Mijn mail is ook kaputquote:Op woensdag 19 april 2006 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu ben ik confuus... heb jij nu wel of niet mijn laatste (korte) mail ontvangen Duiveltja?
Oeps ... heb ik dat gedaan met mijn mail ... of heb jij mijn mail gemold met jouw mail???quote:
Ik denk dat het met xs4all te maken heeft. Wellicht dat ze bezig zijn met werkzaam oid. Dit soort dingen nooit lang bij xs4all.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oeps ... heb ik dat gedaan met mijn mail ... of heb jij mijn mail gemold met jouw mail???
Oh ...quote:
Mail werkt hier weer. Ik heb niks ontvangen.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ...
Weet ik veel, blonT, weetjewel.
In ieder geval als ik op verzenden druk, doet ie niets.
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen probleem...
nu alleen nog even hopen dat m'n 80 kwalen me met rust laten....![]()
Zeg niet ziek worden he?! Ik heb geen zin om aangestoken te worden! Pas op anders ga ik niet naast je zitten in droomvluchtquote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef babette21 het volgende:
nu alleen nog even hopen dat m'n 80 kwalen me met rust laten....![]()
Wat een kutsite heeft Diesel trouwens met dat Flash gebeuren. Hebben ze geen catalogus op papier?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:06 schreef Copycat het volgende:
Ik verveel me.
En ik heb honger.
Maar geen zin om te koken.
En ik verveel me nog steeds.
Lamlulquote:Op woensdag 19 april 2006 19:11 schreef Duiveltja het volgende:
Wat een kutsite heeft Diesel trouwens met dat Flash gebeuren. Hebben ze geen catalogus op papier?
Ik ben beschikbaarquote:Op woensdag 19 april 2006 19:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg niet ziek worden he?! Ik heb geen zin om aangestoken te worden! Pas op anders ga ik niet naast je zitten in droomvlucht![]()
In den beginne ging de Droomvlucht veel sneller.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg niet ziek worden he?! Ik heb geen zin om aangestoken te worden! Pas op anders ga ik niet naast je zitten in droomvlucht![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lamlul.
Ik kijk wel ff wat ik kan regelen.
* Toch maar koken gaat.
Ik heb er zin in!quote:
http://forum.fok.nl/topic/841158quote:Op woensdag 19 april 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/6766/
[afbeelding]
Stelletje debielen...
Dat verbaasde mij ook al ... record?quote:
Talibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnn! Bin Laaaaaaaadeeeeeeeeeeeeeeeen, oooooooooooooooooooooh Pim Fortuuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuuiuiuiuiiuiuiuiuiuiuiuhuiuiuiuiuiun!!quote:Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
"Oh, Klaasje!"
Oud, ja.Maar hij blijft leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |