Ligt eraan of het pannetje water antwoord gaf.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Tijd voor de psych of en ik toch betrekkelijk normaal?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ligt eraan of het pannetje water antwoord gaf.
Dat noem ik niet debiel... Dat noem ik gewoon humor... Maar misschien heb ik die mening ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wie heeft dat nog meer... dat je de neiging/behoefte hebt af en toe (in mijn geval betrekkelijk vaak) de debiel uit te hangen? Gewoon zomaar, omdat je je er prettig bij voelt?
Ik sta net bv in de keuken een pannetje water op te zetten... en ik begin tegen het roerloze water te schreeuwen 'Doe dan wat, godverdomme!!!!' beetje zoals in de film, beetje dramatisch enzo.
Gewoon, zomaar.
Dit soort dingen doe ik toch best vaak. Ik bewaar het wel voor wanneer ik alleen ben... Lijkt me wel zo verstandig.
Tijd voor de psych of en ik toch betrekkelijk normaal?
Beetje eenzaam ben je?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:37 schreef Orealo het volgende:
Ooh dat doe ik ook wel eens
Of overal bij praten, als je in je eentje bent "zo hop even het eitje breken" en dan ook krak zeggen enzo![]()
Nou ja, ik doe buiten de deur ook wel debiel... maar niet zo vaak als thuis. Maar hangt er van af hoor... met wie ik ben enzo. Als het dan erg gezellig is dan is artis d'r niks bij.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:38 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dat noem ik niet debiel... Dat noem ik gewoon humor... Maar misschien heb ik die mening ook
omdat het ook voor mijn doen vrij gewoon is...
Ik vind jezelf in een bepaald keurslijf houden, omdat je omgeving dit schijnbaar van je verlangt,
je meer een debiel bent dan als je af en toe gewoon lekker de draak met jezelf kan steken
en daarmee de grootste lol hebt...
Brilliantquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ligt eraan of het pannetje water antwoord gaf.
mijn zelfverminkingstopic volgt spoedig... first things firstquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Entonie het volgende:
zulk soort gedrag is een verkapte schreeuw om aandacht
quote:
quote:Maffe ritueeltjes met m'n vriendin die we zelf af en toe al vrij vreemd vinden, laat staan wanneer iemand anders het zou zien.
Gekke bekken trekken naar jezelf in de spiegel...
Ja, want wie wil er nou niet aandacht van een pannetje water?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Entonie het volgende:
zulk soort gedrag is een verkapte schreeuw om aandacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |