Zuennetje!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:42 schreef Zuen het volgende:
[..]. Er komt wel vaak echt kutmuziek op. Maar dit is wel een opmerking die niet echt ergens op slaat. ER is genoeg goede 'negermuziek'
Niet boos zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef saaw het volgende:
*saaw gaat boos in hoekje zitten, iets mompellend over middagen enzo
Wat luister jij dan allemaal?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Negermuziek is niet per definitie slecht. Het is mijn mening die ik hier uit en die dien jij te respecteren Zuennetje!![]()
Ja of nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:51 schreef Blaxje het volgende:
Ik denk dat 't het beste is om D_A voor een tijdje te bannen.
Messenga: Doe es kappen.
Van Poprock naar Harde rock naar Trance naar Hardcore naar Industrial en stiekem een beetje hiphop (als ik uitga voornamelijk).quote:
Toch hebben 'negers' echt veel goede muziek uitgebracht. Jazz bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Van Poprock naar Harde rock naar Trance naar Hardcore naar Industrial en stiekem een beetje hiphop (als ik uitga voornamelijk).
* Dark_Angelus agreequote:Op dinsdag 18 april 2006 21:53 schreef Zuen het volgende:
[..]
Toch hebben 'negers' echt veel goede muziek uitgebracht. Jazz bijvoorbeeld
hier netzoietsquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Van Poprock naar Harde rock naar Trance naar Hardcore naar Industrial en stiekem een beetje hiphop (als ik uitga voornamelijk).
Dat over negers was meer een grap, ik ben het met je eens. Er zijn trouwens ook goede neger-dj's!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:53 schreef Zuen het volgende:
[..]
Toch hebben 'negers' echt veel goede muziek uitgebracht. Jazz bijvoorbeeld
Carl Cox.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat over negers was meer een grap, ik ben het met je eens. Er zijn trouwens ook goede neger-dj's!![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat over negers was meer een grap, ik ben het met je eens. Er zijn trouwens ook goede neger-dj's!![]()
Jij maakt mooie op's en ava'squote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin.
Binnenkort maak ik fok.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mwah. Ik zat meer te denken aan Darkraver![]()
![]()
MWHAHA wat een grappen allemaal zeg!![]()
ik wilde net reagerenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:09 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb een topic geopend in KLB!
Mensen die 1km voor de halte in de bus al opstaan.
Check die smatje.
Komt er ook een achterquote:
Dat ga ik zo wel doen denk ikquote:
Ies leukquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:15 schreef carmiie het volgende:
ga zelf slapenik ben beauty & the nerd aan eht kijken
WOW, wij postten echt meteen tegelijk, want toen ik mijn bericht postte stond die van jou er al onderquote:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:16 schreef carmiie het volgende:
maarja, ik ben hier dus neit welkom, dus ik ga maar weer
doei
Da's die van gisterquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:15 schreef carmiie het volgende:
ga zelf slapenik ben beauty & the nerd aan eht kijken
Ik ben focking snel, wil je niet weten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
WOW, wij postten echt meteen tegelijk, want toen ik mijn bericht postte stond die van jou er al onder.
Tozzzquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben focking snel, wil je niet weten.![]()
Nog 7 trouwens.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben focking snel, wil je niet weten.![]()
Maar vertel eens, wat wil je precies aan je postgedrag veranderen dan?quote:
Inhoudelijk zal het flink omlaag gaan, daarentegen zal ik meer posten en leuker uit de hoek komen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar vertel eens, wat wil je precies aan je postgedrag veranderen dan?
Inhoudelijk omlaag zal niet echt flink kunnen. Leuker, ik hoop het.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inhoudelijk zal het flink omlaag gaan, daarentegen zal ik meer posten en leuker uit de hoek komen.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:18 schreef Blaxje het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/6718/
Iemand die al gezien?
Pardon? Ik maak best interessante posts?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Inhoudelijk omlaag zal niet echt flink kunnen. Leuker, ik hoop het..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Inhoudelijk omlaag zal niet echt flink kunnen. Leuker, ik hoop het..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:26 schreef Blaxje het volgende:
Nog een.
jeuj, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:27 schreef Blaxje het volgende:
Hoi, ik ben 1337! omfglolz0r.
jaquote:
nou het kan zijn dat ik ineens wegga, want ik ben illegaal, ik moet in bed liggen nuquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jaBen nu alleen wel een beetje moe, ga over een half uurtje maar eens slapen
Met jou?
Ik ben ook illegaal. In Nederland.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou het kan zijn dat ik ineens wegga, want ik ben illegaal, ik moet in bed liggen nu
maar verder alles goed wel
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou het kan zijn dat ik ineens wegga, want ik ben illegaal, ik moet in bed liggen nu
maar verder alles goed wel
Nee, ik moet morgen weg.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef carmiie het volgende:
[..]
stoer! krijg je binnenkort een verblijfsvergunning dan?
zou? niet gedaan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Ohja, ik zou vanavond een toets leren
hoe maak je een appel warm? Magnetron?quote:
nee, niet gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
zou? niet gedaan?
achja, ik zou vandaag huiswerk maken, ook niet gedaan
met een vriezerquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef faberic het volgende:
[..]
hoe maak je een appel warm? Magnetron?
ga jij met de bus naar school?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nee, niet gedaan
Achja, is toch pas morgen om half 4, tijd zat morgenvroeg in de bus
Nee.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef carmiie het volgende:
[..]![]()
wat erg!
kom je nog wel eens in SC dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |