"Het interesseert me allemaal niet zo." © Jackson. 
Vorige week al geweest. Zijn pincet was te groot. Hij paste niet in het alvleesklierafvoergaatje. Verdulle.quote:Op zondag 23 april 2006 20:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik moest lachen. zal ik een afspraak maken met de dokter?
Neheee! voor míj! Omdat ik moest lachen!quote:Op zondag 23 april 2006 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vorige week al geweest. Zijn pincet was te groot. Hij paste niet in het alvleesklierafvoergaatje. Verdulle.
Oh, om míj. Haha, ja, dan wordt het inderdaad eens tijd.quote:Op zondag 23 april 2006 20:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neheee! voor míj! Omdat ik moest lachen!
Alsjeblieeeeft?quote:
Zo hoort het. En géén schuldgevoel hè!quote:
Nu nog een PI gebruiken en je bent puick.quote:
And you know it.quote:
Lol mn zus vandaag ook... Sonja Bakker dieetquote:Op zondag 23 april 2006 21:08 schreef Janetje het volgende:
Ik ga voor de ovenfriet.
jij bent aan de beurt om te organiseren!quote:Op zondag 23 april 2006 21:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hehehe... wanneer is de volgende meet?
In zee dumpen... right off the cliff.quote:Op zondag 23 april 2006 21:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat doen ze tegenwoordig met ketters in Ieraland?
Tof! beloof je filmpjes te (laten) maken?quote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
In zee dumpen... right off the cliff.
Nee.quote:Op zondag 23 april 2006 21:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tof! beloof je filmpjes te (laten) maken?
Hmmquote:Op zondag 23 april 2006 21:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij bent aan de beurt om te organiseren!
Jij bot? try harderquote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef mcDavid het volgende:
waarom ben ik de laatste tijd zo bot tegenJanetje
?
Logische reactie.. als men altijd dat neppe vriendelijke ophoudt tegen mij krijgen ze maagklachten..quote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef mcDavid het volgende:
waarom ben ik de laatste tijd zo bot tegenJanetje
?
maar dat duurt nog zo lang!quote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hmmja ok...
maar pas als RPP en Janet weer in Nederland zijn
Scherp sjeedoetquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef JDude het volgende:
Zeg, is dit niet deel 527?
doe es niet zo scherpquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef JDude het volgende:
Zeg, is dit niet deel 527?
hmm Rpp is er weer eind mei... oja en Janet is eind augustus beschikbaarquote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar dat duurt nog zo lang!
oh, en Ch. moet ook komen, ik krijg nog gechocolateerde aardbeien van haar!
En dan tegen de tijd van de meet zeggen dat ik niet kom...quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hmm Rpp is er weer eind mei... oja en Janet is eind augustus beschikbaar
we kunnen ook eerst een meet zonder Janet doen bedenk ik me netquote:Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan tegen de tijd van de meet zeggen dat ik niet kom...
Daarom.. ik ben toch no fun.quote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
we kunnen ook eerst een meet zonder Janet doen bedenk ik me net
>> R&P.quote:Op zondag 23 april 2006 21:26 schreef Janetje het volgende:
Daarom.. ik ben toch no fun.
dude die kan ik ook makenquote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar dat duurt nog zo lang!
oh, en Ch. moet ook komen, ik krijg nog gechocolateerde aardbeien van haar!
quote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
we kunnen ook eerst een meet zonder Janet doen bedenk ik me net
k kan ALLLLLLLLES makenquote:Op zondag 23 april 2006 21:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken
*gaatquote:
oy ik had me al verbeterdquote:
had ik overigens al gezegd dat je lief bent?quote:Op zondag 23 april 2006 21:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
okay! Dan ben je beter dan Chowi, die poept alleen gechocolateerde aardbeien, zei ze!
wat is dat toch met dat sarcasmequote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
had ik overigens al gezegd dat je lief bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |