en de verpakking zeker al weggegooid?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:52 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Vloerlampen in elkaar zetten kan toch waarachtig niet zo moeilijk zijn..![]()
Trek het snoer "7" uit de vloerplaat en fixeer deze met de schroeven "6"...![]()
Ik zie géén schroeven!!![]()
Neenee.. gelukkig niet.. ik ga opnieuw zoeken..quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:56 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
en de verpakking zeker al weggegooid?![]()
Knibbeler? Dat is zeker zo'n zaak die beknibbelt op de schroeven?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:55 schreef _Cara_ het volgende:
Je zou het bijna denken...![]()
Nee van Knibbeler![]()
Ligt eraan wat 'het' isquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:18 schreef Tranceptor het volgende:
Wie wil het ontgelden?
Ah, okay.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:20 schreef Tranceptor het volgende:
Dat ga ik natuurlijk vantevoren niet zeggen, dat neemt een stukje spanning weg.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben de inspiratie kwijt... pffgrgrrrrr
tis ongelooflijk.
De timing van het geheel was niet perfect zoals het moet zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Tsssk. Eerst mij een beetje lekker maken en vervolgens niet thuis geven.
Terug naar de tekentafel, dus!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:27 schreef Tranceptor het volgende:
De timing van het geheel was niet perfect zoals het moet zijn.![]()
Welk boek?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:32 schreef Thisbe het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen: mijn boek uitlezen, of gaan hardlopen?
Lopen danquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:37 schreef Thisbe het volgende:
Lotte Weeda van Maarten 't Hart, wel aardig, niet denderend.
Ik geloof je meteen, want mijn tekenkwaliteiten zijn beneden alle peil.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:42 schreef Tranceptor het volgende:
Geloof me, zo bont kun je het niet tekenen.![]()
Crosstrainer kopen en al lezend 'hardlopen' ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:32 schreef Thisbe het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen: mijn boek uitlezen, of gaan hardlopen?
Al had je het schildertalent van een Rembrandt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen, want mijn tekenkwaliteiten zijn beneden alle peil.
Dát durf ik volmondig te betwijfelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:45 schreef Tranceptor het volgende:
Al had je het schildertalent van een Rembrandt...![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dát durf ik volmondig te betwijfelen.
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben een nazaat van Rembrandt, telt dat ook?
Ik ga zo ook ff wat Drogen naarbinnen gooien, ik trek deze situatie niet meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Polen het volgende:
Zo! 10 pijnstillers en een glaasje wodka. Ik ben er klaar voor.
Over een uurtje ga ik thuis een lekkere Maroc roken. Heb ik wel verdiend na deze drukke dagquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:50 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga zo ook ff wat Drogen naarbinnen gooien, ik trek deze situatie niet meer.![]()
Ok, nu ben ik nog jaloers ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over een uurtje ga ik thuis een lekkere Maroc roken. Heb ik wel verdiend na deze drukke dag.
Proost!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Polen het volgende:
Zo! 10 pijnstillers en een glaasje wodka. Ik ben er klaar voor.
andere mensen maken eerst het halve ziekenhuis gillend gek met ranzige opmerkingen en maken daarna een magnetronmaaltijd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:08 schreef nixxx het volgende:
sommige mensen he... die hebben het zo goed voor elkaar... dat er voor ze gekookt wordt en dergelijke...
zonder trouwringquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nog drie weken
En deleuke dokter
was er weer.
niet het halve ziekenhuisquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
andere mensen maken eerst het halve ziekenhuis gillend gek met ranzige opmerkingen en maken daarna een magnetronmaaltijd.
daar liet ie je eerst een paar uur voor wachten...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
zonder foto's ja
maar hij liet zich wel schaamteloos door mij begluren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |