is niet erg als het ooit eens in 1 keer goed gaat.quote:
zeker.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:03 schreef Robertje het volgende:
Hij lijkt nogal op die van mij
Tja ook een natuur foto met stromend water...maar er zijn ook meerdere concert foto's of nachtfoto's. Geef toe dat de foto niet speciaal voor deze wedstrijd is gemaakt, maakte hem in frankrijk een maand geleden. Maar deze foto was op dit moment mijn enige recente foto met langere sluitertijd.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:03 schreef Robertje het volgende:
maakt niet uit hoor, stemmen we gewoon op de mooistequote:Op woensdag 26 april 2006 22:03 schreef Robertje het volgende:
Ik vind het niet erg mocht dit je inzending worden.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:25 schreef J-K het volgende:
[..]
Tja ook een natuur foto met stromend water...maar er zijn ook meerdere concert foto's of nachtfoto's. Geef toe dat de foto niet speciaal voor deze wedstrijd is gemaakt, maakte hem in frankrijk een maand geleden. Maar deze foto was op dit moment mijn enige recente foto met langere sluitertijd.
Nou gelukkig maar zeg. Anders had ie toch een groot probleem gehad.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:08 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg mocht dit je inzending worden.
Het ligt er maar aan wat je voor moeite je wilt doen voor een fotoquote:Op donderdag 27 april 2006 19:35 schreef Flipper01 het volgende:
Het leek me cool om een foto te maken op de horizontale roltrappen van Schiphol met statief en sluitertijd van enkele seconden, maar dat is vanuit Groningen toch wat te ver reizen..
En hoeveel vrije tijd je hebtquote:Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef Ymke het volgende:
Het ligt er maar aan wat je voor moeite je wilt doen voor een foto
quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:31 schreef Offy het volgende:
Attentie attentie! Dames en heren, vandaag is de laatste dag dat je je foto in kan sturen voor de wedstrijd!
Wil je me daar ff niet aan herinneren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |