"Aller favoriete muziekkanaal" is MTV2 hoor, mijn waarde vriend.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hahaha, die Gunther is toch zo'n MTV-tussenfilmpje? Ik geloof dat ik 'm wel eens gezien heb op ons aller favoriete muziekkanaal. Toffe site, maar het "MEET THESE CHICKS NEAR YOU!"-gedeelte vond ik toch het leukst.
Veel beterschap dan, en tot morgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:19 schreef -Marlii- het volgende:
maar ik ga dr vandoor
Ben misselijk, heb koppijn en ben ontzettend moe ondertussen
Tot morgen ofzo
Binnekort heb ik eindelijk MTV2quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier hebben we TMF, the Box en MTV en het is allemaal kut![]()
das minderquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:19 schreef -Marlii- het volgende:
maar ik ga dr vandoor
Ben misselijk, heb koppijn en ben ontzettend moe ondertussen
Tot morgen ofzo
Wat van soort muziek zenden ze daar dan uit?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Binnekort heb ik eindelijk MTV2.
Alternative rock enzo, Muse bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat van soort muziek zenden ze daar dan uit?
Congratulatiesquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef faberic het volgende:
Hoi ik heb goede cijfers gehaald dus ik ben blij hoi hoi
waarom is er geen zender waar ze wat minder bekende electronische muziek uitzendenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Alternative rock enzo, Muse bijvoorbeeld.
feliquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef faberic het volgende:
quote:
Er is geen animo voor, ben ik bang.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
waarom is er geen zender waar ze wat minder bekende electronische muziek uitzenden![]()
Ik vind ze wel tof eigenlijk. Niet zo tof als Muse natuurlijk.quote:
En heb ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ach, ben blij dat ik er op al die festivals met een grote boog omheen kon lopenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof eigenlijk. Niet zo tof als Muse natuurlijk.
Tja, dat heb ik dus niet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Anders ik welquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef faberic het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:29 schreef Blaxje het volgende:
Hallo schatjes, me ban is weg!
Hier nu hetzelfde laken en pak helaasquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:27 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik dus niet...
Ik moet het hier doen met TMF, The Box en MTV "normaal".
MTV draait nog wel leuke muziek, maar het is grotendeels een podium voor asociale kampers die elkaar kapot maken met zelfgemaakte kruisbogen en meer van dat soort ongein.
The Box is sinds de overgang naar Urban-jeugdzender alleen nog maar negermuziek, behalve dan het halve uurtje rust met South Park (en een enkele avond in de week Turn Back the Box, een topprogram).
Op TMF is het alles bReEzAh wat de klok slaat, met een enkele Tokkie-kersthit ertussendoor.
En dan is Cartoon Network er door UPC ook nog eens afgegooid
O maar wacht, ik zou het hier opvrolijken...
wordquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
waarom is er geen zender waar ze wat minder bekende electronische muziek uitzenden![]()
Allicht. En ik ben grappiger dan ooit!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:30 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Nu kun je weer gratis baggeren.
Het is triest hè. En dan zijn er nog PVDA-kamerleden die het nodig vinden te zeuren over de seks in videoclips - wat vind jij/vinden jullie daar eigenlijk van?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hier nu hetzelfde laken en pak helaas.
Back and improved, zeg maar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Allicht. En ik ben grappiger dan ooit!
Topic openen maat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Het is triest hè. En dan zijn er nog PVDA-kamerleden die het nodig vinden te zeuren over de seks in videoclips - wat vind jij/vinden jullie daar eigenlijk van?
PvdAquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Het is triest hè. En dan zijn er nog PVDA-kamerleden die het nodig vinden te zeuren over de seks in videoclips - wat vind jij/vinden jullie daar eigenlijk van?
Ja. Vanaf mijn 1337ste post ga ik alleen nog maar baggeren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:34 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Back and improved, zeg maar.
Leet! loller111!!1!!einz!1!11.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja. Vanaf mijn 1337ste post ga ik alleen nog maar baggeren.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja. Vanaf mijn 1337ste post ga ik nog steeds baggeren.
Mensen moeten verschil zien tussen videoclips en realiteit. Al die sletjes zien dat niet en denken dat het normaal is. Resultaat: NL zit vol met die blonde hoeren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Je moet die met die Appel nemen joh!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:35 schreef Zuen het volgende:
Wow, Blaxje ik heb je ava veranderd! Deze is mooi (L)
hij stond niet eens in het banmeldtopicquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:29 schreef Blaxje het volgende:
Hallo schatjes, me ban is weg!
Ochtendquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:30 schreef saaw het volgende:
goeiemiddag
Weltruste dan almaar ehquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
En een topic openen doe ik morgen wel. Ik ga nu maar eens naar bed, eerder dan anders maar morgen is het vroeg dag. Truste allen!![]()
Ja, ik verander het binnenkort wel even.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Blaxje, voor die site van je, het is fora.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |