Dat wist ik ook niet. Waar kunnen we dat overzicht vinden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Grappig. Ik wist niet dat er zo'n overzich bestond..
Ik sta er gelukkig niet tussen.. pff![]()
Zo te zien niemand van ons..
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet. Waar kunnen we dat overzicht vinden?
ja vind ik ook maar het zou heel heel slecht zijn voor limburg en de werkgelegenheid daar natuurlijk...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:09 schreef Polen het volgende:
Waarom is dat hele NedCar toch zo'n heisa, waarom buigt het kabinet zich over deze zaak, is toch gewoon een probleem op de markt?
Inderdaad, gewoon een kwestie van economie. Mitsubishi heeft overcapaciteit, dus ergens moeten ontslagen vallen. Als het niet hier is, is het wel ergens anders in de wereld. Door te staken demonstreren ze alleen maar hun eigen overbodigheid.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:09 schreef Polen het volgende:
Waarom is dat hele NedCar toch zo'n heisa, waarom buigt het kabinet zich over deze zaak, is toch gewoon een probleem op de markt?
Het ligt natuurlijk niet aan de limburgse werknemers dat Daimler-Chrysler een probleem heeft en zich terugtrekt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:24 schreef Godlike02 het volgende:
Nedcar houden en limburg verkopen aan belgie.
Het ligt niet aan het bedrijf maar aan de mensen die er werken
Zodat je elkaar goed kan aanvullenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:18 schreef liefie_ het volgende:
vind het altijd zo leuk als mooie meisjes slim doen
zodat ze tenminste op mijn niveau mee kunnenquote:
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 18 april 2006 14:18 schreef liefie_ het volgende:
vind het altijd zo leuk als mooie meisjes slim doen
Moeders, houdt Uw kinderen binnen!quote:
Hell yeahquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Moeders, houdt Uw kinderen binnen!
Of juist niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Moeders, houdt Uw kinderen binnen!
foei af hequote:
Ik had het niet over dat specifieke meisje ... meer over mooie slimme meisjes in het algemeenquote:
mooi...jij die andere ik dezequote:Op dinsdag 18 april 2006 15:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik had het niet over dat specifieke meisje ... meer over mooie slimme meisjes in het algemeen
nee!quote:
Liefie_'s agressieve Lesbo kant..quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee!
jij hebt al die andere al
hebbert
duidelijk gevalletje gespleten persoonlijkheid...quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Liefie_'s agressieve Lesbo kant..
Aaaah, voor heel eventjes maar ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee!
jij hebt al die andere al
hebbert
nee dat is niet eerlijkquote:
Vooruit, al die anderen dan maar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat is niet eerlijk
je moet kiezen... of deze of al die andere...
ik doe al dagen mn bestquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Vooruit, al die anderen dan maar.
Beperk jij je dan vanaf vandaag tot alleen deze ? Al die anderen zijn immers druk bezig![]()
quote:
het doet je alleen zo verlangen naar de goeie oude tijd he...quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:26 schreef webspider het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volhouden, het lukt vanzelf!![]()
Neu..quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
duidelijk gevalletje gespleten persoonlijkheid...
Heb je de andere halve dag om vrij te zijn!quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:leuk zo een half werkdagje vooral als er niets te doen is omdat je teveel ingeroosterd hebt staan
![]()
IKEA?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:52 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Vloerlampen in elkaar zetten kan toch waarachtig niet zo moeilijk zijn..![]()
Trek het snoer "7" uit de vloerplaat en fixeer deze met de schroeven "6"...![]()
Ik zie géén schroeven!!![]()
Je zou het bijna denken...quote:
en de verpakking zeker al weggegooid?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:52 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Vloerlampen in elkaar zetten kan toch waarachtig niet zo moeilijk zijn..![]()
Trek het snoer "7" uit de vloerplaat en fixeer deze met de schroeven "6"...![]()
Ik zie géén schroeven!!![]()
Neenee.. gelukkig niet.. ik ga opnieuw zoeken..quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:56 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
en de verpakking zeker al weggegooid?![]()
Knibbeler? Dat is zeker zo'n zaak die beknibbelt op de schroeven?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:55 schreef _Cara_ het volgende:
Je zou het bijna denken...![]()
Nee van Knibbeler![]()
Ligt eraan wat 'het' isquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:18 schreef Tranceptor het volgende:
Wie wil het ontgelden?
Ah, okay.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:20 schreef Tranceptor het volgende:
Dat ga ik natuurlijk vantevoren niet zeggen, dat neemt een stukje spanning weg.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben de inspiratie kwijt... pffgrgrrrrr
tis ongelooflijk.
De timing van het geheel was niet perfect zoals het moet zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Tsssk. Eerst mij een beetje lekker maken en vervolgens niet thuis geven.
Terug naar de tekentafel, dus!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:27 schreef Tranceptor het volgende:
De timing van het geheel was niet perfect zoals het moet zijn.![]()
Welk boek?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:32 schreef Thisbe het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen: mijn boek uitlezen, of gaan hardlopen?
Lopen danquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:37 schreef Thisbe het volgende:
Lotte Weeda van Maarten 't Hart, wel aardig, niet denderend.
Ik geloof je meteen, want mijn tekenkwaliteiten zijn beneden alle peil.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:42 schreef Tranceptor het volgende:
Geloof me, zo bont kun je het niet tekenen.![]()
Crosstrainer kopen en al lezend 'hardlopen' ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:32 schreef Thisbe het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen: mijn boek uitlezen, of gaan hardlopen?
Al had je het schildertalent van een Rembrandt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen, want mijn tekenkwaliteiten zijn beneden alle peil.
Dát durf ik volmondig te betwijfelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:45 schreef Tranceptor het volgende:
Al had je het schildertalent van een Rembrandt...![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dát durf ik volmondig te betwijfelen.
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben een nazaat van Rembrandt, telt dat ook?
Ik ga zo ook ff wat Drogen naarbinnen gooien, ik trek deze situatie niet meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Polen het volgende:
Zo! 10 pijnstillers en een glaasje wodka. Ik ben er klaar voor.
Over een uurtje ga ik thuis een lekkere Maroc roken. Heb ik wel verdiend na deze drukke dagquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:50 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga zo ook ff wat Drogen naarbinnen gooien, ik trek deze situatie niet meer.![]()
Ok, nu ben ik nog jaloers ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over een uurtje ga ik thuis een lekkere Maroc roken. Heb ik wel verdiend na deze drukke dag.
Proost!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Polen het volgende:
Zo! 10 pijnstillers en een glaasje wodka. Ik ben er klaar voor.
andere mensen maken eerst het halve ziekenhuis gillend gek met ranzige opmerkingen en maken daarna een magnetronmaaltijd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:08 schreef nixxx het volgende:
sommige mensen he... die hebben het zo goed voor elkaar... dat er voor ze gekookt wordt en dergelijke...
zonder trouwringquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nog drie weken
En deleuke dokter
was er weer.
niet het halve ziekenhuisquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
andere mensen maken eerst het halve ziekenhuis gillend gek met ranzige opmerkingen en maken daarna een magnetronmaaltijd.
daar liet ie je eerst een paar uur voor wachten...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
zonder foto's ja
maar hij liet zich wel schaamteloos door mij begluren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |