Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Nee, dat i hem niet.quote:*gooi doet
Les Poppies - Non non rien n'a change?
quote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
vandaag bij rtltravel was er liedje op.. floortje was op huizenjacht in sydney... leek beetje op nelly furtado.. iemand?
Gerard Lenormand - La ballade des gens heureuxquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:25 schreef Borkydude het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:01 schreef Borkydude het volgende:
Zo'n blij Frans liedje. Zo'n vent zingt het, en op gegeven moment komt er geloof ik zo'n koor bij.
Wel een van de bekendste Franse liedjes, noem er i een paar?
[..]
Nee, dat i hem niet.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard Lenormand - La ballade des gens heureux
misschien?
Of Michel Delpech - Pour un flirtquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:26 schreef Gambolputty het volgende:
Of Gerard Lenorman - Voici les cles
danwel 'Si j'étais président'quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:26 schreef Gambolputty het volgende:
Of Gerard Lenorman - Voici les cles
Ciara - My goodies?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:34 schreef BdR het volgende:
Uit een vorig topic...
Ik zoek de titel/artiest van een funk hiphop nummer, was rond 2004 uitgebracht vermoed ik () Er zit af en toe een stukje in dan hoort je een soort blokfluit die gewoon 2 tonen speelt, eerst hoog dan laag dat steeds opnieuw, ook een beetje vals zeg maar.
iemand? Het is niet "Jennifer Lopez - Get Right"
Hier een mp3'tje, heb het zelf geprobeerd een beetje na te spelen, dan heb je hopelijk een beetje een idee van wat ik bedoel...: ikzoeknr.mp3 (130kb)
Nee, dat is em niet, maar dank voor de suggestie. Het was echt een blokfluit ofzo, niet zo'n electronisch piepje.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef El_Rolando het volgende:
Ciara - My goodies?
Basic J - The drums waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:53 schreef Kingofsorrow het volgende:
Ik zoek een nr, het is een heel bekend dance nr in 100en remixes, en er wordt de hele tijd 1 zin in herhaald, het gaat ongeveer zo:
aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa,![]()
En dat dus de hele tijd door..
Wie roept??!
het is níet treble!![]()
Ik weet niet of King Of Sorrow die bedoelde denk het wel, maar die had ik wel in m'n hoofd jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:03 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Basic J - The drums waarschijnlijk
De sample is van Michael Jackson
één van deze drie misschien?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef Sannelie het volgende:
Gister had ik het begin van cruel intentions 2 gezien. Daarin speelde dat meisje in het begin een mooi lied op de piano. Ik heb geen idee van wie dat is of hoe dat nummer heet.
Ik heb al wat rond gezocht op internet maar helaas niks kunnen vinden.
Weet een van jullie dit misschien?
je dingetje doet het niet!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:51 schreef Doagere het volgende:
Net de film 'My summer Love'
[afbeelding]
En in deze film hoor je aan het begin en zo ongeveer 3/4 van de film ook weer, ik heb een klein stukje opgenomen:
http://www.uploadweb.nl/upfiles/18042006194605ok.wav
Zou iemand mij heel blij willen maken?Alvast bedankt
Dat is K-Os - Love Song, in een instrumentale versie. Goed nummerquote:Op woensdag 19 april 2006 10:45 schreef Otto215 het volgende:
tvp
Weet trouwens hoe dit liedje heet van een reclame van Vodafone, eendagsvlieg.
Linkje..
Ik denk dat je zelf het antwoord al gegeven hebt...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:29 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb ooit eens een CD bij iemand gehoord met allemaal oude muziek gecoverd door artiesten van nu, Op een beetje een rock achtige manier.
Een van deze nummers was "someware over the rainbow" van the Wizard of Oz. Als je dat in tikt op Kazaa of Lime wire krijg je "Punk Ska covers"
wie o wie kan mij vertellen hoe deze CD heet
Nee helaas, niets te vinden onder deze titelquote:Op woensdag 19 april 2006 15:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf het antwoord al gegeven hebt...
Da's iets uit Soldaat van Oranje van Rogier van Otterloo ofzo. Ik weet alleen niet hoe het nummer heet. Waarschijnlijk Soldaat van Oranje...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:58 schreef Tha_T het volgende:
Weet iemand hoet het nummer heet wat afgespeeld wordt als je deze site opent. Ik hoorde het ook al tijdens Idols (de aflevering met het leger) maar ik krijg hem maar niet geplaatst welke het ook alweer is
Er is een cd van Me First and the Gimme Gimmes waar Over The Rainbow opstaan met een zooi andere covers:quote:Op woensdag 19 april 2006 14:29 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb ooit eens een CD bij iemand gehoord met allemaal oude muziek gecoverd door artiesten van nu, Op een beetje een rock achtige manier.
Een van deze nummers was "somewhere over the rainbow" van the Wizard of Oz. Als je dat in tikt op Kazaa of Lime wire krijg je "Punk Ska covers"
wie o wie kan mij vertellen hoe deze CD heet
You're the voice van John Farnham.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:51 schreef -Splash- het volgende:
Hmmm die nieuwe coca cola light reclame met dat applause voor die jongen die lingerie koopt voor zijn vriendin.
Zo bekend.... zo onbekend
Ik denk aan een nummer van Foreigner
Zoiets had ik ook in mijn hoofd zitten. Dank je welquote:Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's iets uit Soldaat van Oranje van Rogier van Otterloo ofzo. Ik weet alleen niet hoe het nummer heet. Waarschijnlijk Soldaat van Oranje...
Het zou best eens kunnen. Ik ga eens kijken. Ik weet in iedergeval zeker dat een van de nummers die op de CD staan gedaan is door Gwen Stefaniquote:Op woensdag 19 april 2006 16:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Er is een cd van Me First and the Gimme Gimmes waar Over The Rainbow opstaan met een zooi andere covers:
1. Over the Rainbow
2. Don't Cry for Me Agentina
3. Science Fiction/Double Feature
4. Summertime
5. Favorite Things
6. Rainbow Connection
7. Phantom of the Opera Song
8. I Sing the Body Electric
9. It's Raining on Prom Night
10. Tomorrow
11. What I Did for Love
12. Stepping Out
Deze cd heet 'Are A Drag'. Kan dit 'm zijn?
Dit zijn alleen nummers van Me First and the Gimme Gimmes...quote:Op woensdag 19 april 2006 18:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het zou best eens kunnen. Ik ga eens kijken. Ik weet in iedergeval zeker dat een van de nummers die op de CD staan gedaan is door Gwen Stefani
Ja ik heb het net op gezocht. Dat is het dus nietquote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dit zijn alleen nummers van Me First and the Gimme Gimmes...
Gokje op Something Happens - Hello hello helloquote:Op woensdag 19 april 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
Tijdje geleden heb ik gezocht naar een liedje dat ik bij uitgaan hoorde. Was beetje dance nummer, mannelijke zanger zingt zo van: "she said hello...hello....hello"
Nu gebruikt Veronica hem in een aankondiging voor vrijdagavond met grote beurt en Top Gear () Misschien dat dat nieuw licht op de zaak werpt.
Dance nummerquote:Op woensdag 19 april 2006 19:54 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gokje op Something Happens - Hello hello hello
Je ziet de raarste omschrijvingen hier...en je kan er op dansen...quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 20:00 schreef Doagere het volgende:
[..]
http://www.uploadweb.nl/upfiles/19042006195828testvw.wav
Nu wel .
Ja da's waarquote:Op woensdag 19 april 2006 20:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Je ziet de raarste omschrijvingen hier...en je kan er op dansen...
Zoals hierboven al gezegd...quote:Op woensdag 19 april 2006 20:00 schreef Doagere het volgende:
[..]
http://www.uploadweb.nl/upfiles/19042006195828testvw.wav
Nu wel .
Gokje: Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow ?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:41 schreef TvdB het volgende:
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen, ik zal proberen zo goe mogelijk uit te leggen wat ik zoek.
Ik zoek een liedje met wat geneurie erin, en volgens mij de tekst:
"You can call me a wild omen"
De tekst lijkt daar wel op, maar can ook "it" zijn in plaats van "me"
Het is wel een oud liedje, niet van de afgelopen vier jaar.
Het is allamaal erg vaag, hopelijk herkent iemand het
http://download.yousendit.com/49D702555DAAE8EAquote:Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd...
Not Found
The requested URL /upfiles/19042006195828testvw.wav was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.34 Server at www.uploadweb.nl Port 80
Probeer het eens bij yousendit.com of ...
Die .wav is wel extreem zacht. Check eens of het deze is: Goldfrapp - Lovely Headquote:Op woensdag 19 april 2006 20:42 schreef Doagere het volgende:
[..]
http://download.yousendit.com/49D702555DAAE8EA
Ok deze moet het toch wel doen, raar trouwens dat uploadweb het niet doet, hij upload hem wel.
of misschien Michel Fugain - Une Belle Histoirequote:Op dinsdag 18 april 2006 10:25 schreef Borkydude het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:01 schreef Borkydude het volgende:
Zo'n blij Frans liedje. Zo'n vent zingt het, en op gegeven moment komt er geloof ik zo'n koor bij.
Wel een van de bekendste Franse liedjes, noem er i een paar?
[..]
Nee, dat i hem niet.
Klopt, maar het is inderdaad Goldfrapp - Lovely Head dankje.:)quote:Op woensdag 19 april 2006 22:02 schreef Zap het volgende:
[..]
Die .wav is wel extreem zacht. Check eens of het deze is: Goldfrapp - Lovely Head
Wauw, ik ben sprakeloos.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:33 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Gokje: Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow ?
In-grid - Tu est foutu?quote:Op donderdag 20 april 2006 02:28 schreef NoBody122 het volgende:
Hallo, heb even dit topic doorgespit maar hij komt er niet in voor (en aangezien het een inmiddels ouder nummer is, is het not done om de voorgaande 172 topics te doorlezen)
Het gaat om een beetje een dance-achtig nummer, die een poos terug het thema was van een EK of WK voetbal (zal waarschijnlijk die van het WK 2002 geweest zijn).
In dit nummer zingt een vrouw in het Frans iets, waarin een stukje met iets als "de la promille" iedere keer terugkomt. Gevolgd door een beat en een stukje accordeon
Helaas is "de la promille" ook zo'n beetje het enige stukje tekst dat ik herken (Frans is niet zo best) en daarop googlen leverde helaas niets op. Ook googlen op termen als 'voetbal themesong/themalied' enz. mocht niet baten
Heb het al aan verschillende mensen gevraagd, allemaal wisten ze welk lied ik bedoel maar de naam bleef helaas in het onwisse
Ik zoek dit nummer nadat deze als achtergrondmuziek gebruikt werd bij een aflevering van Tuinruimers afgelopen weekend (een programma waar ik normaal overigens nooit naar kijk).
Misschien dat dat gegeven helpt
Alvast bedankt!
Kaiser Chiefs - I predict a riotquote:Op donderdag 20 april 2006 10:23 schreef SoA-Holic het volgende:
heeft iemand een idee hoe het nummer heet tijdens het afsluitende filmpje van de NOS na de wedstrijd Arsenal - Vilarreal? Het nummer kwam ook in het afsluitende filmpje voor na Ac Milan - Barcelona. Anyone?
Hulde en dankquote:
Geen dank , wel huldequote:
Junkie XL heeft een remix gemaakt van Talk, te beluisteren op http://www.myspace.com/junkiexlquote:Op woensdag 19 april 2006 20:34 schreef donroyco het volgende:
Nu op een Ned.2 is er een stuk bij de Champions League over Thierry Henry, daaronder zit er een muziekje.. wie is de uitvoerende daarvan? Het lijkt op een (dance)remix van Coldplay - Talk.. Anyone
zo moeilijk was het nou ook weer nietquote:Op donderdag 20 april 2006 01:19 schreef TvdB het volgende:
[..]
Wauw, ik ben sprakeloos.
Dat iemand uit zo'n vage omschrijving het nummer weet wat ik zoek, echt knap
Ik wil je heeel erg bedanken, en nogmaals kanp dat je het weet.
Nu nog de goede variant zoeken.
thnx again
Nee, helaas is ´m dat niet..quote:Op donderdag 20 april 2006 12:26 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Junkie XL heeft een remix gemaakt van Talk, te beluisteren op http://www.myspace.com/junkiexl
Wat voor soort muziek is het?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef Zuen het volgende:
Hallo allemaal!
Ik zoek een nummer, namelijk het nummer van die Nike Joga reclame op TV. Het is volgens mij Frans/Spaans ofzo, ik heb hem nooit helemaal goed kunnen horen. In de reclame zijn er een paar beroemde voetballers in een stadion.. naja dat nummer zoek ik dus
Er zijn verschillende reclames daarvanquote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef Zuen het volgende:
Hallo allemaal!
Ik zoek een nummer, namelijk het nummer van die Nike Joga reclame op TV. Het is volgens mij Frans/Spaans ofzo, ik heb hem nooit helemaal goed kunnen horen. In de reclame zijn er een paar beroemde voetballers in een stadion.. naja dat nummer zoek ik dus
Volgens mij beetje hiphop-achtig.quote:
Hmm dit is de enige reclame die ik ken.. weet niet zeker of er trompetten in voorkomen dan moet ik hem nog een keer zien. Tis iig niet dat nummer in die zaal met dat jongetje die voetbalt.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Er zijn verschillende reclames daarvan![]()
Volgens mij bedoel je die met die trompetten (Zlatan en C. Ronaldo)
Dan is het:quote:Op donderdag 20 april 2006 17:53 schreef Zuen het volgende:
Hmm dit is de enige reclame die ik ken.. weet niet zeker of er trompetten in voorkomen dan moet ik hem nog een keer zien. Tis iig niet dat nummer in die zaal met dat jongetje die voetbalt.
Naja, die bedoelde ik dus niet. Ik had het er misschien wat duidelijk in moeten schrijven. Het is dus niet deze, maar die op dat grasveld gewoon. toch bedankt voor het helpenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan is het:
Barbatuques - Baião Destemperado (Ben Mitchell remix)
Radiohead - Karma Police?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:29 schreef AstroStart het volgende:
Ik zoek een nummer, alleen weet ik hier alleen wat vage herinneringen van.
Het werd in de winter van 1999 op 2000 veel op TMF gedraaid (kan ook een jaar later zijn geweest).
De clip was volledig in animatie. Volgens mij toonde het een zielige man. Het liedje was heel erg droog.
Het werd nooit een echte hit, maar werd redelijk vaak gedraaid.
Droog? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:29 schreef AstroStart het volgende:
Het werd in de winter van 1999 op 2000 veel op TMF gedraaid (kan ook een jaar later zijn geweest).
De clip was volledig in animatie. Volgens mij toonde het een zielige man. Het liedje was heel erg droog.
Thanksquote:Op donderdag 20 april 2006 18:28 schreef El_Rolando het volgende:
Het is dan Delinquent Habits met Return of the tres.
Ik weet het bijna zeker.
Opgekankert.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik misbruik dit topic maar even voor een zoektocht naar een sampletje. Ik zoek het geluid dat hoort bij een soort scratch met een langspeelplaat, volgens mij alsof je de naald eraf haalt. Het wordt gebruikt als "say what?!"-geluidje, bijvoorbeeld in de volgende conversatie:
Persoon 1: "ik ben zwanger"
Persoon 2: *geluidje*
Eddy Zoey gebruikt het veel in zijn radioprogramma, Zowiezo.
Wie kan mij aan dit sampletje helpen, via een open source site als freesound of enige andere manier?
Wat is dit voor een onzin?quote:
Alles mag, maar deze topic is meer bedoeld voor mensen die niet op een bepaald liedje kunnen komen of ergens een liedje hebben gehoord waarvan ze graag de titel en/of artiest willen weten.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:06 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin?
Twee mogelijkheden.
1) Je mag hier niet vragen naar samples die legaal en gratis te verkrijgen zijn, en de TT is onduidelijk.
2) Je mag hier wel vragen naar samples die legaal en gratis te verkrijgen zijn, en Borkydude zeikt.
Hmm, nou, ik kruip dan voor één keer door de mazen van de wetquote:Op donderdag 20 april 2006 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Alles mag, maar deze topic is meer bedoeld voor mensen die niet op een bepaald liedje kunnen komen of ergens een liedje hebben gehoord waarvan ze graag de titel en/of artiest willen weten.
2e.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:06 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin?
Twee mogelijkheden.
1) Je mag hier niet vragen naar samples die legaal en gratis te verkrijgen zijn, en de TT is onduidelijk.
2) Je mag hier wel vragen naar samples die legaal en gratis te verkrijgen zijn, en Borkydude zeikt.
Dan is het dus geen nummer van het WK 2002 blijkbaarquote:Op donderdag 20 april 2006 02:38 schreef Trancelocator het volgende:
Als het nummer het thema van WK 2002 is zou die hier tussen moeten staan.
http://www.amazon.com/gp/product/B000066C19/002-8945630-6842420?v=glance&n=5174
Even de geluidsfragmenten aflopen.
Dat is hem idd!quote:
Ik heb zo'n vermoeden welk nummer je bedoelt... Is iets met 'ape' erin maar kan zo even niet op de naam komenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:29 schreef AstroStart het volgende:
"Sexy boy" van Air.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:44 schreef super-muffin het volgende:
Wie kent het liedje waar in sexy booooy in gezongen word.
Het is een langzaam liedje, beetje electronisch.
Air - Sexy Boyquote:Op donderdag 20 april 2006 22:44 schreef super-muffin het volgende:
Wie kent het liedje waar in sexy booooy in gezongen word.
Het is een langzaam liedje, beetje electronisch.
Pakito - Living on video,het sampletje is in 1999 gebruikt door 2 brothers on the 4th floor-Living In Cyberspacequote:Op donderdag 20 april 2006 22:49 schreef Mindcrash het volgende:
Rond 21:25 uitgezonden op radio538 erg zomers liedje met een bekend deuntje erin.
en de artiest begon met pi of zoiets in iedergeval met een p kan ook percuente of iets in die trans
volgens barry paf werdt het deuntje ook door 2 unlimited gebruikt ooit eens
John Farnham - You're the voicequote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Juninho het volgende:
Wie kent het liedje uit de nieuwe coca cola light reclame. (die van durf te klappe voor de man die lingerie koopt voor zijn vrouw etc.)
alvast bedankt
France Gall - Ella, elle l'aquote:Op vrijdag 21 april 2006 06:59 schreef Stefkuh het volgende:
Liedje vanmorgen bij Nederland in Beweging. Franstalig, refrein klinkt als "Hellaaa hellaaaaaaa (oeehoeehoeee oeehoeehoeee)"
iemand?
Vertel me eerst maar eens waarom jij naar Nederland in Beweging kijktquote:
Foutquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:40 schreef Omkron het volgende:
Een dance nummertje.. het is hier te beluisteren en begint met de aftiteling op 4.14.
http://video.google.com/videoplay?docid=-7335067481136542927&q=gunter&pl=true
En ik heb het vermoeden dat het Chicane is..?
Omdat dat het enige op tv is voor 7 uur en ik daarna het journaal en Goedemorgen Nederland kijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vertel me eerst maar eens waarom jij naar Nederland in Beweging kijkt.
Heb stijl. Kijk Tel Sell.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Omdat dat het enige op tv is voor 7 uur en ik daarna het journaal en Goedemorgen Nederland kijk
Of zou het helpen als ik mee deed smorgens?
herrie ft. lawaai - boem chee boemquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:48 schreef mart89 het volgende:
Weet iemand van wie dit nummer is en die titel ervan? klik hier
iemand?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef Schizophreniac het volgende:
ik zoek een nummer van een week of wat geleden...Repeterende beat... beetje alternatief geluidje zit erin. Een vrouw praat als het ware (niet echt rappen). De stem overheerst de beat.. In de videoclip is ze zwart gekleed en ze staat erbij.
iemand idee?
Denk je dat die het is of vraag je die zelf?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:32 schreef Borkydude het volgende:
Dat lied in die reclame van Nike met Zlatan en Cristiano Ronaldo?
Niemand ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 05:35 schreef liefkoetje het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik zoek 'n vrolijk liedje wat ik vorige week (en de week daarvoor) enkele malen op de radio gehoord heb.
't is een nogal relax, vrolijk liedje en 't woord "world" komt 'n aantal keer terug. Volgens mij wordt 't gezongen door een neger maar dat weet ik niet zeker.
Iemand enig idee welk liedje dat is ? Het is niet world hold on van bob sinclar.
Maar dit is een neger.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
d'r zijn nogal veel nummers met 'world' in de tekst
KT Tunstall - Suddenly I See misschien?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:55 schreef liefkoetje het volgende:
Maar ik denk wel dat 't in de top40 ofzo gestaan heeft, want 't is verschillende keren op de radio geweest.
Echt zo'n vrolijk liedje waar je vanzelf 't refrein wil meezingen / neurien.
quote:Is a map of the world
You can see she's a beautiful girl
She's a beautiful girl
And everything around her is a silver pool of light
The people who surround her feel the benefit of it
It makes you calm
She holds you captivated in her palm
Suddenly I see
This is what I wanna be
Suddenly I see
Why the hell it means so much to me
I feel like walking the world
Like walking the world
You can hear she's a beautiful girl
She's a beautiful girl
She fills up every corner like she's born in black and white
Makes you feel warmer when you're trying to remember
What you heard
She likes to leave you hanging on a wire
Suddenly I see
And she's taller than most
And she's looking at me
I can see her eyes looking from a page in a magazine
Oh she makes me feel like I could be a tower
A big strong tower
She got the power to be
The power to give
The power to see
Suddenly I see
LOLquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En het is inderdaad een neger:
[afbeelding]
Nee dat is 't ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
KT Tunstall - Suddenly I See misschien?
[..]
Delinquent Habits - Return of the tresquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:41 schreef Borkydude het volgende:
Weet iemand dat lied in die reclame van Nike met Zlatan en Cristiano Ronaldo?
Die owned jah.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Delinquent Habits - Return of the tres
Dean Friedman - Lydiaquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:32 schreef Bombardier het volgende:
"lydia lydia how come you don't understahaaaand..."
Lydia zal het wel niet zijn, maar wel iets wat zo klinkt.
Ik denk dat ik weet welke dat is. Zal ff kijkenquote:Op zaterdag 22 april 2006 03:05 schreef HajdukSplit het volgende:
He, heb laatst een remix gehoord van het nummer House of Pain - Jump
De remix ging als volgt... de beat was van house of pain.. met daarin busta rhymes, die zong met, dont this shit make a nigger wanna jump jump... wie heeft of kent deze naam van de remix.. of waar ik hem ergens vandaan kan halen?
alvast bedankt
Al gevonden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:11 schreef El_Rolando het volgende:
In ben al een tijdje op zoek naar het drum & bass nummer aan het eind van deze Mora-reclame.
Hier te zien: http://www.s-w-h.com/?page=merken.html&brand=Mora
Bij Mora magnetronbroodje (die met die piepjes).
http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzDquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die owned jah.
Weet iemand hoe dat nummer heet uit die nieuwe Brand reclame?
Is wel relaxed
There is no other to compare with youquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:17 schreef LovelyLady het volgende:
ik zoek heel snel mothers finest met het nummer baby love
hellup!
"Scandal in Sperrberzirk" van de Spider Murphy gang.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:40 schreef Artificial_M het volgende:
hoorde vannacht op radio 8fm een duits nummer
het enige woord wat ik me kan herinneren is "rosie / rozie" aan het eind van het refrein...
wie helpt me te ontcijferen welk nummer dit is?
yessssssss.... HELD! huldequote:Op zaterdag 22 april 2006 16:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Scandal in Sperrberzirk" van de Spider Murphy gang.
Air - All I Needquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:36 schreef Diesz het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat ze bij As told bij Ginger op Nickelodeon gebruiken in de voorstukjes. Heb me rot gezocht, maar met de tekst die ik er uit haal kom ik nergensVolgens mij is een deel van de tekst: All I need is time to help me catch my breath and find my way. Zal er wel naast zitten, want kan er niks mee vinden! Wie weet wel welk nummer het is??
K weet niet of het m is, en of je er wat aan hebt, maar t klinkt heel erg als Dj Furax; als dat m blijkt te zijn, meldt t ffquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:46 schreef Kasatka het volgende:
Zoek de naam van onderstaand liedje, hoor het namelijk best wel vaak voorbijkomen met uitgaan.
Best wel aanstekelijk deuntje.
http://md.x10hosting.com/naamloos.mp3
lijkt op dj furax - big orgus / love orgusquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:46 schreef Kasatka het volgende:
Zoek de naam van onderstaand liedje, hoor het namelijk best wel vaak voorbijkomen met uitgaan.
Best wel aanstekelijk deuntje.
http://md.x10hosting.com/naamloos.mp3
Niet dus..quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
lijkt op dj furax - big orgus / love orgus
is hem niet volgens mij wel bijna
ach ik luister weinig furax. dan lijkt t best op elkaarquote:
Dan wel jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
ach ik luister weinig furax. dan lijkt t best op elkaar
Hoogstwaarschijnlijk PPK - Resurrectionquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:38 schreef zwareshag het volgende:
Hoe heet het nummer ook alweer dat een jaar of 5-6 geleden een hit was, beetje trance achtig nummer, werd gekenmerkt door een hele hoop hoge bliepjes, geen zang dacht ik, en ik kan me nog herinneren dat de artiest Russisch was.
Bedankt.
Daar staat ie helaas niet bij, als je de tekst hebt moet het niet zo moeilijk zijn, maar die kan ik me op dit moment even niet herinneren.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:40 schreef Diesz het volgende:
[..]
http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD
Thnx!!!! Je bent helemaal geweldig!!!!quote:
"Sandstorm" van Darude?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:38 schreef zwareshag het volgende:
Hoe heet het nummer ook alweer dat een jaar of 5-6 geleden een hit was, beetje trance achtig nummer, werd gekenmerkt door een hele hoop hoge bliepjes, geen zang dacht ik, en ik kan me nog herinneren dat de artiest Russisch was.
Bedankt.
Hij had ´m zelf alquote:
Nee, dat is hem niet omdat hel liedje ook in deze lijst moet staanquote:Op zondag 23 april 2006 14:30 schreef Hapertje het volgende:
Eye In The Sky van Noa, en het origineel is van Alan Parsans Project!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | 12:03 Blof - Harder Dan Ik Hebben Kan Smm 12:07 Simon Webbe - No Worries Emi 12:11 Mamas And Papas - California Dreaming Mca 12:13 R Kelly - The World's Greatest Zomba 12:17 Phil Collins - Another Day In Paradise Wea 12:21 Maroon 5 - She Will Be Loved Octone 12:28 Sting - Fields Of Gold A&m 12:32 Alice And Battiato - I Treni Di Tozeur Eva 12:35 Katie Melua - Nine Million Bicycles Dramatico 12:38 Tina Turner - Tonight Eva 12:42 Sugababes - Stronger Island 12:46 Kelly Clarkson - Breakaway Bmg 12:50 Billy Joel - Just The Way You Are Cbs 12:53 Bill Medley - The Time Of My Life Eva 13:01 Roxy Music - Avalon Eva 13:05 Sade - Smooth Operator Epic 13:09 Shakira - Whenever Wherever Epic 13:12 James Blunt - Wiseman Atlantic 13:15 Commodores - Nightshift Motown 13:19 Eagles - New Kid In Town Wea 13:24 Black Eyed Peas - Where Is The Love A&m Records 13:31 Roxette - It Must Have Been Love Emi 13:34 Rene Klijn - Mr Blue Polydor 13:38 Beatles - Penny Lane Emi 13:41 Jenn Cuneta - Come Rain Come Shine News 13:44 Boris Gardiner - I Want To Wake Up With You Arcade 13:48 Marco Borsato - Binnen Polydor 13:52 George Michael - Careless Whisper Arcade 14:02 Wet Wet Wet - Love Is All Around Phonogram 14:05 Bee Gees - Too Much Heaven Arcade 14:10 Racoon - Laugh About It Pias 14:14 Lionel Richie - You Are Motown 14:17 Jewel - Foolish Games Atlantic 14:21 Jermaine Jackson - When The Rain Begins To Fall Eva 14:25 Dht Feat. Edmee - Listen To Your Heart 2bdrecords.com |
quote:Op zondag 23 april 2006 14:29 schreef Doekje het volgende:
Ik hoorde vanmiddag tijdens het eten op Sky radio () een liedje.Nu wel ik graag weten welk nummer dat is . Ik weet alleen maar wat woorden uit de tekst: in my eyes in the sky. Volgens mij is het een bekend liedje. Als iemand hem weet alvast bedankt
TT is fout
quote:Op vrijdag 21 april 2006 05:35 schreef liefkoetje het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik zoek 'n vrolijk liedje wat ik vorige week (en de week daarvoor) enkele malen op de radio gehoord heb.
't is een nogal relax, vrolijk liedje en 't woord "world" komt 'n aantal keer terug. Volgens mij wordt 't gezongen door een neger maar dat weet ik niet zeker.
Iemand enig idee welk liedje dat is ? Het is niet world hold on van bob sinclar.
Jarabe De Palo - Bonitoquote:Op zondag 23 april 2006 17:09 schreef Gatalin het volgende:
Ik ben op zoek naar een (naar ik mij meen te herinneren) spaanstalig nummer. In de clip er van zie je de zanger op een weg lopen richting camera en gitaar spelen. Ondertussen komen er allerlei mensen in beeld en weer buiten beeld terecht. Het nummer is ongeveer 2 jaar oud denk ik.
Iemand een idee?
DJ Boozy Woozy - Party affairquote:Op zondag 23 april 2006 12:24 schreef Esto het volgende:
Vrijdagavond in de disco hoorde ik een bekend nummer maar kan het even niet op z'n plek brengen.. Het was een beetje Klubbheads style.. Verbaasd me niets als dat ook echt van hun is...
Begint zo met: 'Give me someone to dance to' en dan zo'n melodietje..
Iemand die mij kan helpen?
John Farnham - You´re the voicequote:Op zondag 23 april 2006 14:59 schreef Tommes het volgende:
Ik vraag mij af hoe het nummer heet van de nieuwe coca cola reclame. Hier word coca cola lite in beeld gebracht met de tekst "Je hebt een keuze" en "klap voor de man die alles heeft achter gelaten voor een standtent" enz ..
Weet iemand dit ?
Het was Beatles › Penny Lanequote:Op zondag 23 april 2006 14:29 schreef Doekje het volgende:
Ik hoorde vanmiddag tijdens het eten op Sky radio () een liedje.Nu wel ik graag weten welk nummer dat is . Ik weet alleen maar wat woorden uit de tekst: in my eyes in the sky. Volgens mij is het een bekend liedje. Als iemand hem weet alvast bedankt
TT is fout
jamiraquai-deeper undergroundquote:Op zondag 23 april 2006 19:32 schreef matthendriks het volgende:
He,
Ken iemand misschien het liedje, waarin in de videoclip een hele bioscoop wordt gemold?
Er komt water binnenstromen, auto's drijven daar rond, er stort een helikopter neer, e.d.
De zanger springt daar allemaal overheen terwijl hij zingt...
BvD.
Rachel Kelly - Ain't gonna let nobody turn me 'roundquote:Op zondag 23 april 2006 19:58 schreef waynie het volgende:
Nummer in reclame van libresse, alleen krijg niet de goede.. iets van "turn it around,... turn it around" wordt door een vrouw gezongen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:34 schreef donroyco het volgende:
Nu op een Ned.2 is er een stuk bij de Champions League over Thierry Henry, daaronder zit er een muziekje.. wie is de uitvoerende daarvan? Het lijkt op een (dance)remix van Coldplay - Talk.. Anyone
Kraftwerk - Computerwelt?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, helaas is ´m dat niet..
De melodie werd alleen gebruikt..
Wilde gok: The Beatles - Yellow submarine?quote:Op zondag 23 april 2006 16:08 schreef bloodymary het volgende:
Een vriendin van mij zoekt al heel lang naar een nummer het is een Engelse soort gitaarballad, maar het begint, heel bizar, met de uitroep: alle hens aan dek!
Ik kan zelf bijna niet geloven dat er zoiets bestaat, maar heeft iemand enig idee?
King of Queens Themequote:Op zondag 23 april 2006 21:52 schreef TheRuud het volgende:
Ik zoek de volledige versie van de openingstheme van de sitcom King of Queens. Ik vind de lyrics wel maar kan nergens achter volledige artiest en titel komen.
Misschien heeft iemand wat aan de lyrics:
My eyes are getting weary. My back is getting tight.
I’m sitting here in traffic on the Queensborough Bridge tonight.
But I don’t care 'cause all I want to do
Is cash my check and drive right home to you.
Cause Baby, all my life, I will be driving home to you.
Alvast bedankt.
Dan vind ik alleen maar de 30 sec. versie. Ik zoek dus echt de volledige versie, ik neem aan dat die wel wat langer duurt met wat meer coupletten?quote:
Audiobullys - Snakequote:Op zondag 23 april 2006 23:07 schreef EmilioW het volgende:
Ik zoek een snel, prodigy achtig nummer.....
stukje songtekst:
Got this feeling in my head, it won't go away no (no of now)
Er wordt gezongen door een engelsman.
wie o wie weet welk nummer ik bedoel?
Laidback Luke - Rocking With The Bestquote:Op zondag 23 april 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
1 ohy yhe you whant to fucking whit te best en dat herhaalt zich
Bronski Beat?quote:Op zondag 23 april 2006 23:19 schreef Ratt het volgende:
ik ben op zoek naar een artiest/band, en daar is de zanger een kleine homo met rood haar en een best hoge stem, iemand toevallig een idee hoe deze heet?
Het lijkt op 2 Brothers On The Fourth Floor - There's A Key. Vind ik.quote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef Useless_User het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=551670992127427964&
q=guitar&pl=true
van wie is dit lied en welk lied is het?
Deze? http://dsc.discovery.com/(...)ml?clik=fsmain_feat4quote:Op zondag 23 april 2006 23:00 schreef legacythe2nd het volgende:
Ik zoek het nummer dat gedraait wordt tijdens reclame voor i shouldn't be alive op discovery channel, weet iemand welk plaatje dit is?
thnx
Ik dacht al dat het van de audio bullys was en heb toen op hun site de nummers beluisterd, maar deze stond er dus niet tussen....quote:
Het is 2 Brothers On The Fourth Floor met Fairytales...quote:Op maandag 24 april 2006 00:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het lijkt op 2 Brothers On The Fourth Floor - There's A Key. Vind ik.
Nee, dat zou te makkelijk zijn...........quote:Op zondag 23 april 2006 21:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Wilde gok: The Beatles - Yellow submarine?
quote:Op zondag 23 april 2006 16:08 schreef bloodymary het volgende:
Een vriendin van mij zoekt al heel lang naar een nummer het is een Engelse soort gitaarballad, maar het begint, heel bizar, met de uitroep: alle hens aan dek!
Ik kan zelf bijna niet geloven dat er zoiets bestaat, maar heeft iemand enig idee?
Ben er al achterquote:Op zondag 23 april 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek 2 nummers
2 club nummers met de volgende tekst
1 ohy yhe you whant to fucking whit te best en dat herhaalt zich
2 put your hands up for detroid
Deze 2 club nummers zoek ik wie o wie weet welke ik bedoel.
Ga jij toevallig vaak in Eindhoven op stap? Je bent heel vaak op zoek naar nummers die ze in mijn kroeg ook altijd draaien.quote:Op maandag 24 april 2006 01:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben er al achter
laidback luke - rocking with the best
Fedde le Grand - Put your hands up 4 Detroit
Deze zocht ik dus. Iedereen bedankt
Helaas deze is het niet, hij wordt gedraait tussen de reclame blokken.quote:Op maandag 24 april 2006 00:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Deze? http://dsc.discovery.com/(...)ml?clik=fsmain_feat4
niemand? het is al wel een vrij oud nummerquote:Op zondag 23 april 2006 20:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hey zoek een happy hardcore-achtige nummer met een sample of een cover van lions sleeps tonight. iemand een idee?
Chris Isaak - Wicked Game misschien?quote:Op maandag 24 april 2006 11:03 schreef leolinedance het volgende:
Muziekje bij reclame tijdens de Wedstrijden (Talpa)
Weet iemand welk nummer (en artiest) het is?
Iets van:"aaaaAAAAHHHHH I wanna fall in love" erin. Klinkt beetje 80s achtig, en is een vrij rustig nummer.
Bij voorbaat dank
JAAAAA! HELD!quote:Op maandag 24 april 2006 11:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Chris Isaak - Wicked Game misschien?
Waar stap jij dan in Eindhoven?quote:Op maandag 24 april 2006 07:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ga jij toevallig vaak in Eindhoven op stap? Je bent heel vaak op zoek naar nummers die ze in mijn kroeg ook altijd draaien.
Het origineel is trouwens van Matthew Dear, F.L.G. heeft een remake gemaakt van dat nummer, waarschijnlijk heb je die gehoord want die is echt huge, iedereen heeft hem al terwijl die net een week uit is ofzo. Ik voorzie net zo'n succes als Les Rhytmes Digitales![]()
ff naar beneden scrollen en luisteren:quote:Op maandag 24 april 2006 12:25 schreef steeg het volgende:
het jaren 80 nummer van de eerste turtle film. Hij speelt bij de openingscredits. Hij staat niet op de imdb soundtrack listing en via kazaa e.d kan ik het niet vinden. Heeft iemand misschien enig idee
Oorspronkelijke titel: In my Heartquote:Op maandag 24 april 2006 13:02 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek de titel van het nummer van Moby dat gebruikt wordt in de reclame van de Nokia N70 series. Begint heel vrolijk, mensen hier weten het vast wel.
Thrill me!
Mijn dank.quote:Op maandag 24 april 2006 13:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oorspronkelijke titel: In my Heart
Uitvoerende(n): Moby
Bob Dylan - I Want Youquote:Op maandag 24 april 2006 14:24 schreef elpatsjieno het volgende:
Ik zoek een nummer waarbij (bijna) elke zin begint met "i want you..."
Het is een rustig rock achtig nummer...
Dacht dat het van Danko Jones was... maar dat was dus niet zo... of wel?![]()
Nope... wel leuke nummers trouwens.quote:Op maandag 24 april 2006 14:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bob Dylan - I Want You
Cheap Trick - I Want You To Want Me
Tiga - You Gonna Want Me
??
Op meerdere plaatsen, maar de kroeg waar ik het over heb is Café Tracé.quote:Op maandag 24 april 2006 12:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar stap jij dan in Eindhoven?
'Show me the way' van Peter Frampton?quote:Op maandag 24 april 2006 14:24 schreef elpatsjieno het volgende:
nope...quote:Op maandag 24 april 2006 14:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
'Show me the way' van Peter Frampton?
Elvis Costello - I want you?quote:Op maandag 24 april 2006 14:24 schreef elpatsjieno het volgende:
Merci!quote:
Aha, kom ik ook regelmatig. Evenals de Basta, Playerz en Tomasquote:Op maandag 24 april 2006 14:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Op meerdere plaatsen, maar de kroeg waar ik het over heb is Café Tracé.
"Detroit, New York and LA...quote:Op maandag 24 april 2006 15:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha, kom ik ook regelmatig. Evenals de Basta, Playerz en Tomas![]()
Armin van Buuren - Without you near ?quote:Op maandag 24 april 2006 15:41 schreef LoneStarr het volgende:
Ik zoek een dance nummer, ik heb alleen het refrein in me hoofd, en kan werkelijk niks vinden.
Het refrein gaat alsvolgt (of iets anders, maar dit is wat ik me kan herinneren):
- there's no music without you
- there's no music without you
- how can I dance when you're not here
- i just want you near
Die kan ik helaas niet vinden, en het is ook niet Markus Schultz - Withour you near, net beluisterd...quote:Op maandag 24 april 2006 15:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Armin van Buuren - Without you near ?
Uhh die bedoel ikquote:Op maandag 24 april 2006 16:01 schreef LoneStarr het volgende:
[..]
Die kan ik helaas niet vinden, en het is ook niet Markus Schultz - Withour you near, net beluisterd...![]()
Heb je al op www.ster.nl gezocht?quote:Op maandag 24 april 2006 17:49 schreef Timmai het volgende:
Iemand die weet welk nummer dat is uit die 538 reclamespots die de laatste tijd op TV zijn?
Niemand? ik zal eens kijken of ik een sample kan maken.quote:Op zondag 23 april 2006 23:00 schreef legacythe2nd het volgende:
Ik zoek het nummer dat gedraait wordt tijdens reclame voor i shouldn't be alive op discovery channel, weet iemand welk plaatje dit is?
thnx
538 maakt toch geen reclame bij de Sterquote:Op maandag 24 april 2006 18:45 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Heb je al op www.ster.nl gezocht?
lijkt me ook niet, en ik krijg daar ook geen hitsquote:Op maandag 24 april 2006 19:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
538 maakt toch geen reclame bij de Ster![]()
ik dacht ik kijk ff op discovery voor je en dan vind ik dit :quote:Op zondag 23 april 2006 23:00 schreef legacythe2nd het volgende:
thnx
Hartelijk dank dat je hebt gekeken voor mij.quote:Op maandag 24 april 2006 19:46 schreef prupke het volgende:
[..]
ik dacht ik kijk ff op discovery voor je en dan vind ik dit :
Although we get many requests for details about composers and tracks of music used on both our programmes and trailers, we cannot respond to these enquiries. Much of the music on the channels is specially commissioned and not commercially available. However, please note that in many instances the musical soundtrack is usually credited at the end of the programme.
In de rebound, ik word bijkans gek!quote:Zojuist weer gespot op Nederland 2: die commercial van Asics, waarin iemand die zaak binnenloopt, uit z'n schoenen wordt getild en en iemand anders er weer in wordt gezet. Of in een andere volgorde...
De dialogen zijn volgens mij Aziatisch, de muziek is strak electronisch. En die muziek, daar gaat het mij om. De hits op ster.nl en tvreclames.nl zijn niet de juiste.
Speciaal gemaakt door Junkie XLquote:Op maandag 24 april 2006 17:49 schreef Timmai het volgende:
Iemand die weet welk nummer dat is uit die 538 reclamespots die de laatste tijd op TV zijn?
Mark V & Poogie Bear - So Happy Togetherquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:10 schreef HenkieSpankie het volgende:
Welk nummer word er steeds gedraaid als Willem II een doelpunt scoort?
Klinkt erg vet
Nee toch? Die zou ik dan moeten herkennenquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mark V & Poogie Bear - So Happy Together
Misschien issie veranderd hoor, maar tot voor kort was dit absoluut zo...quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Nee toch? Die zou ik dan moeten herkennen
Of komt ie er zo raar in?
Ik had wat gegoogeld en meende te lezen dat het er 1 van Gigi d'Agostino zou zijn
Move-It - I save the dayquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:25 schreef anti-virus het volgende:
Ik zoek een nummer dat ze alleen maar in heel foute discotheken draaien,
het is zoiets als "I say today, I say tomorrow, so I can run away"
Maar dat say kan ook save zijn
iemand een idee?
Het origineel is van Roberto Jacketti & The Scooters, en was al fout genoegquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Move-It - I save the day
En die is héél fout
oke, die zal dus waarschijnlijk nergens verkrijgbaar zijnquote:Op maandag 24 april 2006 23:52 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Speciaal gemaakt door Junkie XL
Zie http://www.radio.nl/2003/(...)/2006/03/104611.html
DNA feat. Suzanne Vega - Tom's Diner vermoedelijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:46 schreef Estherhendrikse het volgende:
Ik zoek een nummer, (kan het echt niet via google of wat dan ook vinden. En het gaat van (jaja)
te te tede te te tede, te te de te te te de. en dan iets van when i see you at ...., heb het overal gevraagd iedereen kent het deuntje, maar het nummer geeeen idee![]()
Thnxquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Move-It - I save the day
En die is héél fout
Supergrass - Pumping on your stereoquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:54 schreef jpg97 het volgende:
Ik zoek 2 nr.s:
Het eerste nummer is een liedje en het refrein gaat zo van:
" can you hear it... pumpin' on your stereooooo, can you hear it, pumpin' on your stereoooohoow "
Dank u dank u!
Delinquent Habits - Return of the tresquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:54 schreef jpg97 het volgende:
Ik zoek 2 nr.s:
En het 2e liedje is dat liedje van die Nike reclame met Zlatan vs. C. Ronaldo ( zo'n latin rap nummer volgens mij )
Dank u dank u!
Bij de Puur draaien ze ook altijd lekker ( KruHquote:Op maandag 24 april 2006 15:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
"Detroit, New York and LA..."
De muziek in de Tomas is idd te vergelijken met die van de Tracé, in die andere kroegen kom ik nooit.
Eindelijk heb ik m dan gevonden:quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef Onnib het volgende:
Op Veronica draaien ze een reclame waarin ze een nieuwe serie aankondigen: Criminal Minds
Welk nummer gebruiken ze in die reclame?
niemand??quote:Op maandag 24 april 2006 15:14 schreef CybPraetorian het volgende:
Ik heb het volgende nummer in mn playlist staan. Hij staat er letterlijk al jaren, misschien al wel 4 a 5 jaar, maar altijd als onbekend nummer.
Het nummer stond zoveel jaar geleden als Linkin Park nummer op Kazaa, als zijnde de nieuwe single van Meteora, genaamd Somewhere I belong. Ik heb dan ook een tijdje gedacht dat dit het nieuwe nummer was. Pas toen het nieuwe album uit was, bleek dat niet te kloppen..
Ik heb een 29 seconden opgenomen via mn microfoon, excus voor de slechte kwaliteit, maar als je het liedje hoort, dan weet je het of je weet het niet, want het is een redelijk "catchy" nummer...
WAV sample
alvast bedankt...
Jep, de Puur begint aardig los te komenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:14 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Bij de Puur draaien ze ook altijd lekker ( KruH) en in De Rechter natuurlijk
De kwaliteit is zo ontzettend kont, dat ik er werkelijk niets bekends in hoor. Sorry.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:06 schreef CybPraetorian het volgende:
niemand??
Ja, same here... Heb 't wel beluisterd, maar niks bekendsquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:17 schreef Taxi het volgende:
[..]
De kwaliteit is zo ontzettend kont, dat ik er werkelijk niets bekends in hoor. Sorry.
Teletekst 350 Veronica staat de playlist van Kink FM.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:30 schreef Flibble het volgende:
Kent iemand dat liedje dat een tijd terug op Kink fm wel eens gedraaid werd met de volgende tekst erin:
'My god, it's been a while since I've seen you aliiiive and kicking'
Ik geloof dat het een rock nummer is, ik weet verder alleen nog dat het gezongen wordt door een man.
Bij Amazon.com staat er wel een rubriekje 'Customers who bought this album also bought...' maar denk niet dat je dat bedoelt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:36 schreef JeroenV het volgende:
Damn, dit wordt volgens mij de zoveelste keer dat ik dit ga vragen. Nu ga ik hem bookmarken ook.
Ik zoek een site, waarbij je de naam van een artiest of band in moet voeren, en je dan een lijstje te zien krijgt met artiesten die 'ongeveer' hetzelfde maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |