quote:Op woensdag 19 april 2006 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Talibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnn! Bin Laaaaaaaadeeeeeeeeeeeeeeeen, oooooooooooooooooooooh Pim Fortuuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuuiuiuiuiiuiuiuiuiuiuiuhuiuiuiuiuiun!!
Oké, je ziet hier veel. Maar toch.quote:...met die jongen wat ze had ontmoedt naar de bioscoop gaat.
quote:
Ranzig inderdaad, al het zeik van de treinpasagiers komt precies midden op het spoor terechtquote:Op woensdag 19 april 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/6766/
[afbeelding]
Stelletje debielen...
Waar is dat van?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
So if someone wants to know
and asks you where I am
you say you saw me go
for a swim with Sam
Downloaden kopen dan!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:18 schreef rena het volgende:
Nooit van gehoord.
MB en politiekquote:Op woensdag 19 april 2006 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Talibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnn! Bin Laaaaaaaadeeeeeeeeeeeeeeeen, oooooooooooooooooooooh Pim Fortuuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuuiuiuiuiiuiuiuiuiuiuiuhuiuiuiuiuiun!!
PeRi ookquote:Op woensdag 19 april 2006 19:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er zin in!
Maarruuh, nogmaals.. wie gaan er allemaal mee?
Ik
Dizer
Babette
Zhenar
zijn de enige die ik zeker weet, toch?
Ja weet ik veelquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:00 schreef Dizer het volgende:
Zeg niet ziek worden he?! Ik heb geen zin om aangestoken te worden! Pas op anders ga ik niet naast je zitten in droomvlucht![]()
je kan je kont hier ook geen 5 minuten keren hequote:
Tom_Tom-, Wat heb jij toch met lelijke vrouwen?quote:
Zeg dat welquote:Op donderdag 20 april 2006 10:55 schreef babette21 het volgende:
dit is wel 't meest dooie sc-topic ever he
Zaterdag werkenquote:Op donderdag 20 april 2006 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Hou het dan levend.
iedereen al weekend plannen?.
Ja ... ik krijg zaterdag mijn ADHD neefje te logeren. Dat wordt zondagochtend om zeven uur weer wakker worden door een hyperactief kind aan mijn bed: "Copycat, ik ben wakker! Wat gaan we doehoen???".quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:56 schreef Dizer het volgende:
Tom_Tom-, Wat heb jij toch met lelijke vrouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heet jij echt copycat? [/hb]quote:Op donderdag 20 april 2006 10:59 schreef Copycat het volgende:
"Copycat, ik ben wakker! Wat gaan we doehoen???".
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:59 schreef Dizer het volgende:
Zaterdag werken aanklooien![]()
Zondag Efteling
Is dat zo raar dan????quote:
als standaardpost zou ik willen zeggen "Patatjesquote:Op donderdag 20 april 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
Ik ga zo maar anders nog even naar de Uni
Standaarposts:quote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
als standaardpost zou ik willen zeggen "Patatjes" maar dat kan morgen pas
hihi ik zat door jouw post net aan dat napraattopic te denken, en toen begon ook nog 's "ik wou dat ik jou was" op de radio!! toeval??? don't think soquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi ik zat door jouw post net aan dat napraattopic te denken, en toen begon ook nog 's "ik wou dat ik jou was" op de radio!! toeval??? don't think so![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |