die van Karin zijn groterquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:16 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw
20:00 toch op een voetbalavond?quote:
Nou, nee hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
20:00 toch op een voetbalavond?
Pascal, teleurstellend weer hoor.
over welk duimpje heb je het nu ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:05 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij mag je altijd wel aan Golfer zijn duim zitten hoor
Is geen echte solicitatie nog.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:59 schreef clauwheee het volgende:
Golfer, wanneer moet ik ook alweer duimen voor die sollicitatie?
Ok, ik dacht al morgen of overmorgen. Doe ik dat en succes alvastquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Is geen echte solicitatie nog.
Morgenmiddag eerste oriënterende gesprek met de headhunter voor een mogelijk interessante functie.
Beetje duimen mag dus wel, hoor.
ik ben al zo'n drie weken ziek/zwak/misselijk. Ik heb nu zelfs een pijnlijke rib van het hoestenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:04 schreef SiemeN het volgende:
Als ik morgen nóg zo verkouden ben nies ik voor straf iedereen onder.
Je moet ook geen avater nemen die op die van Clauwhee lijkt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben al zo'n drie weken ziek/zwak/misselijk. Ik heb nu zelfs een pijnlijke rib van het hoesten
Neem het nou eens met een korreltje zout zegquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:17 schreef clauwheee het volgende:
Ik weet dat het grapjes moeten zijn maar ze beginnen te vervelen Tong.
Doe ik al een tijdje. Ik zeg toch, ik snap dat het grapjes zijn. Het verveelt alleen. Maar zo lang jij er plezier van hebt vind ik het prima hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem het nou eens met een korreltje zout zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |