die weet wat ze wilquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zal het samenvatten als "een date die begon dat ze over een jaartje of 2/3 wel kinderen zou willen". Zeg maar de eerste date.
Het is zo'n afknapper. Plus dat er gewoon geen klik was en natuurlijk tijdens een stilte vroeg ze ook opeens: en vertel eens iets over jezelf? Gewoon iets leuks!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar kan je een jaar of 1-2 rustig mee scharrelen
tsja.. zit je daar ineens met je bek vol tandenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
Het is zo'n afknapper. Plus dat er gewoon geen klik was en natuurlijk tijdens een stilte vroeg ze ook opeens: en vertel eens iets over jezelf? Gewoon iets leuks!
Het 'hihi' bleef net achterwege.
Je weet hè: down the road ...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb mijn polsen al vier keer doorgekliefd sinds vrijdag.
-5 visualisatiequote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet hè: down the road ...
Zal ik je wonden likken?
![]()
Daar ben ik wel aan toe ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet hè: down the road ...
Zal ik je wonden likken?
![]()
Om heel eerlijk te zijn: inderdaad. Je weet echt niets boeiends over jezelf te melden en je zoveelste vakantie met je familie is natuurlijk ook niet echt een boeiend onderwerp. Of zou jij over jezelf spontaan iets tofs kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsja.. zit je daar ineens met je bek vol tanden
Er is ook zoiets als weten wanneer je wat het beste ter berde kan brengen. En de combinatie geagendeerde kinderwens - eerste date getuigt niet bepaald van dat wetenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:19 schreef Sjowhan het volgende:
die weet wat ze wil
Sommige vrouwen weten dat nog helemaal niet
" Ik heb nog maar tien keer zo weinig posts als QyRoZ .. ik haal hem in"quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
Om heel eerlijk te zijn: inderdaad. Je weet echt niets boeiends over jezelf te melden en je zoveelste vakantie met je familie is natuurlijk ook niet echt een boeiend onderwerp. Of zou jij over jezelf spontaan iets tofs kunnen zeggen?
"Ik houd van puzzelen en misschien ben jij wel mijn laatste stukje?"
Hihi.
Het is voor mij gewoon een totale afknapper. Ze zoekt haar zaad maar bij iemand andersquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als weten wanneer je wat het beste ter berde kan brengen. En de combinatie geagendeerde kinderwens - eerste date getuigt niet bepaald van dat weten.
zou wel grappig zijn... " ik vraag even aan de ober of ze een potje hebben.. dat kwak ik even vol en mag je het mee naar huis nemen en een paar jaar in de diepvries bewarenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon een totale afknapper. Ze zoekt haar zaad maar bij iemand anders
We zaten in het Vondelpark. Misschien had ik toch moeten vragen om haar benen even te spreiden zodat ik haar wens kon vervullen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn... " ik vraag even aan de ober of ze een potje hebben.. dat kwak ik even vol en mag je het mee naar huis nemen en een paar jaar in de diepvries bewaren"
Dan staat zij met dr mond vol tanden.. gegarandeerd
zulke dingen kan je doen als je je zaadleiders af hebt laten klemmenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We zaten in het Vondelpark. Misschien had ik toch moeten vragen om haar benen even te spreiden zodat ik haar wens kon vervullen.
Annie Jr.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We zaten in het Vondelpark. Misschien had ik toch moeten vragen om haar benen even te spreiden zodat ik haar wens kon vervullen.
alleen haar wens vullen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil jou ook best daten maar als je over kinderen begint ben ik weg.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:41 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil Cc wel eens daten trouwens!
En nee, ik hoef geen kinderen van haar![]()
Ik zei dat ik Cc wilde daten Anniequote:Op dinsdag 18 april 2006 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil jou ook best daten maar als je over kinderen begint ben ik weg.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:41 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil Cc wel eens daten trouwens!
Gelukkig. Ik was ook niet van plan ze voor je te barenquote:En nee, ik hoef geen kinderen van haar![]()
Werken op dit tijdstipquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was ook niet van plan ze voor je te baren.
En nu moet ik aan het werk.
Boxpring? Lattenbodem? Tweepersoons?quote:
IKEA !quote:
Een IKEA bed neuk je in een mum van tijd uit elkaarquote:
Oei melismay... dat wordt dan bij Litpho bumsenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef Thisbe het volgende:
Een IKEA bed neuk je in een mum van tijd uit elkaarMaar als Q het een beetje rustig aandoet, dan valt het wel mee!
Het is dus geen IKEA.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Een IKEA bed neuk je in een mum van tijd uit elkaarMaar als Q het een beetje rustig aandoet, dan valt het wel mee!
Bumsen is best wel een ranzige uitspraak.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oei melismay... dat wordt dan bij Litpho bumsen
palen dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bumsen is best wel een ranzige uitspraak.
Mooi zo, biertje?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef Polen het volgende:
Wow, ik ben knetterhigh en heb geen rugpijn meer.
L ?quote:
lieftallig knuffelen is geen sex bedrijvenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lafjes ertegen aan hangen en lieftallig knuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |