Sterf, gij heiden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
!! Ga jij eens heel snel je mond spoelen met zeep, jongeman.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:13 schreef Borkydude het volgende:
Aanbid hier de BearShare beer!
![]()
Hoe moet ik nu het woord van de kkstoere beer verspreiden? Bupatih weer eens erg kortzichtig jochie. Wat moet ik nu? Al het geld wat ik hierin heb gepompt?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:13 schreef Borkydude het volgende:
Aanbid hier de BearShare beer!
![]()
Hoe moet ik nu het woord van de kkstoere beer verspreiden? Bupatih weer eens erg kortzichtig jochie. Wat moet ik nu? Al het geld wat ik hierin heb gepompt?
Tuig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
!! Ga jij eens heel snel je mond spoelen met zeep, jongeman.
Stuur ze maar een email dan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:46 schreef TC03 het volgende:
Wat is vrijmibo?
Ja wat doe je! Ik heb het al zo vaak @ GS gevraagd, maar daar reageert men in de reacties zelden op elkaar! Godverdomme, ik ben er echt nieuwsgierig naar! Wat doe je!
Troost je, je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké...Je maakt me wel verdrietig hoor.
Dat is dan jammer voor je...quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
jullie hebben mij echt gekwetst dat ik veel bagger![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:55 schreef Janetje het volgende:Tis weer een stuk drukker dan gister he slangemans?
Nee.quote:Op zondag 23 april 2006 13:41 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Bupatih gewoon een lekker sletje, daar is toch niks mis mee?
http://fotoboek.fok.nl/Bupatihquote:Op zondag 23 april 2006 13:49 schreef Svensational het volgende:
Nou, geef mij dan de kans om mijn adoratie jegens jou tentoon te stellen.
Ik deed hem niet op slotquote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef Dirkh het volgende:
Open ik een keer een topic, wordt ie op slot geflikkert door een gastmod.![]()
Een gastmod!
Ja Dirkh, de tijden zijn veranderd.. het is niet meer zoals in vroegere tijden.. de goede tijden...quote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef Dirkh het volgende:
Open ik een keer een topic, wordt ie op slot geflikkert door een gastmod.![]()
Een gastmod!
Ze zijn allemaal opgegeten door Tessje en Inso. Weg, om nooit meer terug te komen.quote:Op zondag 23 april 2006 19:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja Dirkh, de tijden zijn veranderd.. het is niet meer zoals in vroegere tijden.. de goede tijden...
De tijden dat er nog iets leuks te beleven viel in ONZ, de tijden dat gastslotjes niet gewaardeerd werden en dat er af en toe nog eens een mod verdween in de duisternis, om nooit meer teruggevonden te worden.
Enzo.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ontkenningsfase! Handtasje dat je d'r bent.
Hij was het!quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 19:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal opgegeten door Tessje en Inso. Weg, om nooit meer terug te komen.
Inso heeft sindsdien darmklachten er ruft de hele dag door. Niet echt een pretje om bij haar in de buurt te moeten zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 19:57 schreef Janetje het volgende:Nou ja..
Heeft tenminste een iemand er nog plezier van gehad....
n n n n ...quote:Op zondag 23 april 2006 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Inso heeft sindsdien darmklachten er ruft de hele dag door. Niet echt een pretje om bij haar in de buurt te moeten zijn.
Wat Tessje betreft, die is gaan samenwonen met Boebiedoe.
Ach tis een lekker wijf, dus daar doen ze geloof ik niet zo moeilijk over...quote:Op zondag 23 april 2006 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Inso heeft sindsdien darmklachten er ruft de hele dag door. Niet echt een pretje om bij haar in de buurt te moeten zijn.
quote:Wat Tessje betreft, die is gaan samenwonen met Boebiedoe.
Yep, Tessje was er kapot van.quote:Op zondag 23 april 2006 20:02 schreef Janetje het volgende:Oei.. dit is duidelijk een geval van "god straft onmiddelijk"...
Dat kan ik me voorstellen...quote:
Done.quote:Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef mcDavid het volgende:
[BeF] #527 Ehm! aardappelschijfjes in je alvleesklier.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:44[/url] schreef Snakey het volgende:
Postopkrikbagger.
Je weet toch wel dat 2609 de kloon van snakey is?quote:Op zondag 23 april 2006 21:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hij liep lekker, en het was leuk.
![]()
Het zal mij aan mijn derriere oxyderen. Met andere woorden:quote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je weet toch wel dat 2609 de kloon van snakey is?
inderdaad, Stofje -->quote:Op maandag 24 april 2006 15:24 schreef Zwansen het volgende:
Zijn er een keer leuke Maikuuul-topics. Wordt ie dichtgegooid.
Hoe komt het dan dat je zo dik bent?quote:Op maandag 24 april 2006 19:19 schreef Insomaniac het volgende:
Ik laat geen ruften. En heb niemand opgegeten.
Ik hoop dat je een geintje maakt.quote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Camickaeze het volgende:
Waarom moest mijn geniale topic dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |