Nee.quote:Op zondag 23 april 2006 13:41 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Bupatih gewoon een lekker sletje, daar is toch niks mis mee?
http://fotoboek.fok.nl/Bupatihquote:Op zondag 23 april 2006 13:49 schreef Svensational het volgende:
Nou, geef mij dan de kans om mijn adoratie jegens jou tentoon te stellen.
Ik deed hem niet op slotquote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef Dirkh het volgende:
Open ik een keer een topic, wordt ie op slot geflikkert door een gastmod.![]()
Een gastmod!
Ja Dirkh, de tijden zijn veranderd.. het is niet meer zoals in vroegere tijden.. de goede tijden...quote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef Dirkh het volgende:
Open ik een keer een topic, wordt ie op slot geflikkert door een gastmod.![]()
Een gastmod!
Ze zijn allemaal opgegeten door Tessje en Inso. Weg, om nooit meer terug te komen.quote:Op zondag 23 april 2006 19:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja Dirkh, de tijden zijn veranderd.. het is niet meer zoals in vroegere tijden.. de goede tijden...
De tijden dat er nog iets leuks te beleven viel in ONZ, de tijden dat gastslotjes niet gewaardeerd werden en dat er af en toe nog eens een mod verdween in de duisternis, om nooit meer teruggevonden te worden.
Enzo.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ontkenningsfase! Handtasje dat je d'r bent.
Hij was het!quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 19:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal opgegeten door Tessje en Inso. Weg, om nooit meer terug te komen.
Inso heeft sindsdien darmklachten er ruft de hele dag door. Niet echt een pretje om bij haar in de buurt te moeten zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 19:57 schreef Janetje het volgende:Nou ja..
Heeft tenminste een iemand er nog plezier van gehad....
n n n n ...quote:Op zondag 23 april 2006 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Inso heeft sindsdien darmklachten er ruft de hele dag door. Niet echt een pretje om bij haar in de buurt te moeten zijn.
Wat Tessje betreft, die is gaan samenwonen met Boebiedoe.
Ach tis een lekker wijf, dus daar doen ze geloof ik niet zo moeilijk over...quote:Op zondag 23 april 2006 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Inso heeft sindsdien darmklachten er ruft de hele dag door. Niet echt een pretje om bij haar in de buurt te moeten zijn.
quote:Wat Tessje betreft, die is gaan samenwonen met Boebiedoe.
Yep, Tessje was er kapot van.quote:Op zondag 23 april 2006 20:02 schreef Janetje het volgende:Oei.. dit is duidelijk een geval van "god straft onmiddelijk"...
Dat kan ik me voorstellen...quote:
Done.quote:Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef mcDavid het volgende:
[BeF] #527 Ehm! aardappelschijfjes in je alvleesklier.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:44[/url] schreef Snakey het volgende:
Postopkrikbagger.
Je weet toch wel dat 2609 de kloon van snakey is?quote:Op zondag 23 april 2006 21:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hij liep lekker, en het was leuk.
![]()
Het zal mij aan mijn derriere oxyderen. Met andere woorden:quote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je weet toch wel dat 2609 de kloon van snakey is?
inderdaad, Stofje -->quote:Op maandag 24 april 2006 15:24 schreef Zwansen het volgende:
Zijn er een keer leuke Maikuuul-topics. Wordt ie dichtgegooid.
Hoe komt het dan dat je zo dik bent?quote:Op maandag 24 april 2006 19:19 schreef Insomaniac het volgende:
Ik laat geen ruften. En heb niemand opgegeten.
Ik hoop dat je een geintje maakt.quote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Camickaeze het volgende:
Waarom moest mijn geniale topic dicht?
Dirkh, sinds we met elkaar omgaan ben ik van 63 kilo naar 42 kilo gegaan, bij een lengte van 1.85. Ik heb het altijd koud, ik menstrueer nooit meer en al mijn kleding scheurt doordat ze achter mijn uitstekende botten blijven haken.quote:
ok, gedaan - bedankt voor de tip!quote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Snakey het volgende:
Schop deze maar omhoog. Eerstvolgende ban, waag 'ns een gokske [deel 15]
Waarom eët je di?quote:Op maandag 24 april 2006 19:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dirkh, sinds we met elkaar omgaan ben ik van 63 kilo naar 42 kilo gegaan, bij een lengte van 1.85. Ik heb het altijd koud, ik menstrueer nooit meer en al mijn kleding scheurt doordat ze achter mijn uitstekende botten blijven haken.
Mag ik nu alsjeblieft, alsjeblieft stoppen met diëten?.
eee, Dut mooi kas. Nquote:Op maandag 24 april 2006 19:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Moest vamdat ik dik ben. n dirkh. O
Op het moment dat je licht doorlaat, mag je weer gewoon eten. Mits je het wel op peil houdt.quote:Op maandag 24 april 2006 19:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dirkh, sinds we met elkaar omgaan ben ik van 63 kilo naar 42 kilo gegaan, bij een lengte van 1.85. Ik heb het altijd koud, ik menstrueer nooit meer en al mijn kleding scheurt doordat ze achter mijn uitstekende botten blijven haken.
Mag ik nu alsjeblieft, alsjeblieft stoppen met diëten?.
Mooi! Dan hoef ik nog maar 5 kilo kwijt!quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op het moment dat je licht doorlaat, mag je weer gewoon eten. Mits je het wel op peil houdt.
Je tetten, wat doe je?quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mooi! Dan hoef ik nog maar 5 kilo kwijt!.
Die zijn 10 kilo geleden al mijn ribbenkast gedoken.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef Janetje het volgende:
Nee NJ, ik wil niet lief doen.
Omdat het over jou gaat.quote:Op maandag 24 april 2006 22:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ja waarom is deze nou dicht ?
Teken hier de petitie voor Dirktator
quote:
Ik wil even met Stofje overleggen maar die heb ik nog niet online gezien.quote:Op maandag 24 april 2006 22:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ja waarom is deze nou dicht ?
Teken hier de petitie voor Dirktator
Ik moest van PDL doorgeven dat stofje het best vindtquote:Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik wil even met Stofje overleggen maar die heb ik nog niet online gezien.
Doe maar op dit forum: www.naaktewijvenforum.nlquote:Op maandag 24 april 2006 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Naakfoto's van nikky uitgelekt
mag die weer open![]()
Okeequote:Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe maar op dit forum: www.naaktewijvenforum.nl
die site bestaat helegaar niet!quote:Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe maar op dit forum: www.naaktewijvenforum.nl
Dan wil ik m'n topic weer open ookquote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef Snakey het volgende:
Dan hebben ze hem net weggehaald denk ik.
*hier een slijptol*quote:
Neuh.quote:Op maandag 24 april 2006 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zondehad je hem anders weer open gedaan voor me ?
![]()
Niet echt een leuk ONZ topic vind je wel?quote:Op maandag 24 april 2006 23:17 schreef SiemeN het volgende:
Kan je deze even ophalen, Slangemans?
Die zuurpruimen in KLB ruineren mijn topic.
Nee.quote:Op maandag 24 april 2006 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die PI![]()
je bedoelt dus eigenlijk ja
ik ga een nieuwe openen![]()
Hij is al dicht, zelfs.quote:Op maandag 24 april 2006 23:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet echt een leuk ONZ topic vind je wel?
quote:
Hij zo kijken en ik snel een topic openen hihiquote:Op maandag 24 april 2006 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey Snakey kijk daar een roze olifant===>
Die tijd heb ik een beetje ingekort.quote:Op maandag 24 april 2006 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen
Dat was m'n laatste topic van mij heb je geen last meer vandaag
wablief ?quote:Op maandag 24 april 2006 23:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die tijd heb ik een beetje ingekort.
waar? dan baggeren we em even vol!quote:Op maandag 24 april 2006 23:44 schreef Snakey het volgende:
Ik heb al een topic, dus nee bedankt.
Je postgeschiedenis is wel erg grappig met al die slotjes...quote:Op maandag 24 april 2006 23:44 schreef Snakey het volgende:
Ik heb al een topic, dus nee bedankt.
Ziet er niet uit inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2006 23:47 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis is wel erg grappig met al die slotjes...
Bij PDL oaquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:04 schreef remlof het volgende:
Hey Snakey, waar zijn je medemods eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |