quote:Een seksloos bestaan
Nooit zin in seks. Alleen al de gedachte aan vrijen maakt misselijk. Dat is de wondere wereld van mensen geboren zonder seksuele gevoelens. Een afwijking, maar wel een waar volgens onderzoek ongeveer één procent mee te maken heeft.
Zo, eerwaarde konijn, jeukt het al?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:54 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik mag trouwens wel hopen dat meneer van Gennip er niet óók een full-time carriere op nahoudt, voor de rest heb ik er geen problemen mee, ze geeft zelfs het goede voorbeeld, als het aan de gemiddelde Nederlander ligt die niet Christen of niet Islamitisch is ligt, zijn we binnenkort uitgestorven.
quote:Neuquenraptor
Neuquenraptor was one of the first dromaeosaurids found in the southern hemisphere. It was discovered in Patagonia, Argentina early in 2005. Its name corresponds to its find location, Neuquén, Argentina and raptor meaning "thief". Neuquenraptor measures 2.5 meters in length and weighs about 30 kilograms. It lived during the Late Cretaceous.
Er wordt aan gewerkt, Annabijnsje.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:57 schreef Floripas het volgende:
Zo, eerwaarde konijn, jeukt het al?
Rm-Rf en z'n mini collunms.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:52 schreef Floripas het volgende:
Zo, mijn breedsprakige vriend, ook in de slowchat?
Oh? Vertel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:00 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Er wordt aan gewerkt, Annabijnsje.
Ik ben weleens tegen hem uitgevaren omdat ik van mening ben dat hij vaak teveel woorden gebruikt en te weinig wol scheert. Toen reageerde hij...eeen beetje....teleurgesteld. Ik voelde me gelijk schuldig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:04 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Rm-Rf en z'n mini collunms.![]()
Die jongen kan in mijn ogen maar weinig verkeerd doen, wat mij betreft is het een 'uomo universalis', intelligent zat en toch over het algemeen vriendelijk, gebruikt geen overdreven moeilijke woorden, neemt het op voor de zwakkere, en een verfijnt (of d) gevoel voor humor.
Dat Floortje, dat zijn mensen waarbij wij alleen maar bij in de schaduw kunnen staan, en zelfs dat is dan nog een ereplaats.
25, afkomstig van het mooie Goerree-Overflakkee en Hersteld-Hervormd, maar we zijn nog slechts in de mail fase.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Floripas het volgende:
Oh? Vertel?
Volgens mij is dit gewoon ongeveer het sjabloon van elke eerste ontmoeting die jij hebt, of niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:11 schreef Floripas het volgende:
Ik ben weleens tegen hem uitgevaren omdat ik van mening ben dat hij vaak teveel woorden gebruikt en te weinig wol scheert. Toen reageerde hij...eeen beetje....teleurgesteld. Ik voelde me gelijk schuldig.
Gelukkig duurde dat niet lang.
Brussel, studie, opwaaiende lentejurkjes.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:14 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon ongeveer het sjabloon van elke eerste ontmoeting die jij hebt, of niet?![]()
Waar heeft u zich trouwens de afgelopen tijd mee ledig gehouden?
Ken je het Nederlandse gebruik van het venstervrijen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:13 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
25, afkomstig van het mooie Goerree-Overflakkee en Hersteld-Hervormd, maar we zijn nog slechts in de mail fase.
Fool!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:17 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ze is niet moeders mooiste in elk geval.
[afbeelding]
Over een creditcard? Zou dat kunnen? Of een opmerking over mijn sgreifvauten?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:16 schreef Floripas het volgende:
Heb ik met jou ook ooit felle woordenwisseling gehad, Konijn?
Hoort dat bij dat 'hoofse liefde' gebeuren?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:17 schreef Floripas het volgende:
Ken je het Nederlandse gebruik van het venstervrijen?![]()
Iedereen denkt altijd dat ik daar mensen op aanval. Dat zal ik heus weleens hebben gedaan, maar meestal zeik ik ze gewoon nodeloos tot op het bot af omdat wat ze zeggen te stom is om aan de duvel te presenteren, niet de wijze waarop ze het zeggen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:20 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Over een creditcard? Zou dat kunnen? Of een opmerking over mijn sgreifvauten?
Die van mij is erg behaard (of t) en blaft me constant af.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:18 schreef Floripas het volgende:
Ik wil ook wel babjes, maar ik heb er technisch al één. Al is hij niet schattig en ruikt hij niet lekker, helaas.
Ja, je nuanceerde het later ook, maar meestal loopt een Floripas-nieuwe user ontmoeting zo: BOEM! ...ehm biertje? *plop*quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:22 schreef Floripas het volgende:
Iedereen denkt altijd dat ik daar mensen op aanval. Dat zal ik heus weleens hebben gedaan, maar meestal zeik ik ze gewoon nodeloos tot op het bot af omdat wat ze zeggen te stom is om aan de duvel te presenteren, niet de wijze waarop ze het zeggen.
Nee, van later ook nog. Wellicht komt het nu nog in Zeeland voor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hoort dat bij dat 'hoofse liefde' gebeuren?![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ja, je nuanceerde het later ook, maar meestal loopt een Floripas-nieuwe user ontmoeting zo: BOEM! ...ehm biertje? *plop*
Lief!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef Floripas het volgende:
Nee, van later ook nog. Wellicht komt het nu nog in Zeeland voor.
Een boerderij heeft, nog achter de stallen, vaak een klein kamertje met een venstertje. Daar sliep dan de oudste huwbare dochter. In de dorpsstraat sprong zij eerst achterop het paard van de jongen die ze leuk vond (later werd dit een fiets). Als de jongen haar ook leuk vond, dan kwam hij 's avonds aan dat venstertje. Daar werd het liefdesspel oogluikend toegestaan. Als het meisje dan zwanger was, werd er getrouwd: zo waren beide huwelijkspartners en de ouders verzekerd van nageslacht.
Charmant, niet?![]()
Ik hield gelijk van je hoorquote:
Ik moet er weer van tussen, sowieso zal ik de komende tijd wat minder op FOK! te vinden zijn (dat was al een beetje zo) maar mail anders je mail adres even naar m'n hotmail adres, dan stuur ik je nog wel eens een mail.quote:
De meisjes gaan in een rondje zitten spinnen en verdelen de jongens voor de avond. Dan kwamen na een uurtje de jongens langs, en die werden door de meisjes mee uit wandelen genomen over de dorpslaantjes.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Lief!![]()
Hier in Drenthe hadden ze de spinster avonden o.i.d. dat was ook zo'n volksgebruik, maar daar weet ik het fijne niet van.
Links he, allemaal lief zijn, dan wordt de wereld vanzelf mooierquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
En ik van jou.![]()
Wat is het hier toch weer knus.
Poll: PVDA verantwoorde keuze voor de toekomst.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef Sidekick het volgende:
Ik zou zo graag eens een peiling willen houden, een Fok!Poll bij voorkeur. Ik zou een onwelgevallige uitkomst bestempelen als het signaal wat voor tuig er hier zit en bij een positieve uitkomst zou dat mijn gelijk bewijzen. Oh, wat zou ik mij dan in mijn links superieure nopjes voelen. Alleen ik kan maar niet op een goede stelling komen, toch wel essentieel, me dunkt. Oh, de gemiste kans!
Posdnous roeleert!! Da's Plug-1, je weet wel, De La Soul, me, myself en oogquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Fool!![]()
Ik heb haar sinds kort leren onderscheiden van Posdnous.
Ja, De gedachte van een vrouw.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef Floripas het volgende:
Ik vind Posdnous ook wel heel cool. Die is van mannelijken kunne, niet?
Ik werk voor een adviesbureau.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:15 schreef sigme het volgende:
[..]
He zwartwit anachronisme, wat doe jij eigenlijk? Studeren, uitkeren, lummelen voor een baas?
Wij van adviesbureau adviseren nader onderzoek?quote:
"Aaargh! Niet zo naar links leunen! Straks val je om! En dan plet je die mier daar, en die mooie bloem! DIE MOOIE BLOEM! Volgens mij is het een Afrikaantje."quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:17 schreef RichardQuest het volgende:
Ponskaart: "Doe nou niehiet, neehee, zooooooo, ik kan dat vel beeeeeetuuuwr".
Ik heb een mac van iemand gekregen, best redelijk bakkie nog.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
de mac is toch redlijk foolproof, kent geen serieuze virussen en is nauwelijks vatbaar voor ad- en spyware .... je kunt niet eens standaard als admin inloggen maar werkt altijd als gewone gebruiker met ingeperkte rechten, extra handelingen moet je met password bevestigen als sudo...
je kunt er eigenlijk niet zoveel mee foutdoen .. maar wat gaat er dan mis?![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 09:00 schreef zoalshetis het volgende:
het slacht/offerfeest lijkt me wel wat als vrije dag. 70 dagen na ramadan. ook qua idee dat er achter zit en de 1/3 regeling. dat is mooi. bovendien is het een typisch integratie feest omdat je aandacht aan je buren moet schenken. en al etende komt men makkelijker tot elkaar.
we kunnen het ook groots aanpakken met lange tafels in elke buurt.
spam spam: De waarheid, de mens, de media, het nieuwsquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef George-Butters het volgende:
Dit is vast al voorbijgekomen:
'Pers is niet links'
Oh jee, waar moet rechts zich nu druk om gaan maken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef George-Butters het volgende:
Dit is vast al voorbijgekomen:
'Pers is niet links'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |