die van Karin zijn groterquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:16 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw
20:00 toch op een voetbalavond?quote:
Nou, nee hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
20:00 toch op een voetbalavond?
Pascal, teleurstellend weer hoor.
over welk duimpje heb je het nu ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:05 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij mag je altijd wel aan Golfer zijn duim zitten hoor
Is geen echte solicitatie nog.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:59 schreef clauwheee het volgende:
Golfer, wanneer moet ik ook alweer duimen voor die sollicitatie?
Ok, ik dacht al morgen of overmorgen. Doe ik dat en succes alvastquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Is geen echte solicitatie nog.
Morgenmiddag eerste oriënterende gesprek met de headhunter voor een mogelijk interessante functie.
Beetje duimen mag dus wel, hoor.
ik ben al zo'n drie weken ziek/zwak/misselijk. Ik heb nu zelfs een pijnlijke rib van het hoestenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:04 schreef SiemeN het volgende:
Als ik morgen nóg zo verkouden ben nies ik voor straf iedereen onder.
Je moet ook geen avater nemen die op die van Clauwhee lijkt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben al zo'n drie weken ziek/zwak/misselijk. Ik heb nu zelfs een pijnlijke rib van het hoesten
Neem het nou eens met een korreltje zout zegquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:17 schreef clauwheee het volgende:
Ik weet dat het grapjes moeten zijn maar ze beginnen te vervelen Tong.
Doe ik al een tijdje. Ik zeg toch, ik snap dat het grapjes zijn. Het verveelt alleen. Maar zo lang jij er plezier van hebt vind ik het prima hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem het nou eens met een korreltje zout zeg
Daarom staat hier al vanaf de eerste minuut van de eerste helft de Belg aanquote:
SCHlimquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom staat hier al vanaf de eerste minuut van de eerste helft de Belg aan
Ik niet, want de Belg stond hier op.quote:
er zijn af en toe van die momenten dat ik je niet volg. dit is er zo eentje.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet ook geen avater nemen die op die van Clauwhee lijkt.
een jankend kind werkt ook erg goed tegen het gezeik van Evertquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom staat hier al vanaf de eerste minuut van de eerste helft de Belg aan
Alles beter dan Evert.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef Old_Skool het volgende:
Nou die Belgische zender vond ik niet veel beter eigenlijk. Veel onnuttig bijgelul. Over Puma die alle afrikaanse landen van voetbalschoenen voorziet etc.
Ik lig de hele dag al een beetje op bed te hangen, word er een beetje gek van.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dan moet je op bed liggen Vom. Beterschap trouwens.
Ja, mijn vader zei altijd dat je moest drinken als je ziek was.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wel, levertraan?
Ik hoef ff geen bier, en dat zegt genoeg.quote:
Dat je geen bier hoeft vind ik schokkenderquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik hoef ff geen bier, en dat zegt genoeg.
Ben zelfs niet gaan voetballen...
Of zoals DIGGER zou zeggen, A Guiness a day...quote:
Aan degene die een Jupiler pakken op mijn rondje.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan wie?
Hoi!quote:
wat moet je om 2 uur gaan doen? Verwacht Bluezz een prestatie van je in bed?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb mijzelf tot 2 uur de tijd gegeven, qua geestelijke voorbereiding voor straks, dus mag nog even ruim een half uurtje.
quote:Op woensdag 19 april 2006 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat moet je om 2 uur gaan doen? Verwacht Bluezz een prestatie van je in bed?
Thanx, Rubbertje.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:43 schreef rubbereend het volgende:
aha bij de headhuntersucces, zal voor je duimen
quote:
dat is een optiequote:Op woensdag 19 april 2006 07:20 schreef Suijk het volgende:
Dan jat je toch een andere?
Dat is veel.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:40 schreef Againzender het volgende:
goedemorgen
dat waren weer twee uurtjes slaap
he, ik ben ook geen 17 meerquote:
en ziekquote:
ik werk vanaf huis nu, zo ziek ben ik niet meer. Maar mijn vrouw heeft nu de ziekte opgepikt, dus blijf iki thuis om voor haar en Axel te zorgen.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Zitten we in hetzelfde SCHuitje, waarom gaan we toch werken dan?
Je bent een heldquote:Op woensdag 19 april 2006 09:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik werk vanaf huis nu, zo ziek ben ik niet meer. Maar mijn vrouw heeft nu de ziekte opgepikt, dus blijf iki thuis om voor haar en Axel te zorgen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:18 schreef Againzender het volgende:
en toen zaten er allemaal kleine vingertjes op mijn beeldscherm
Axel weer bezig?quote:Op woensdag 19 april 2006 09:18 schreef Againzender het volgende:
en toen zaten er allemaal kleine vingertjes op mijn beeldscherm
wie andersquote:
okquote:Op woensdag 19 april 2006 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik had al zo'n idee
Je hebt zo even een mailtje
en terecht, play offsquote:Op woensdag 19 april 2006 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo storm heeft het niet gelopen dus, zelfs de goedkoopste kaarten zijn er blijkbaar nog
ja ik heb de hele discussie in het ajaxtopic gevolgdquote:Op woensdag 19 april 2006 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanmiddag snooker, Waalse Pijl, lekker hoor...
En eend, tja, play-offs...![]()
Maar goed...
Eigenlijk is het een onzinnige discussie geweest, ik snap de boycotters ook maar al te goed. Volgend jaar hebben wij makkelijk pratenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik heb de hele discussie in het ajaxtopic gevolgd, lastig maar ik denk dat ik zou gaan, maarja ik heb makkelijk praten
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een onzinnige discussie geweest, ik snap de boycotters ook maar al te goed. Volgend jaar hebben wij makkelijk praten
Kids hollen je uit in het begin, waardoor je als iemand die nooit ziek werd ineens elk verkoudheidje of griepje meepakt.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ziek
Axel slaapt wel door 's nachts![]()
Je verwart me met een Rotterdammer, die roept dat al jarenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat roepen jullie al jaren, probeer de inhaalsslag van 24 punten maar te maken
Da's iemand die bij mij dus ook echt nooit meer de huiskamer inkomtquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je verwart me met een Rotterdammer, die roept dat al jaren
wanneer was datquote:Op woensdag 19 april 2006 13:40 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine is ook eens uit bed gevallen
Rond half 2quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:04 schreef rubbereend het volgende:
en AZ er schijnt snooker op tv te zijn
Luie hondquote:Op woensdag 19 april 2006 13:40 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine is ook eens uit bed gevallen
dat is echt een kutbandquote:
Twee boeken en parfum. Een leukere baan dan ze nu heeft, lukte helaas nog altijd niet. Die stond wel bovenaan op de verlanglijst.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Gefeliciteerd Mich! Wat heb je haar cadeau gedaan?
Godverquote:
Zelfde makers andere seriequote:Op woensdag 19 april 2006 15:19 schreef methodmich het volgende:
Dat is toch "Red Ellert" ?
kijk ff bij de kidstop20 van Kim Lian, dat doet t altijd goedquote:Op woensdag 19 april 2006 15:24 schreef borisz het volgende:
god o god, ik moet voor iemand een cdtje in elkaar flanzen voor de basisschool, dus dat wordt ff de top40 afzoeken![]()
daar was ik ook aan het kijken,quote:Op woensdag 19 april 2006 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk ff bij de kidstop20 van Kim Lian, dat doet t altijd goed
quote:
ik heb bij beide gekekenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]oke, moet je niet posten dat je de top40 gaat bekijken
ttttssssssssssss beetje ons op een dwaalspoor zetten
Geen idee nog.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:47 schreef methodmich het volgende:
600mb?? Hoeveel songs zijn dat?
Okee. Alles na OK Computer kan je direct deleten.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Het is een collectie die een maat van me even op mijn webspace heeft gegooid.
9 Mei ga ik heen in de HMH omdat ik de kaartjes van hem gekregen had, maar ik ben eigenlijk niet zo bekend met hun muziek.. dus daar moest even verandering in komen.
Das niet te hopenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Alles na OK Computer kan je direct deleten.
Onderschat nooit iemand's leed.quote:
Blijken er ca. 120 te zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:47 schreef methodmich het volgende:
600mb?? Hoeveel songs zijn dat?
Ik heb dat pakketje van DeTolk inderdaad stiekem bij de buurvrouw afgegeven, en het niet laten tekenen.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is jouw schuld SiemeN, beetje de slechte postbode uithangen.
de HMHquote:Op woensdag 19 april 2006 15:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Het is een collectie die een maat van me even op mijn webspace heeft gegooid.
9 Mei ga ik heen in de HMH omdat ik de kaartjes van hem gekregen had, maar ik ben eigenlijk niet zo bekend met hun muziek.. dus daar moest even verandering in komen.
Het is misschien schokkend, maar ik ben niet echt een postbode hor.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
In Tilburg
* Da_Sandman is ook nog postbode geweest vroegah. Kut aangetekende shit...
Okee, that's it.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Joh..
Maar het ging toch over postbodes
Of niet?
Of wel?
Mijn week zou verpest zijn met zo'n lelijk shirt, maar goed, ieder z'n eigenquote:
Is het weer zover.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geef me een bier en een sigaret...
Daarom ook de johquote:Op woensdag 19 april 2006 16:17 schreef SiemeN het volgende:
Ken je die show dan niet, Da_Sandman?
Met postbode Siemen.. Ingrid.. Irma.. enz.
Ik ga er altijd maar een beetje in mee omdat ik de 'postbode grapjes' al jaren hoor.
Siemen is gewoon m'n echte naam ook, namelijk.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:16 schreef Suijk het volgende:
Er is maar 1 echte postbode.
En dat is Pieter Post.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pieter Post
Pieter Post Pieter Post met z'n poes verdient de kost
in z'n rode wagen
...
quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:27 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Lang en prima gesprek met de headhunter achter de rug.
Hij gaat mij bij het betreffende bedrijf voordragen, want vindt mij een prima kandidaat.
Nu dus afwachten of het bedrijf toehapt.
Lay's Sensations - Sweet Chili.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
He bah. Ik wilde even een paar chipjes eten. Nu is de hele zak dus leeg
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Lay's Sensations Smiths Bugles Corn - Sweet Chili.
Golfer bij een headhunter. 'Koppensneller' is dat toch in het Nederlands?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:27 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Lang en prima gesprek met de headhunter achter de rug.
Hij gaat mij bij het betreffende bedrijf voordragen, want vindt mij een prima kandidaat.
Nu dus afwachten of het bedrijf toehapt.
quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
In Search of Sunrise ofzoiets?
Dan zegt het me nog niks, maar dat zal wel mede door mijn muziekvoorkeur komenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
In Search of Sunrise ofzoiets?
deel uit de serie mixcd's van Tiesto. Prachtige serie met heerlijke warme trance en progressive tracks.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zegt het me nog niks, maar dat zal wel mede door mijn muziekvoorkeur komen
met als thema Los Angeles dit keer, het vorige thema was Zuid- Afrikaquote:Op woensdag 19 april 2006 16:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deel uit de serie mixcd's van Tiesto. Prachtige serie met heerlijke warme trance en progressive tracks.
Die was niet blij met de foto.quote:
Viel het mee, toen je alles gefilterd had?quote:
Geef dan een linkje ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 19:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Net een briljante site gevonden; zit nu allerlei oude intro's van tekenfilms en series te bekijken. Jeugdsentiment FTW.
jeugdsentiment zegt iemand die 16 isquote:Op woensdag 19 april 2006 19:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Net een briljante site gevonden; zit nu allerlei oude intro's van tekenfilms en series te bekijken. Jeugdsentiment FTW.
2006 - 1989 = ?quote:
oei..u is al 17, nog van harte dan !quote:Op woensdag 19 april 2006 19:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
2006 - 1989 = ?
retrojunk.com moet u hebben.Wel wat popups enzo; maar ze hebben er best veel.
ja nou en of, zeker nu de tijd nog niet zo snel gaat, wacht maar tot je ouder bent (zei pappie) dan vliegt de tijd !quote:Op woensdag 19 april 2006 19:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ironisch genoeg vandaag nog, over DOS.
En hey, tussen 7 en 17 ligt toch wel wat tijd hoor.
niet verrassend aangezien hij tegenwoordig in Los Angeles woontquote:Op woensdag 19 april 2006 16:56 schreef borisz het volgende:
[..]
met als thema Los Angeles dit keer, het vorige thema was Zuid- Afrika
Ja, dat jij nou zoveel tijd verliest aan Maud?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja nou en of, zeker nu de tijd nog niet zo snel gaat, wacht maar tot je ouder bent (zei pappie) dan vliegt de tijd !
nog geen 2 uurtjes per helaasquote:Op woensdag 19 april 2006 20:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, dat jij nou zoveel tijd verliest aan Maud?
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:27 schreef Lionheaad het volgende:
Goede avond allemaal!!!!
Is er nog koffie???
tijd om al je betaalde lidmaatschapsgeld teruig te verdienen dmv veel etenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:33 schreef golfer het volgende:
Ik mag voor het eerst in mijn leven een echt jubileum vieren.
Kreeg persoonlijke brief van mijn vakbond waarin stond dat ik meer dan 25 jaar onafgebroken lid van ze ben en of ik samen met andere jubilarissen op 27 mei wil komen opdraven om gefeliciteerd te worden en een geschenk te ontvangen met aansluitend een door het bestuur van de vakbond aangeboden buffet.
En mijn echtgenote is ook van harte welkom.![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:36 schreef rubbereend het volgende:
tijd om al je betaalde lidmaatschapsgeld teruig te verdienen dmv veel eten
vergeet je doggybag nietquote:Op woensdag 19 april 2006 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga me helemaal vol vreten dan.
zoals in het wedstrijdtopic voorgesteld; laten we die eekhoorn DG noemenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
Wedstrijdverslag van het eerste half uur van Arsenal - Villareal.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
prachtig hequote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitgestoeid met je vriendin?
lijkt me wel de moeite waardquote:
Hoe laat begint dat ?quote:
De Wedstrijden is al bezig.quote:
"de Wedstrijden" is nu bezig, na de reclame gaan we korfballenquote:
de wedstrijd van RKC na de reclamequote:
proefstuderenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:50 schreef borisz het volgende:
morge ga ik trouwens proefstuderen aan de uva economie & bedrijfskunde
Ik vermoed een soort van dag op de Universiteit; wat je allemaal kan krijgen, naar VWO - niveau aangepast. Is best leuk.quote:
Het stelt echter niets voor en helpt je 0,0 bij je keuze hoor. 1 dagje kan natuurlijk nooit laten zien wat je een heel jaar moet doen.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik vermoed een soort van dag op de Universiteit; wat je allemaal kan krijgen, naar VWO - niveau aangepast. Is best leuk.
heet dat zo tegenwoordigquote:Op woensdag 19 april 2006 22:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik vermoed een soort van dag op de Universiteit; wat je allemaal kan krijgen, naar VWO - niveau aangepast. Is best leuk.
Hehehe idd... ik zeg jaar 6 studie 3quote:Op woensdag 19 april 2006 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het stelt echter niets voor en helpt je 0,0 bij je keuze hoor. 1 dagje kan natuurlijk nooit laten zien wat je een heel jaar moet doen.
Hoeveel vrienden en oud-klasgenoten van mij al geswitched zijn is echt bizar hoog
dan doe je er gemiddeld per studie korter over dan ik deedquote:Op woensdag 19 april 2006 23:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hehehe idd... ik zeg jaar 6 studie 3![]()
Leugenaarquote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef rubbereend het volgende:
deze mag vol, de nieuwe staat klaar, geen carnavalshools
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |