Hoihoiquote:
quote:
OCHTENDquote:
Tuurlijkquote:
Is dat alweer erop?quote:
hajquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Negermuziek is niet per definitie slecht. Het is mijn mening die ik hier uit en die dien jij te respecteren Zuennetje!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:42 schreef Zuen het volgende:
[..]. Er komt wel vaak echt kutmuziek op. Maar dit is wel een opmerking die niet echt ergens op slaat. ER is genoeg goede 'negermuziek'
Niet boos zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef saaw het volgende:
*saaw gaat boos in hoekje zitten, iets mompellend over middagen enzo
Wat luister jij dan allemaal?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Negermuziek is niet per definitie slecht. Het is mijn mening die ik hier uit en die dien jij te respecteren Zuennetje!![]()
Ja of nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:51 schreef Blaxje het volgende:
Ik denk dat 't het beste is om D_A voor een tijdje te bannen.
Messenga: Doe es kappen.
Van Poprock naar Harde rock naar Trance naar Hardcore naar Industrial en stiekem een beetje hiphop (als ik uitga voornamelijk).quote:
Toch hebben 'negers' echt veel goede muziek uitgebracht. Jazz bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Van Poprock naar Harde rock naar Trance naar Hardcore naar Industrial en stiekem een beetje hiphop (als ik uitga voornamelijk).
* Dark_Angelus agreequote:Op dinsdag 18 april 2006 21:53 schreef Zuen het volgende:
[..]
Toch hebben 'negers' echt veel goede muziek uitgebracht. Jazz bijvoorbeeld
hier netzoietsquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Van Poprock naar Harde rock naar Trance naar Hardcore naar Industrial en stiekem een beetje hiphop (als ik uitga voornamelijk).
Dat over negers was meer een grap, ik ben het met je eens. Er zijn trouwens ook goede neger-dj's!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:53 schreef Zuen het volgende:
[..]
Toch hebben 'negers' echt veel goede muziek uitgebracht. Jazz bijvoorbeeld
Carl Cox.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat over negers was meer een grap, ik ben het met je eens. Er zijn trouwens ook goede neger-dj's!![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat over negers was meer een grap, ik ben het met je eens. Er zijn trouwens ook goede neger-dj's!![]()
Jij maakt mooie op's en ava'squote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin.
Binnenkort maak ik fok.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mwah. Ik zat meer te denken aan Darkraver![]()
![]()
MWHAHA wat een grappen allemaal zeg!![]()
ik wilde net reagerenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:09 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb een topic geopend in KLB!
Mensen die 1km voor de halte in de bus al opstaan.
Check die smatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |