je had er om gevráágdquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan kom ik hem toch tegen op de FP.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
lijkt harm uit idols welonee das een vrouw
En die ben je niet tegen gekomen want je had de link van iemand op de FP gekregen
dit is harmquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wie?. Ik heb heel Idols niet gezien dit jaar
. Alhoewel Harm me niet echt een naam lijkt voor een zwart persoon
.
ik word er niet vrolijker van, krijg alleen maar meer koppijn van die feestende smileys van jequote:Op dinsdag 18 april 2006 21:14 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ja, ik kom alles hier opvrolijcken!Ik ben de PUB-kliniclown!
Whaaaaaaaaaaaa!
Ik ben ongemeen vroljik!
![]()
![]()
![]()
Jeujquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:14 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Whaaaaaaaaaaaa!
Ik ben ongemeen vroljik!
![]()
![]()
![]()
Het punt is dattie tof isquote:
Ik ben niet terminaal hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:14 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Whaaaaaaaaaaaa!
Ik ben ongemeen vroljik!
![]()
![]()
![]()
dat welquote:
"Aller favoriete muziekkanaal" is MTV2 hoor, mijn waarde vriend.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hahaha, die Gunther is toch zo'n MTV-tussenfilmpje? Ik geloof dat ik 'm wel eens gezien heb op ons aller favoriete muziekkanaal. Toffe site, maar het "MEET THESE CHICKS NEAR YOU!"-gedeelte vond ik toch het leukst.
Veel beterschap dan, en tot morgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:19 schreef -Marlii- het volgende:
maar ik ga dr vandoor
Ben misselijk, heb koppijn en ben ontzettend moe ondertussen
Tot morgen ofzo
Binnekort heb ik eindelijk MTV2quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier hebben we TMF, the Box en MTV en het is allemaal kut![]()
das minderquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:19 schreef -Marlii- het volgende:
maar ik ga dr vandoor
Ben misselijk, heb koppijn en ben ontzettend moe ondertussen
Tot morgen ofzo
Wat van soort muziek zenden ze daar dan uit?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Binnekort heb ik eindelijk MTV2.
Alternative rock enzo, Muse bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat van soort muziek zenden ze daar dan uit?
Congratulatiesquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef faberic het volgende:
Hoi ik heb goede cijfers gehaald dus ik ben blij hoi hoi
waarom is er geen zender waar ze wat minder bekende electronische muziek uitzendenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Alternative rock enzo, Muse bijvoorbeeld.
feliquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef faberic het volgende:
quote:
Er is geen animo voor, ben ik bang.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
waarom is er geen zender waar ze wat minder bekende electronische muziek uitzenden![]()
Ik vind ze wel tof eigenlijk. Niet zo tof als Muse natuurlijk.quote:
En heb ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ach, ben blij dat ik er op al die festivals met een grote boog omheen kon lopenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof eigenlijk. Niet zo tof als Muse natuurlijk.
Tja, dat heb ik dus niet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Anders ik welquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef faberic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |