quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:53 schreef snopprinses het volgende:
An ordinary boy an ordinary name
But ordinary's just not good enough today
whyyyyyyy is superman dead
Die motherfockerquote:
kwestie van smaak hequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ga ik zoeken op Google, zie ik iets van United Gabbers .nl
Toen hield ik maar op.
carmiie alweer csi miami kijken johquote:
copy-past?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Duitsland is wederom opgeschrikt door racistisch geweld. In het stadje Potsdam is gisteren een uit Ethiopië afkomstige Duitser door twee tot nu toe nog onbekende personen zwaar mishandeld. De man liep ernstig hersenletsel op, en verkeert nu in levensgevaar.
Toen de man er achter kwam dat hij aan zou worden gevallen, drukte hij op de opnameknop van zijn mobiele telefoon. De politie kon hierdoor die opname later terugluisteren, omdat ze hoopten meer informatie over de daders te vinden. Hieruit bleek het om racistisch geweld te gaan, omdat de daders de man onder andere uitscholden voor "vuile neger".
dus
Vanuit mijn notepad ja, ik heb het bericht zelf herschreven. Zie de bron, maar is een andere tekstquote:
Ja... ik zie mezelf nog niet kaalgeschoren in een trainingspak de lokale discotheek door stuiteren terwijl ik als een blinde op de vloer stamp.quote:
ahaquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vanuit mijn notepad ja, ik heb het bericht zelf herschreven. Zie de bron, maar is een andere tekst.
Geen komma voor het woord en.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vanuit mijn notepad ja, ik heb het bericht zelf herschreven. Zie de bron, maar is een andere tekst.
zo ben ik (gelukkig) niet hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:57 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja... ik zie mezelf nog niet kaalgeschoren in een trainingspak de lokale discotheek door stuiteren terwijl ik als een blinde op de vloer stamp.
Dankjequote:
ik zag het netquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Marlii ik ga hem -1 FiPo modereren.
waar zie jij het woordje en staan dan?quote:
Sorry, FiPo is -2. Da's wel heel drastisch. Hij is nu "Normaal"quote:
en weer zichtbaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Sorry, FiPo is -2. Da's wel heel drastisch. Hij is nu "Normaal".
Eerste alinea, aan het einde.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
waar zie jij het woordje en staan dan?
wat houd dat -1 en -2 eigenlijk in?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Sorry, FiPo is -2. Da's wel heel drastisch. Hij is nu "Normaal".
Bij 20 keer -1 krijg je een ban, alsmede bij 3 keer -2 en één keer -3.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wat houd dat -1 en -2 eigenlijk in?
En ja hoor, mn post staat er weer
woepsquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Bij 20 keer -1 krijg je een ban, alsmede bij 3 keer -2 en één keer -3..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
woepsmaar ik heb nu dus gewoon 0?
![]()
je bent een schatquote:
quote:
Van hetzelfde.quote:
lijkt harm uit idols welquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
OMG ik kom deze net tegen. http://www.yourdailymedia.com/media/1136806990
Wie?quote:
Dan kom ik hem toch tegen op de FPquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
lijkt harm uit idols welonee das een vrouw
En die ben je niet tegen gekomen want je had de link van iemand op de FP gekregen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |