Vreemd... ik zie geen links... (en geen admin-titel achter jouw naam...)quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:58 schreef tonks het volgende:
[..]. nee je zegt alleen waar je het kan halen
.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:59 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Vreemd... ik zie geen links... (en geen admin-titel achter jouw naam...)
Gelukkig zorg jij voor het hoge niveau in dit topic!quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:00 schreef tonks het volgende:
[..]
. ik wil alleen het topic open houden, en niet laten verpesten door jou en je kutnewbie vriendjes.
ennn dank je wel. sinds wanneer mag je hier niet nieuw zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:00 schreef tonks het volgende:
[..]
. ik wil alleen het topic open houden, en niet laten verpesten door jou en je kutnewbie vriendjes.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:04 schreef Crane. het volgende:
[..]
ennn dank je wel. sinds wanneer mag je hier niet nieuw zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:49 schreef Crane. het volgende:
je bedoelt dat P.I?Nee, ik bedoel die lekkende plee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:10 schreef tonks het volgende:Zie ik t nou verkeerd of ben je hier iets aan t vertellen over aflevering 18 en 19? Komt mij namelijk niet bekend voor uit 17 of voorgaande, zet dat dan effe in spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
18 is gister op tv geweest dus...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:53 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Zie ik t nou verkeerd of ben je hier iets aan t vertellen over aflevering 18 en 19? Komt mij namelijk niet bekend voor uit 17 of voorgaande, zet dat dan effe in spoiler tags![]()
guess tonks has a little bit of newbie in itself aint he?..quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:53 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Zie ik t nou verkeerd of ben je hier iets aan t vertellen over aflevering 18 en 19? Komt mij namelijk niet bekend voor uit 17 of voorgaande, zet dat dan effe in spoiler tags![]()
Ja en nu oprottenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:57 schreef Crane. het volgende:
[..]
guess tonks has a little bit of newbie in itself aint he?..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my law..
hoeft niet als spoiler hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:02 schreef Crane. het volgende:
Wel mooi einde heeft aflevering 18.. ben benieuwd hoe dat zal aflopen..
als zijn bewakers dood zijn en linc leeft is hij vrij (ten dood opgeschreven want ben bang dat het geen normale vrachtwagen chauffeur was)..![]()
Daar zijn ze idd niet meer op teruggekomen, maar wellicht speelt dat nog in ep19? Anders is het wel jammer van de schrijvers als ze daar een steekje zouden laten vallen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:24 schreef Symer het volgende:
Maar hoe zat dat nou met die maintenance workorder? Is dat nu geannuleerd ofzo?
(zal wel uitgelegd zijn, maar dat heb ik dan gemist)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |