Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Nee, dat i hem niet.quote:*gooi doet
Les Poppies - Non non rien n'a change?
quote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
vandaag bij rtltravel was er liedje op.. floortje was op huizenjacht in sydney... leek beetje op nelly furtado.. iemand?
Gerard Lenormand - La ballade des gens heureuxquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:25 schreef Borkydude het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:01 schreef Borkydude het volgende:
Zo'n blij Frans liedje. Zo'n vent zingt het, en op gegeven moment komt er geloof ik zo'n koor bij.
Wel een van de bekendste Franse liedjes, noem er i een paar?
[..]
Nee, dat i hem niet.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard Lenormand - La ballade des gens heureux
misschien?
Of Michel Delpech - Pour un flirtquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:26 schreef Gambolputty het volgende:
Of Gerard Lenorman - Voici les cles
danwel 'Si j'étais président'quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:26 schreef Gambolputty het volgende:
Of Gerard Lenorman - Voici les cles
Ciara - My goodies?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:34 schreef BdR het volgende:
Uit een vorig topic...
Ik zoek de titel/artiest van een funk hiphop nummer, was rond 2004 uitgebracht vermoed ik () Er zit af en toe een stukje in dan hoort je een soort blokfluit die gewoon 2 tonen speelt, eerst hoog dan laag dat steeds opnieuw, ook een beetje vals zeg maar.
iemand? Het is niet "Jennifer Lopez - Get Right"
Hier een mp3'tje, heb het zelf geprobeerd een beetje na te spelen, dan heb je hopelijk een beetje een idee van wat ik bedoel...: ikzoeknr.mp3 (130kb)
Nee, dat is em niet, maar dank voor de suggestie. Het was echt een blokfluit ofzo, niet zo'n electronisch piepje.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef El_Rolando het volgende:
Ciara - My goodies?
Basic J - The drums waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:53 schreef Kingofsorrow het volgende:
Ik zoek een nr, het is een heel bekend dance nr in 100en remixes, en er wordt de hele tijd 1 zin in herhaald, het gaat ongeveer zo:
aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa,![]()
En dat dus de hele tijd door..
Wie roept??!
het is níet treble!![]()
Ik weet niet of King Of Sorrow die bedoelde denk het wel, maar die had ik wel in m'n hoofd jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:03 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Basic J - The drums waarschijnlijk
De sample is van Michael Jackson
één van deze drie misschien?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef Sannelie het volgende:
Gister had ik het begin van cruel intentions 2 gezien. Daarin speelde dat meisje in het begin een mooi lied op de piano. Ik heb geen idee van wie dat is of hoe dat nummer heet.
Ik heb al wat rond gezocht op internet maar helaas niks kunnen vinden.
Weet een van jullie dit misschien?
je dingetje doet het niet!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:51 schreef Doagere het volgende:
Net de film 'My summer Love'
[afbeelding]
En in deze film hoor je aan het begin en zo ongeveer 3/4 van de film ook weer, ik heb een klein stukje opgenomen:
http://www.uploadweb.nl/upfiles/18042006194605ok.wav
Zou iemand mij heel blij willen maken?Alvast bedankt
Dat is K-Os - Love Song, in een instrumentale versie. Goed nummerquote:Op woensdag 19 april 2006 10:45 schreef Otto215 het volgende:
tvp
Weet trouwens hoe dit liedje heet van een reclame van Vodafone, eendagsvlieg.
Linkje..
Ik denk dat je zelf het antwoord al gegeven hebt...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:29 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb ooit eens een CD bij iemand gehoord met allemaal oude muziek gecoverd door artiesten van nu, Op een beetje een rock achtige manier.
Een van deze nummers was "someware over the rainbow" van the Wizard of Oz. Als je dat in tikt op Kazaa of Lime wire krijg je "Punk Ska covers"
wie o wie kan mij vertellen hoe deze CD heet
Nee helaas, niets te vinden onder deze titelquote:Op woensdag 19 april 2006 15:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf het antwoord al gegeven hebt...
Da's iets uit Soldaat van Oranje van Rogier van Otterloo ofzo. Ik weet alleen niet hoe het nummer heet. Waarschijnlijk Soldaat van Oranje...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:58 schreef Tha_T het volgende:
Weet iemand hoet het nummer heet wat afgespeeld wordt als je deze site opent. Ik hoorde het ook al tijdens Idols (de aflevering met het leger) maar ik krijg hem maar niet geplaatst welke het ook alweer is
Er is een cd van Me First and the Gimme Gimmes waar Over The Rainbow opstaan met een zooi andere covers:quote:Op woensdag 19 april 2006 14:29 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb ooit eens een CD bij iemand gehoord met allemaal oude muziek gecoverd door artiesten van nu, Op een beetje een rock achtige manier.
Een van deze nummers was "somewhere over the rainbow" van the Wizard of Oz. Als je dat in tikt op Kazaa of Lime wire krijg je "Punk Ska covers"
wie o wie kan mij vertellen hoe deze CD heet
You're the voice van John Farnham.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:51 schreef -Splash- het volgende:
Hmmm die nieuwe coca cola light reclame met dat applause voor die jongen die lingerie koopt voor zijn vriendin.
Zo bekend.... zo onbekend
Ik denk aan een nummer van Foreigner
Zoiets had ik ook in mijn hoofd zitten. Dank je welquote:Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's iets uit Soldaat van Oranje van Rogier van Otterloo ofzo. Ik weet alleen niet hoe het nummer heet. Waarschijnlijk Soldaat van Oranje...
Het zou best eens kunnen. Ik ga eens kijken. Ik weet in iedergeval zeker dat een van de nummers die op de CD staan gedaan is door Gwen Stefaniquote:Op woensdag 19 april 2006 16:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Er is een cd van Me First and the Gimme Gimmes waar Over The Rainbow opstaan met een zooi andere covers:
1. Over the Rainbow
2. Don't Cry for Me Agentina
3. Science Fiction/Double Feature
4. Summertime
5. Favorite Things
6. Rainbow Connection
7. Phantom of the Opera Song
8. I Sing the Body Electric
9. It's Raining on Prom Night
10. Tomorrow
11. What I Did for Love
12. Stepping Out
Deze cd heet 'Are A Drag'. Kan dit 'm zijn?
Dit zijn alleen nummers van Me First and the Gimme Gimmes...quote:Op woensdag 19 april 2006 18:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het zou best eens kunnen. Ik ga eens kijken. Ik weet in iedergeval zeker dat een van de nummers die op de CD staan gedaan is door Gwen Stefani
Ja ik heb het net op gezocht. Dat is het dus nietquote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dit zijn alleen nummers van Me First and the Gimme Gimmes...
Gokje op Something Happens - Hello hello helloquote:Op woensdag 19 april 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
Tijdje geleden heb ik gezocht naar een liedje dat ik bij uitgaan hoorde. Was beetje dance nummer, mannelijke zanger zingt zo van: "she said hello...hello....hello"
Nu gebruikt Veronica hem in een aankondiging voor vrijdagavond met grote beurt en Top Gear () Misschien dat dat nieuw licht op de zaak werpt.
Dance nummerquote:Op woensdag 19 april 2006 19:54 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gokje op Something Happens - Hello hello hello
Je ziet de raarste omschrijvingen hier...en je kan er op dansen...quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 20:00 schreef Doagere het volgende:
[..]
http://www.uploadweb.nl/upfiles/19042006195828testvw.wav
Nu wel .
Ja da's waarquote:Op woensdag 19 april 2006 20:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Je ziet de raarste omschrijvingen hier...en je kan er op dansen...
Zoals hierboven al gezegd...quote:Op woensdag 19 april 2006 20:00 schreef Doagere het volgende:
[..]
http://www.uploadweb.nl/upfiles/19042006195828testvw.wav
Nu wel .
Gokje: Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow ?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:41 schreef TvdB het volgende:
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen, ik zal proberen zo goe mogelijk uit te leggen wat ik zoek.
Ik zoek een liedje met wat geneurie erin, en volgens mij de tekst:
"You can call me a wild omen"
De tekst lijkt daar wel op, maar can ook "it" zijn in plaats van "me"
Het is wel een oud liedje, niet van de afgelopen vier jaar.
Het is allamaal erg vaag, hopelijk herkent iemand het
http://download.yousendit.com/49D702555DAAE8EAquote:Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd...
Not Found
The requested URL /upfiles/19042006195828testvw.wav was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.34 Server at www.uploadweb.nl Port 80
Probeer het eens bij yousendit.com of ...
Die .wav is wel extreem zacht. Check eens of het deze is: Goldfrapp - Lovely Headquote:Op woensdag 19 april 2006 20:42 schreef Doagere het volgende:
[..]
http://download.yousendit.com/49D702555DAAE8EA
Ok deze moet het toch wel doen, raar trouwens dat uploadweb het niet doet, hij upload hem wel.
of misschien Michel Fugain - Une Belle Histoirequote:Op dinsdag 18 april 2006 10:25 schreef Borkydude het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:01 schreef Borkydude het volgende:
Zo'n blij Frans liedje. Zo'n vent zingt het, en op gegeven moment komt er geloof ik zo'n koor bij.
Wel een van de bekendste Franse liedjes, noem er i een paar?
[..]
Nee, dat i hem niet.
Klopt, maar het is inderdaad Goldfrapp - Lovely Head dankje.:)quote:Op woensdag 19 april 2006 22:02 schreef Zap het volgende:
[..]
Die .wav is wel extreem zacht. Check eens of het deze is: Goldfrapp - Lovely Head
Wauw, ik ben sprakeloos.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:33 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Gokje: Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow ?
In-grid - Tu est foutu?quote:Op donderdag 20 april 2006 02:28 schreef NoBody122 het volgende:
Hallo, heb even dit topic doorgespit maar hij komt er niet in voor (en aangezien het een inmiddels ouder nummer is, is het not done om de voorgaande 172 topics te doorlezen)
Het gaat om een beetje een dance-achtig nummer, die een poos terug het thema was van een EK of WK voetbal (zal waarschijnlijk die van het WK 2002 geweest zijn).
In dit nummer zingt een vrouw in het Frans iets, waarin een stukje met iets als "de la promille" iedere keer terugkomt. Gevolgd door een beat en een stukje accordeon
Helaas is "de la promille" ook zo'n beetje het enige stukje tekst dat ik herken (Frans is niet zo best) en daarop googlen leverde helaas niets op. Ook googlen op termen als 'voetbal themesong/themalied' enz. mocht niet baten
Heb het al aan verschillende mensen gevraagd, allemaal wisten ze welk lied ik bedoel maar de naam bleef helaas in het onwisse
Ik zoek dit nummer nadat deze als achtergrondmuziek gebruikt werd bij een aflevering van Tuinruimers afgelopen weekend (een programma waar ik normaal overigens nooit naar kijk).
Misschien dat dat gegeven helpt
Alvast bedankt!
Kaiser Chiefs - I predict a riotquote:Op donderdag 20 april 2006 10:23 schreef SoA-Holic het volgende:
heeft iemand een idee hoe het nummer heet tijdens het afsluitende filmpje van de NOS na de wedstrijd Arsenal - Vilarreal? Het nummer kwam ook in het afsluitende filmpje voor na Ac Milan - Barcelona. Anyone?
Hulde en dankquote:
Geen dank , wel huldequote:
Junkie XL heeft een remix gemaakt van Talk, te beluisteren op http://www.myspace.com/junkiexlquote:Op woensdag 19 april 2006 20:34 schreef donroyco het volgende:
Nu op een Ned.2 is er een stuk bij de Champions League over Thierry Henry, daaronder zit er een muziekje.. wie is de uitvoerende daarvan? Het lijkt op een (dance)remix van Coldplay - Talk.. Anyone
zo moeilijk was het nou ook weer nietquote:Op donderdag 20 april 2006 01:19 schreef TvdB het volgende:
[..]
Wauw, ik ben sprakeloos.
Dat iemand uit zo'n vage omschrijving het nummer weet wat ik zoek, echt knap
Ik wil je heeel erg bedanken, en nogmaals kanp dat je het weet.
Nu nog de goede variant zoeken.
thnx again
Nee, helaas is ´m dat niet..quote:Op donderdag 20 april 2006 12:26 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Junkie XL heeft een remix gemaakt van Talk, te beluisteren op http://www.myspace.com/junkiexl
Wat voor soort muziek is het?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef Zuen het volgende:
Hallo allemaal!
Ik zoek een nummer, namelijk het nummer van die Nike Joga reclame op TV. Het is volgens mij Frans/Spaans ofzo, ik heb hem nooit helemaal goed kunnen horen. In de reclame zijn er een paar beroemde voetballers in een stadion.. naja dat nummer zoek ik dus
Er zijn verschillende reclames daarvanquote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef Zuen het volgende:
Hallo allemaal!
Ik zoek een nummer, namelijk het nummer van die Nike Joga reclame op TV. Het is volgens mij Frans/Spaans ofzo, ik heb hem nooit helemaal goed kunnen horen. In de reclame zijn er een paar beroemde voetballers in een stadion.. naja dat nummer zoek ik dus
Volgens mij beetje hiphop-achtig.quote:
Hmm dit is de enige reclame die ik ken.. weet niet zeker of er trompetten in voorkomen dan moet ik hem nog een keer zien. Tis iig niet dat nummer in die zaal met dat jongetje die voetbalt.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Er zijn verschillende reclames daarvan![]()
Volgens mij bedoel je die met die trompetten (Zlatan en C. Ronaldo)
Dan is het:quote:Op donderdag 20 april 2006 17:53 schreef Zuen het volgende:
Hmm dit is de enige reclame die ik ken.. weet niet zeker of er trompetten in voorkomen dan moet ik hem nog een keer zien. Tis iig niet dat nummer in die zaal met dat jongetje die voetbalt.
Naja, die bedoelde ik dus niet. Ik had het er misschien wat duidelijk in moeten schrijven. Het is dus niet deze, maar die op dat grasveld gewoon. toch bedankt voor het helpenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan is het:
Barbatuques - Baião Destemperado (Ben Mitchell remix)
Radiohead - Karma Police?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:29 schreef AstroStart het volgende:
Ik zoek een nummer, alleen weet ik hier alleen wat vage herinneringen van.
Het werd in de winter van 1999 op 2000 veel op TMF gedraaid (kan ook een jaar later zijn geweest).
De clip was volledig in animatie. Volgens mij toonde het een zielige man. Het liedje was heel erg droog.
Het werd nooit een echte hit, maar werd redelijk vaak gedraaid.
Droog? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:29 schreef AstroStart het volgende:
Ik zoek een nummer, alleen weet ik hier alleen wat vage herinneringen van.
Het werd in de winter van 1999 op 2000 veel op TMF gedraaid (kan ook een jaar later zijn geweest).
De clip was volledig in animatie. Volgens mij toonde het een zielige man. Het liedje was heel erg droog.
Het werd nooit een echte hit, maar werd redelijk vaak gedraaid.
Thanksquote:Op donderdag 20 april 2006 18:28 schreef El_Rolando het volgende:
Het is dan Delinquent Habits met Return of the tres.
Ik weet het bijna zeker.
Opgekankert.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik misbruik dit topic maar even voor een zoektocht naar een sampletje. Ik zoek het geluid dat hoort bij een soort scratch met een langspeelplaat, volgens mij alsof je de naald eraf haalt. Het wordt gebruikt als "say what?!"-geluidje, bijvoorbeeld in de volgende conversatie:
Persoon 1: "ik ben zwanger"
Persoon 2: *geluidje*
Eddy Zoey gebruikt het veel in zijn radioprogramma, Zowiezo.
Wie kan mij aan dit sampletje helpen, via een open source site als freesound of enige andere manier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |