dat bedoel ikquote:Op woensdag 19 april 2006 10:23 schreef Offy het volgende:
Wat ziet dat er ontzettend grappig uit zeg!Van die 2e kan je best nog wat leuks maken hoor
Beetje rechtzetten, misschien iets met het contrast spelen, jammer wel dat 'ie verder nergens scherp is
ow, okeequote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef Offy het volgende:
Hoe lang ze heeft staan knuffelen weet ik niet (dat ga je ook niet terugvinden in de exif hoor), maar de sluiter heeft 10 seconden open gestaan in ieder geval
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:32 schreef Falanx het volgende:
mhh ik moet ook nog iets verzinnen. ik heb wel iets. maar het kan veeeel mooier
![]()
Die combi is niet aan jouw besteed he??quote:Op woensdag 19 april 2006 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow, okee
hulde voor het model die 10 seconden doodstil kan staan dan
hier bij mij welquote:Op woensdag 19 april 2006 14:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[..]
Die combi is niet aan jouw besteed he??![]()
Dat zou ik alleen kunnen als ik ook echt dood zou zijn en ze me hebben opgezet ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 14:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[..]
Die combi is niet aan jouw besteed he??![]()
94 sec om precies te zijn offyquote:Op woensdag 19 april 2006 21:53 schreef Offy het volgende:
Dat ziet er eng uit Re(wel leuk gedaan!)
Prupke, welke sluitertijd heb je hiervoor gebruikt? Misschien nog wat langer proberen, zodat je de beker helemaal vol ziet lopen. (een seconde of 8 ofzo met heel weinig licht?)
Ik hou het op mijn zweefmolenfoto voor deze maand
Dat is langquote:
Of nog langer dat de koffie langzaam aan zwart word in de mok kan ook?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:56 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat is langHmm...misschien iets minder proberen dan?
Nu is het zo wazig dat je niet goed ziet dat de beker (uiteindelijk) vol is.
F25 en 94 secquote:Op woensdag 19 april 2006 21:59 schreef Offy het volgende:
Ja, dat zou ook nog kunnen, maar dan moet je wel uitkijken dat 'ie niet overbelicht wordt. Hoeveel licht had je hier verder nog bij?
ja, te groot.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
Je foto is te groot
Leuk gedaan, ingezoomd tijdens het nemen van de foto? Onderwerp mag wel wat spannender, kan je denk ik hele leuke dingen mee doen.
ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |