Out of control?quote:
Screw you guys i'm going home...quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een volwassen, serieuze relatie houdt ook in dat je compromissen zoekt waarin beide partijen zich kunnen vinden. Je zin doordrijven omdat je dat nu eenmaal gewend bent, is so not done.
Jawel toch? Jij was control freak, toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:25 schreef Tranceptor het volgende:
Best wel, maar daar hadden we het niet over.![]()
Ja ik ben control freak, maar ik hoef niet zo nodig controle op van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel toch? Jij was control freak, toch?
Aha, dus eigenlijk ben je een mooi weer controlfreak?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:27 schreef Tranceptor het volgende:
Ja ik ben control freak, maar ik hoef niet zo nodig controle op van alles en nog wat.
Ik ben dan eerder een slecht weer controlfreak.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, dus eigenlijk ben je een mooi weer controlfreak?
Je houdt niet van regen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben dan eerder een slecht weer controlfreak.![]()
Jah ook wel lekker...quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prima, ik heb zo een harinkje voor op brood
Et toi?
Ow meneer heeft weer es wat om te neuken en wie blijft er weer wenend achter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of, en zo ja, wie ik te neuken hebt, ga ik hier niet delen. Een beetje privacy is wel gewenst.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow meneer heeft weer es wat om te neuken en wie blijft er weer wenend achter?![]()
Aha, we weten dat het een fokster is. Nu enkel nog deductief berederen wie,...quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Of, en zo ja, wie ik te neuken hebt, ga ik hier niet delen. Een beetje privacy is wel gewenst.
Voor je het weet sta ik ergens in het midden van Boebiedoe's overzicht![]()
Weinigquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..![]()
Even kijken hoeveel topics er doorheen zijn gejast de afgelopen dagen..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
maar SC topics zijn wel de nuttigste van Fok om terug te lezen
Je weet niets manquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aha, we weten dat het een fokster is. Nu enkel nog deductief berederen wie,...
Lunchen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:03 schreef Mokster het volgende:
De lunch is ook niet meer wat ie ooit geweest is...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb er hier volgens mij 9 gemist...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weinig
En het was al niet veel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:03 schreef Mokster het volgende:
De lunch is ook niet meer wat ie ooit geweest is...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:07 schreef Tranceptor het volgende:
En het was al niet veel.![]()
Alle buitenlandse ingredienten moesten het land uit, dan krijg je dat.![]()
Hmm, uitgebreid avondeten dan maar ?quote:
*trigger*quote:
Een mooie dag om de hele dag binnen te zitten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is het toch een mooie dag vandaag.
Ja schitterendquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is het toch een mooie dag vandaag.
Is daar een reden voor nodig dan? Gewoon, omdat ik een goed humeur heb.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja schitterend![]()
Waarom eigenlijk???![]()
Balzeer?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:24 schreef Polen het volgende:
Ik kerm even.
Ik zal vandaag geen flauwe dingen zeggen over ouderdom.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:24 schreef Polen het volgende:
Ik kerm even.
Is te merken!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is daar een reden voor nodig dan? Gewoon, omdat ik een goed humeur heb.
Stelletje depri's hier.![]()
Yep, veel beter dan dit wordt het niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is te merken!
Ik stel gewoon een vraag en dan reageer je zo!
Als dit je goeie humeur is![]()
Mag ik wat van je lenen? Ik wil ook naar huisquote:
Doe net als ik en ram keihard op je toetsenbord zodat je elke drie maanden een nieuwe krijgt omdat alle letters en cijfers weggevaagd zijn en de E doormidden isquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:30 schreef nozem het volgende:
Ze mogen dat toetsenbord hier wel eens schoonmaken. Vele jaren van snotjes, oorsmeer en etensresten kleven er aan de letters en tekens. Met name de '\' is erg schmutzig, waarbij ondergetekende zich uiteraard afvraagt waarom juist dat teken en niet de entertoets, die relatief proper is.
Ja! (kheb mn alarm voor de zekerheid even ingesteld zodat ik er vanavond ook nog even aan denk)quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:17 schreef AirwiN het volgende:
*trigger*
Als ik je bij deze herinner aan hetgeen ik jou nog moest herinneren is dat dan voldoende?
Op een universiteit krijg je pas een nieuw toetsenbord als je het doormidden hebt geslagen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe net als ik en ram keihard op je toetsenbord zodat je elke drie maanden een nieuwe krijgt omdat alle letters en cijfers weggevaagd zijn en de E doormidden is.
Top! Doen we gezamenlijk eten erbij of word jij weer flink bezig gehouden op je werk?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! (kheb mn alarm voor de zekerheid even ingesteld zodat ik er vanavond ook nog even aan denk)
Omdat de entertoets door al die vieze vingertjes steeds wordt afgeveegd en bijna niemand ooit de \ gebruikt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:30 schreef nozem het volgende:
Ze mogen dat toetsenbord hier wel eens schoonmaken. Vele jaren van snotjes, oorsmeer en etensresten kleven er aan de letters en tekens. Met name de '\' is erg schmutzig, waarbij ondergetekende zich uiteraard afvraagt waarom juist dat teken en niet de entertoets, die relatief proper is.
Een gemiddeld toetsenbord bevat meer bacteriën dan een WC-bril.
Ik ben hypochondrisch. Ik ga naar huis.![]()
Fuck Universitiesquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:34 schreef Plato1980 het volgende:
Op een universiteit krijg je pas een nieuw toetsenbord als je het doormidden hebt geslagen.![]()
Het regent niet. Het hagelt niet. Het sneeuwt niet. Het stormt niet.quote:
Dit keer gewoon mét eten!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:34 schreef AirwiN het volgende:
Top! Doen we gezamenlijk eten erbij of word jij weer flink bezig gehouden op je werk?
Bij mij zit ie onder de Backspace en (blond als ik ben) ik sla de toets nog weleens mis!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:30 schreef nozem het volgende:
Met name de '\' is erg schmutzig, waarbij ondergetekende zich uiteraard afvraagt waarom juist dat teken en niet de entertoets, die relatief proper is.
Ik ambieer anders toch echt een loopbaan als ambtenaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck Universities
All hail corporate life.
Klinkt stukken logischer dan mijn verklaring...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef Polen het volgende:
Omdat de entertoets door al die vieze vingertjes steeds wordt afgeveegd en bijna niemand ooit de \ gebruikt, natuurlijk.
Als je aan een universiteit werkt, ben je dan ook ambtenaar?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ambieer anders toch echt een loopbaan als ambtenaar.![]()
Semi-ambtenaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je aan een universiteit werkt, ben je dan ook ambtenaar?
Dat is ook te regelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op een universiteit krijg je pas een nieuw toetsenbord als je het doormidden hebt geslagen.![]()
Ambitie en ambtenaar in één zin. Alhoewel de woorden redelijk op elkaar lijken is 't toch een wereld van verschil...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ambieer anders toch echt een loopbaan als ambtenaar.![]()
Mwah, daar kan ik wel mee leven.quote:
Het is mijn ambitie om ambtenaar te worden,. als dat eenmaal gelukt is ga ik veertig jaar achterover leunen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ambitie en ambtenaar in één zin. Alhoewel de woorden redelijk op elkaar lijken is 't toch een wereld van verschil...![]()
Ah, gelukkig... Aan mijn totaal niet gefundeerde stereotype is weer voldaan. Kan ik weer rustig slapen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is mijn ambitie om ambtenaar te worden,. als dat eenmaal gelukt is ga ik veertig jaar achterover leunen.![]()
Ik ben trouwens al een tijd ambtenaar geweest en dat beviel wel. Vandaar dat ik het weer wil worden, alleen nu met een veel hoger salaris.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, gelukkig... Aan mijn totaal niet gefundeerde stereotype is weer voldaan. Kan ik weer rustig slapen...
Tegen de tijd dat ik ergens afdelingshoofd ben regel ik wel een baantje voor je.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook ambtenaar worden: ik hou niet van hard werken.
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck Universities
All hail corporate life.
Dat hoge salaris spreekt mij dan ook wel weer aan...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens al een tijd ambtenaar geweest en dat beviel wel. Vandaar dat ik het weer wil worden, alleen nu met een veel hoger salaris.![]()
Je gaat het aftreden van de Koningin, of een andere schokkende gebeurtenis bekend maken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef Tranceptor het volgende:
Iedereen present?
Qua logica ben ik net een vrouw.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Klinkt stukken logischer dan mijn verklaring...![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je gaat het aftreden van de Koningin, of een andere schokkende gebeurtenis bekend maken?![]()
Het is een complot.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:39 schreef Plato1980 het volgende:
Nu jullie het trouwens zeggen: hier in de bibliotheekis de \-toets ook de smerigste van het toetsenbord en dat geldt ook voor de computer naast de mijne.![]()
Ik heb nooit de ambitie gehad om ambtenaar te worden. Nu ben ik het toch al bijna 9 jaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef AirwiN het volgende:
Ambitie en ambtenaar in één zin. Alhoewel de woorden redelijk op elkaar lijken is 't toch een wereld van verschil...![]()
De verkiezingen van de universiteitsraad staan voor de deur, laten we er een verkiezingsthema van maken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is een complot.
Tijd voor een nutteloos onderzoek.![]()
Ga jij dan met borden actie voeren?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De verkiezingen van de universiteitsraad staan voor de deur, laten we er een verkiezingsthema van maken.![]()
Definieer "iedereen".quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef Tranceptor het volgende:
Iedereen present?
Het probleem is dat je bij een dienst werkt die de afgelopen jaren in het middelpunt van de politieke belangstelling stond. Daarom kun je beter ambtenaar bij de afdeling Visserij op het ministerie van Landbouw worden, daar gebeurt nooit iets.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb nooit de ambitie gehad om ambtenaar te worden. Nu ben ik het toch al bijna 9 jaar.
En om nou te zeggen dat ik al 9 jaar lekker lui niets heb hoeven doen...![]()
Nee, ik boycot onzinnige verkiezingen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Ga jij dan met borden actie voeren?
Misschien moet ik de overstap maar eens gaan overwegen dan...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
Het probleem is dat je bij een dienst werkt die de afgelopen jaren in het middelpunt van de politieke belangstelling stond. Daarom kun je beter ambtenaar bij de afdeling Visserij op het ministerie van Landbouw worden, daar gebeurt nooit iets.![]()
De visgriep is op komst.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
Daarom kun je beter ambtenaar bij de afdeling Visserij op het ministerie van Landbouw worden, daar gebeurt nooit iets.![]()
Daar kan een eenvoudig ambtenaar helemaal niets aan doen.quote:
Ophokken die ambtenaren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar kan een eenvoudig ambtenaar helemaal niets aan doen.![]()
Dat is op zich wel een goede omschrijving van de overheidsinstantie waar ik gewerkt heb.quote:
Grappig. Ik wist niet dat er zo'n overzich bestond..quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Of, en zo ja, wie ik te neuken hebt, ga ik hier niet delen. Een beetje privacy is wel gewenst.
Voor je het weet sta ik ergens in het midden van Boebiedoe's overzicht![]()
Ken uw klonen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Zo te zien niemand van ons..
Dat wist ik ook niet. Waar kunnen we dat overzicht vinden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Grappig. Ik wist niet dat er zo'n overzich bestond..
Ik sta er gelukkig niet tussen.. pff![]()
Zo te zien niemand van ons..
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet. Waar kunnen we dat overzicht vinden?
ja vind ik ook maar het zou heel heel slecht zijn voor limburg en de werkgelegenheid daar natuurlijk...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:09 schreef Polen het volgende:
Waarom is dat hele NedCar toch zo'n heisa, waarom buigt het kabinet zich over deze zaak, is toch gewoon een probleem op de markt?
Inderdaad, gewoon een kwestie van economie. Mitsubishi heeft overcapaciteit, dus ergens moeten ontslagen vallen. Als het niet hier is, is het wel ergens anders in de wereld. Door te staken demonstreren ze alleen maar hun eigen overbodigheid.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:09 schreef Polen het volgende:
Waarom is dat hele NedCar toch zo'n heisa, waarom buigt het kabinet zich over deze zaak, is toch gewoon een probleem op de markt?
Het ligt natuurlijk niet aan de limburgse werknemers dat Daimler-Chrysler een probleem heeft en zich terugtrekt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:24 schreef Godlike02 het volgende:
Nedcar houden en limburg verkopen aan belgie.
Het ligt niet aan het bedrijf maar aan de mensen die er werken
Zodat je elkaar goed kan aanvullenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:18 schreef liefie_ het volgende:
vind het altijd zo leuk als mooie meisjes slim doen
zodat ze tenminste op mijn niveau mee kunnenquote:
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 18 april 2006 14:18 schreef liefie_ het volgende:
vind het altijd zo leuk als mooie meisjes slim doen
Moeders, houdt Uw kinderen binnen!quote:
Hell yeahquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Moeders, houdt Uw kinderen binnen!
Of juist niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Moeders, houdt Uw kinderen binnen!
foei af hequote:
Ik had het niet over dat specifieke meisje ... meer over mooie slimme meisjes in het algemeenquote:
mooi...jij die andere ik dezequote:Op dinsdag 18 april 2006 15:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik had het niet over dat specifieke meisje ... meer over mooie slimme meisjes in het algemeen
nee!quote:
Liefie_'s agressieve Lesbo kant..quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee!
jij hebt al die andere al
hebbert
duidelijk gevalletje gespleten persoonlijkheid...quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Liefie_'s agressieve Lesbo kant..
Aaaah, voor heel eventjes maar ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee!
jij hebt al die andere al
hebbert
nee dat is niet eerlijkquote:
Vooruit, al die anderen dan maar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat is niet eerlijk
je moet kiezen... of deze of al die andere...
ik doe al dagen mn bestquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Vooruit, al die anderen dan maar.
Beperk jij je dan vanaf vandaag tot alleen deze ? Al die anderen zijn immers druk bezig![]()
quote:
het doet je alleen zo verlangen naar de goeie oude tijd he...quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:26 schreef webspider het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volhouden, het lukt vanzelf!![]()
Neu..quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
duidelijk gevalletje gespleten persoonlijkheid...
Heb je de andere halve dag om vrij te zijn!quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:leuk zo een half werkdagje vooral als er niets te doen is omdat je teveel ingeroosterd hebt staan
![]()
IKEA?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:52 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Vloerlampen in elkaar zetten kan toch waarachtig niet zo moeilijk zijn..![]()
Trek het snoer "7" uit de vloerplaat en fixeer deze met de schroeven "6"...![]()
Ik zie géén schroeven!!![]()
Je zou het bijna denken...quote:
en de verpakking zeker al weggegooid?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:52 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Vloerlampen in elkaar zetten kan toch waarachtig niet zo moeilijk zijn..![]()
Trek het snoer "7" uit de vloerplaat en fixeer deze met de schroeven "6"...![]()
Ik zie géén schroeven!!![]()
Neenee.. gelukkig niet.. ik ga opnieuw zoeken..quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:56 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
en de verpakking zeker al weggegooid?![]()
Knibbeler? Dat is zeker zo'n zaak die beknibbelt op de schroeven?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:55 schreef _Cara_ het volgende:
Je zou het bijna denken...![]()
Nee van Knibbeler![]()
Ligt eraan wat 'het' isquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:18 schreef Tranceptor het volgende:
Wie wil het ontgelden?
Ah, okay.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:20 schreef Tranceptor het volgende:
Dat ga ik natuurlijk vantevoren niet zeggen, dat neemt een stukje spanning weg.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben de inspiratie kwijt... pffgrgrrrrr
tis ongelooflijk.
De timing van het geheel was niet perfect zoals het moet zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Tsssk. Eerst mij een beetje lekker maken en vervolgens niet thuis geven.
Terug naar de tekentafel, dus!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:27 schreef Tranceptor het volgende:
De timing van het geheel was niet perfect zoals het moet zijn.![]()
Welk boek?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:32 schreef Thisbe het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen: mijn boek uitlezen, of gaan hardlopen?
Lopen danquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:37 schreef Thisbe het volgende:
Lotte Weeda van Maarten 't Hart, wel aardig, niet denderend.
Ik geloof je meteen, want mijn tekenkwaliteiten zijn beneden alle peil.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:42 schreef Tranceptor het volgende:
Geloof me, zo bont kun je het niet tekenen.![]()
Crosstrainer kopen en al lezend 'hardlopen' ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:32 schreef Thisbe het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen: mijn boek uitlezen, of gaan hardlopen?
Al had je het schildertalent van een Rembrandt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen, want mijn tekenkwaliteiten zijn beneden alle peil.
Dát durf ik volmondig te betwijfelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:45 schreef Tranceptor het volgende:
Al had je het schildertalent van een Rembrandt...![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dát durf ik volmondig te betwijfelen.
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben een nazaat van Rembrandt, telt dat ook?
Ik ga zo ook ff wat Drogen naarbinnen gooien, ik trek deze situatie niet meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Polen het volgende:
Zo! 10 pijnstillers en een glaasje wodka. Ik ben er klaar voor.
Over een uurtje ga ik thuis een lekkere Maroc roken. Heb ik wel verdiend na deze drukke dagquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:50 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga zo ook ff wat Drogen naarbinnen gooien, ik trek deze situatie niet meer.![]()
Ok, nu ben ik nog jaloers ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over een uurtje ga ik thuis een lekkere Maroc roken. Heb ik wel verdiend na deze drukke dag.
Proost!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Polen het volgende:
Zo! 10 pijnstillers en een glaasje wodka. Ik ben er klaar voor.
andere mensen maken eerst het halve ziekenhuis gillend gek met ranzige opmerkingen en maken daarna een magnetronmaaltijd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:08 schreef nixxx het volgende:
sommige mensen he... die hebben het zo goed voor elkaar... dat er voor ze gekookt wordt en dergelijke...
zonder trouwringquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nog drie weken
En deleuke dokter
was er weer.
niet het halve ziekenhuisquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
andere mensen maken eerst het halve ziekenhuis gillend gek met ranzige opmerkingen en maken daarna een magnetronmaaltijd.
daar liet ie je eerst een paar uur voor wachten...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
zonder foto's ja
maar hij liet zich wel schaamteloos door mij begluren
hey.. volgens mij had jij laatst mijn opmerking in userfotos gemist.. je leek op die foto die je gepost had echt ontzettend op heiden6.. maar dan iets slankerquote:
die opmerking van je heb ik idd gemist jahquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey.. volgens mij had jij laatst mijn opmerking in userfotos gemist.. je leek op die foto die je gepost had echt ontzettend op heiden6.. maar dan iets slanker
Userfoto's #203!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef MoChe het volgende:
[..]
die opmerking van je heb ik idd gemist jah
heppie een linkje?
heiden6... is dat goed of slecht trouwens?![]()
en dat is... ??quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:30 schreef Polen het volgende:
w00t, ik heb King Muhammed gekocht. Voor 14 euro per gram moet het 'zacht edoch heftig' zijn.
Wiet neem ik aan...quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:30 schreef Polen het volgende:
w00t
Drugs gebruiken voor medische doeleinden is best okee.quote:ik heb King Muhammed gekocht. Voor 14 euro per gram moet het 'zacht edoch heftig' zijn.
Heroïne, morfine, allemaal hetzelfde. Harddrugs zijn misschien weer niet zo'n goed plan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef nixxx het volgende:
Een spuit morfine in je pootje... dat is pas heftig
Joh ...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef MoChe het volgende:
Anders gok ik op Coke... maar da zou duurder moeten zijn![]()
Denk je dat verslaving minder erg is dan rugpijn? Zo ja, lekker doorspuiten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef nixxx het volgende:
ik heb zo het idee dat Polen het gebruikt om zijn rugpijn te verminderendan werkt morfine een stuk beter dan hasj....
misschien iets te goed
hoezo gelukkig niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh ...
Coke voor 14 Euro, gelukkig niet.
Omdat het tegen zulke prijzen wel weer heel verleidelijk wordt om kabouterpost te laten bezorgen. En dat is niet goed voor deze verslavingsgevoelige.quote:
kweetniet.. heb geen rugpijn en heb nog nooit een spuit morfine in mijn pootje gehadquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Denk je dat verslaving minder erg is dan rugpijn? Zo ja, lekker doorspuiten.
Doe jij aan coke Cc?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het tegen zulke prijzen wel weer heel verleidelijk wordt om kabouterpost te laten bezorgen. En dat is niet goed voor deze verslavingsgevoelige.
*meldtquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Doe jij aan coke Cc?Ik dacht slecht aan mooie, knappe en lekkere mannen?
![]()
Nee, ze heeft mij nog niet gevraagd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
![]()
Fijne hasj roken is in mijn boekje toch een stuk prettiger dan zelfmoord...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:42 schreef MoChe het volgende:
[..]
Hang jezelf op... gelijk uit je lijden verlost![]()
fear and loathing in las vegas zekerquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:50 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Hoe oud ben je ook weer?quote:
I want my carpet back.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:01 schreef Polen het volgende:
Zo ook The Big Lebowski, trouwens.
Shit ...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
3 jaar ouder dan de vorige keer dat ik je achter de schermen openlijk de liefde verklaarde.
da's inderdaad ook een leuke filmquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:01 schreef Polen het volgende:
Zo ook The Big Lebowski, trouwens.
A) Ja, je bent er ingekomen toen ik geloof ik ook net mod. was.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit ...
A) Ben ik al zo lang moderator?
B) Da's oud, zeker?
Neuken?quote:
College Hotel in Amsterdam, vanavond, 22:00 uur!quote:
Sinds vrijdag heb ik nare herinneringen aan Amsterdam.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
College Hotel in Amsterdam, vanavond, 22:00 uur!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
College Hotel in Amsterdam, vanavond, 22:00 uur!
Hotel New York in Rotterdam dan? Zelfde tijd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
Sinds vrijdag heb ik nare herinneringen aan Amsterdam.
Ik zal het samenvatten als "een date die begon dat ze over een jaartje of 2/3 wel kinderen zou willen". Zeg maar de eerste date.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hotel New York in Rotterdam dan? Zelfde tijd.
Waarom nare herinneringen trouwens?
daar kan je een jaar of 1-2 rustig mee scharrelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zal het samenvatten als "een date die begon dat ze over een jaartje of 2/3 wel kinderen zou willen". Zeg maar de eerste date.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zal het samenvatten als "een date die begon dat ze over een jaartje of 2/3 wel kinderen zou willen". Zeg maar de eerste date.
die weet wat ze wilquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is zo'n afknapper. Plus dat er gewoon geen klik was en natuurlijk tijdens een stilte vroeg ze ook opeens: en vertel eens iets over jezelf? Gewoon iets leuks!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar kan je een jaar of 1-2 rustig mee scharrelen
tsja.. zit je daar ineens met je bek vol tandenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
Het is zo'n afknapper. Plus dat er gewoon geen klik was en natuurlijk tijdens een stilte vroeg ze ook opeens: en vertel eens iets over jezelf? Gewoon iets leuks!
Het 'hihi' bleef net achterwege.
Je weet hè: down the road ...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb mijn polsen al vier keer doorgekliefd sinds vrijdag.
-5 visualisatiequote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet hè: down the road ...
Zal ik je wonden likken?
![]()
Daar ben ik wel aan toe ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet hè: down the road ...
Zal ik je wonden likken?
![]()
Om heel eerlijk te zijn: inderdaad. Je weet echt niets boeiends over jezelf te melden en je zoveelste vakantie met je familie is natuurlijk ook niet echt een boeiend onderwerp. Of zou jij over jezelf spontaan iets tofs kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsja.. zit je daar ineens met je bek vol tanden
Er is ook zoiets als weten wanneer je wat het beste ter berde kan brengen. En de combinatie geagendeerde kinderwens - eerste date getuigt niet bepaald van dat wetenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:19 schreef Sjowhan het volgende:
die weet wat ze wil
Sommige vrouwen weten dat nog helemaal niet
" Ik heb nog maar tien keer zo weinig posts als QyRoZ .. ik haal hem in"quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
Om heel eerlijk te zijn: inderdaad. Je weet echt niets boeiends over jezelf te melden en je zoveelste vakantie met je familie is natuurlijk ook niet echt een boeiend onderwerp. Of zou jij over jezelf spontaan iets tofs kunnen zeggen?
"Ik houd van puzzelen en misschien ben jij wel mijn laatste stukje?"
Hihi.
Het is voor mij gewoon een totale afknapper. Ze zoekt haar zaad maar bij iemand andersquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als weten wanneer je wat het beste ter berde kan brengen. En de combinatie geagendeerde kinderwens - eerste date getuigt niet bepaald van dat weten.
zou wel grappig zijn... " ik vraag even aan de ober of ze een potje hebben.. dat kwak ik even vol en mag je het mee naar huis nemen en een paar jaar in de diepvries bewarenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon een totale afknapper. Ze zoekt haar zaad maar bij iemand anders
We zaten in het Vondelpark. Misschien had ik toch moeten vragen om haar benen even te spreiden zodat ik haar wens kon vervullen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn... " ik vraag even aan de ober of ze een potje hebben.. dat kwak ik even vol en mag je het mee naar huis nemen en een paar jaar in de diepvries bewaren"
Dan staat zij met dr mond vol tanden.. gegarandeerd
zulke dingen kan je doen als je je zaadleiders af hebt laten klemmenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We zaten in het Vondelpark. Misschien had ik toch moeten vragen om haar benen even te spreiden zodat ik haar wens kon vervullen.
Annie Jr.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We zaten in het Vondelpark. Misschien had ik toch moeten vragen om haar benen even te spreiden zodat ik haar wens kon vervullen.
alleen haar wens vullen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil jou ook best daten maar als je over kinderen begint ben ik weg.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:41 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil Cc wel eens daten trouwens!
En nee, ik hoef geen kinderen van haar![]()
Ik zei dat ik Cc wilde daten Anniequote:Op dinsdag 18 april 2006 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil jou ook best daten maar als je over kinderen begint ben ik weg.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:41 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil Cc wel eens daten trouwens!
Gelukkig. Ik was ook niet van plan ze voor je te barenquote:En nee, ik hoef geen kinderen van haar![]()
Werken op dit tijdstipquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was ook niet van plan ze voor je te baren.
En nu moet ik aan het werk.
Boxpring? Lattenbodem? Tweepersoons?quote:
IKEA !quote:
Een IKEA bed neuk je in een mum van tijd uit elkaarquote:
Oei melismay... dat wordt dan bij Litpho bumsenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef Thisbe het volgende:
Een IKEA bed neuk je in een mum van tijd uit elkaarMaar als Q het een beetje rustig aandoet, dan valt het wel mee!
Het is dus geen IKEA.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Een IKEA bed neuk je in een mum van tijd uit elkaarMaar als Q het een beetje rustig aandoet, dan valt het wel mee!
Bumsen is best wel een ranzige uitspraak.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oei melismay... dat wordt dan bij Litpho bumsen
palen dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bumsen is best wel een ranzige uitspraak.
Mooi zo, biertje?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef Polen het volgende:
Wow, ik ben knetterhigh en heb geen rugpijn meer.
L ?quote:
lieftallig knuffelen is geen sex bedrijvenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lafjes ertegen aan hangen en lieftallig knuffelen.
Dronken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:26 schreef nozem het volgende:
"En nozem, hoe voelt u zich nu?"
"Nou beste man, dat zal ik je eens even haarfijn uitleggen."
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |