quote:Op woensdag 19 april 2006 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Talibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnn! Bin Laaaaaaaadeeeeeeeeeeeeeeeen, oooooooooooooooooooooh Pim Fortuuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuuiuiuiuiiuiuiuiuiuiuiuhuiuiuiuiuiun!!
Oké, je ziet hier veel. Maar toch.quote:...met die jongen wat ze had ontmoedt naar de bioscoop gaat.
quote:
Ranzig inderdaad, al het zeik van de treinpasagiers komt precies midden op het spoor terechtquote:Op woensdag 19 april 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/6766/
[afbeelding]
Stelletje debielen...
Waar is dat van?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
So if someone wants to know
and asks you where I am
you say you saw me go
for a swim with Sam
Downloaden kopen dan!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:18 schreef rena het volgende:
Nooit van gehoord.
MB en politiekquote:Op woensdag 19 april 2006 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Talibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnn! Bin Laaaaaaaadeeeeeeeeeeeeeeeen, oooooooooooooooooooooh Pim Fortuuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuuiuiuiuiiuiuiuiuiuiuiuhuiuiuiuiuiun!!
PeRi ookquote:Op woensdag 19 april 2006 19:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er zin in!
Maarruuh, nogmaals.. wie gaan er allemaal mee?
Ik
Dizer
Babette
Zhenar
zijn de enige die ik zeker weet, toch?
Ja weet ik veelquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:00 schreef Dizer het volgende:
Zeg niet ziek worden he?! Ik heb geen zin om aangestoken te worden! Pas op anders ga ik niet naast je zitten in droomvlucht![]()
je kan je kont hier ook geen 5 minuten keren hequote:
Tom_Tom-, Wat heb jij toch met lelijke vrouwen?quote:
Zeg dat welquote:Op donderdag 20 april 2006 10:55 schreef babette21 het volgende:
dit is wel 't meest dooie sc-topic ever he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |