Vorige week al geweest. Zijn pincet was te groot. Hij paste niet in het alvleesklierafvoergaatje. Verdulle.quote:Op zondag 23 april 2006 20:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik moest lachen. zal ik een afspraak maken met de dokter?
Neheee! voor míj! Omdat ik moest lachen!quote:Op zondag 23 april 2006 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vorige week al geweest. Zijn pincet was te groot. Hij paste niet in het alvleesklierafvoergaatje. Verdulle.
Oh, om míj. Haha, ja, dan wordt het inderdaad eens tijd.quote:Op zondag 23 april 2006 20:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neheee! voor míj! Omdat ik moest lachen!
Alsjeblieeeeft?quote:
Zo hoort het. En géén schuldgevoel hè!quote:
Nu nog een PI gebruiken en je bent puick.quote:
And you know it.quote:
Lol mn zus vandaag ook... Sonja Bakker dieetquote:Op zondag 23 april 2006 21:08 schreef Janetje het volgende:
Ik ga voor de ovenfriet.
jij bent aan de beurt om te organiseren!quote:Op zondag 23 april 2006 21:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hehehe... wanneer is de volgende meet?
In zee dumpen... right off the cliff.quote:Op zondag 23 april 2006 21:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat doen ze tegenwoordig met ketters in Ieraland?
Tof! beloof je filmpjes te (laten) maken?quote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
In zee dumpen... right off the cliff.
Nee.quote:Op zondag 23 april 2006 21:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tof! beloof je filmpjes te (laten) maken?
Hmmquote:Op zondag 23 april 2006 21:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij bent aan de beurt om te organiseren!
Jij bot? try harderquote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef mcDavid het volgende:
waarom ben ik de laatste tijd zo bot tegenJanetje
?
Logische reactie.. als men altijd dat neppe vriendelijke ophoudt tegen mij krijgen ze maagklachten..quote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef mcDavid het volgende:
waarom ben ik de laatste tijd zo bot tegenJanetje
?
maar dat duurt nog zo lang!quote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hmmja ok...
maar pas als RPP en Janet weer in Nederland zijn
Scherp sjeedoetquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef JDude het volgende:
Zeg, is dit niet deel 527?
doe es niet zo scherpquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef JDude het volgende:
Zeg, is dit niet deel 527?
hmm Rpp is er weer eind mei... oja en Janet is eind augustus beschikbaarquote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar dat duurt nog zo lang!
oh, en Ch. moet ook komen, ik krijg nog gechocolateerde aardbeien van haar!
De week is nog jong, ik heb nog energie, ende zulcks.quote:
En dan tegen de tijd van de meet zeggen dat ik niet kom...quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hmm Rpp is er weer eind mei... oja en Janet is eind augustus beschikbaar
we kunnen ook eerst een meet zonder Janet doen bedenk ik me netquote:Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan tegen de tijd van de meet zeggen dat ik niet kom...
Daarom.. ik ben toch no fun.quote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
we kunnen ook eerst een meet zonder Janet doen bedenk ik me net
>> R&P.quote:Op zondag 23 april 2006 21:26 schreef Janetje het volgende:
Daarom.. ik ben toch no fun.
dude die kan ik ook makenquote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar dat duurt nog zo lang!
oh, en Ch. moet ook komen, ik krijg nog gechocolateerde aardbeien van haar!
quote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
we kunnen ook eerst een meet zonder Janet doen bedenk ik me net
Wanneer heb je tijd?quote:
k kan ALLLLLLLLES makenquote:Op zondag 23 april 2006 21:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |