ik ben Stier, en bij mij klopt het ook aardig.....frappant zegquote:Op maandag 22 mei 2006 14:12 schreef Darklight het volgende:
Ben een vis, klopt wel aardig:
http://www.farida.nu/heiligenbeeldenmuseum/vissen.html
Jazeker.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:32 schreef Natalie het volgende:
Ik herken ook wel iets van Vissen als ik dat stuk lees eigenlijk... Maar ik denk dat iedereen dat bij bepaalde punten wel heeft.
en zo werkt astrologie dus altijdquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:32 schreef Natalie het volgende:
Ik herken ook wel iets van Vissen als ik dat stuk lees eigenlijk... Maar ik denk dat iedereen dat bij bepaalde punten wel heeft.
grappig, ik ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:15 schreef Syll het volgende:
Ik ben schorpioen en merk aan mezelf echt wel dat ik van die typische schorpioenen eigenschappen heb. Zo ben ik erg wraakzuchtig, jaloers en ben ik erg selectief met het uitkiezen van de mensen om me heen. Hard van buiten, zacht van binnen. Verder ben ik ook erg seksueel ingesteld.
Zo werkt astrologie helemaal nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
en zo werkt astrologie dus altijd![]()
Maar de dagelijkse horoscoop is verder knap baggerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:43 schreef cikolata het volgende:
kijk even op astro.com daar kun je een leuk kaartje maken![]()
Tja meningen staan er genoeg op internet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:11 schreef Dennis_enzo het volgende:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=astrology
Niks mening, tis een feitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja meningen staan er genoeg op internet.
Jammer alleen dat je die van een ander nodig hebt in een poging een punt te maken.
Vind het nogal een gefrustreerd tekstje.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:11 schreef Dennis_enzo het volgende:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=astrology
Nou, ik ben op 18 juli geboren (geen idee hoe laat) en alles wat ik altijd over kreeften lees is extreem herkenbaar bij mij. Het enige wat nooit klopt is dat ze over kreeften altijd schrijven dat ze zo zuinig zijn en dat ze alles willen bewaren, dat klopt bij mij helemaal niet, ik geef heel makkelijk geld uit en gooi heel makkelijk dingen weg, maar wat ze verder altijd over kreeften schrijven klopt bij mij precies.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:20 schreef Spreadsheet het volgende:
Zo zal een Kreeft nauwelijks merkbaar zijn, ergens laat in 17 juli.
hoe komt het dan dat alles wat ik lees ook op mij van toepassing is? ben ik een veelzijdige stier?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zo werkt astrologie helemaal niet![]()
Het enige wat de meeste mensen lezen is de verklaring van hun zonneteken, dus het teken waar de zon stond op het moment van geboorte, thats all.
"Echte" astrologie gaat veel dieper, om een goed beeld van jezelf te krijgen zal je je hele horoscoop moeten bekijken, elementen/kruizenverdeling, stand van persoonlijke planeten, aspecten enz enz.
Maar volgens mij heeft Senesta dit allemaal al eens uitgelegd
De Vuurdraak is een prachtig wezen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vuurdraak en schorpioen.
Kortom; uit mijn buurt blijven, als je leven je lief is.
ze zijn heel koppigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:18 schreef RaisinGirl het volgende:
Schorpioenen zijn anders seksueel gezien bijzonder actief ingesteld, althans het is het teken van seksuele activiteit/voortplanting . Maar verder weet ik geen enkele karaktereigenschap van de Schorpioen te noemen en dat zegt waarschijnlijk weer heel veel over hoe ík in elkaar steek. Als Leeuwin zijnde.
Tss, vast een late Weegschaal. Zó cynisch altijd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
De eerste persoon die met die prietpraat bij mij aankomt krijgt een gemene opmerking dan wel harde lach terug. Maar dat zal wel door m'n sterrenbeeld komen.
En ONTZETTEND AGRESSIEF op TOTAAL ONGEPASTE momenten. Zoals op INTERNETFORA.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tss, vast een late Weegschaal. Zó cynisch altijd.![]()
Gezien je reacties hier, valt dat nog te bezien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
verrek, ik ben ook erg sociaal
ik ben soms ook erg cynisch en asociaal...hangt er maar vanaf welke maand het isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gezien je reacties hier, valt dat nog te bezien.
Draken zijn ook superieur.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:43 schreef Maira het volgende:
Ik ben een Draak/Stier
daar ben ik tevreden mee
soms voel ik me er zelf superior door![]()
Ik snap echt niet waar je het over hebt, zou je het wat duidelijker willen stellen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef Maira het volgende:
we zijn uit de dierenriem de enige niet nu nog bestaande dieren..zegmaar...of ooit bestaande for that matter.
Staat er toevallig soms ook ergens op zo'n site dat Draken de bom zijn?
Daar zijn hele handige zoekprogramma's voor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:12 schreef Maira het volgende:
hihi oke. Nou de draak is dus de enige niet-dier in de chinese dierenriem. het is een mythisch wezen, bestaat er ergens een site, of weet iemand het toevallig zelf, waarom dat zo is. waar staat de draak symbool voor?
OOh oke, de chinese dierenriem ben ik niet zo thuis in, ik kan je daar niet aan helpen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:12 schreef Maira het volgende:
hihi oke. Nou de draak is dus de enige niet-dier in de chinese dierenriem. het is een mythisch wezen, bestaat er ergens een site, of weet iemand het toevallig zelf, waarom dat zo is. waar staat de draak symbool voor?
Ben nu wel erg nieuwsgierig naar de rest van het verhaal, misschien dat er bij iemand een lampje gaat branden?quote:De Chinese dierenriem is een twaalf jaar durende cyclus en is afkomstig uit het Boedisme.
Volgens de overlevering riep Boedha alle dieren van China tot zich aan de zijde van zijn bed maar er kwamen er slechts twaalf opdagen. Omdat hij deze dieren wilde eren voor hun toewijding aan hem creëerde hij voor ieder dier een jaar. De twaalf zieren die aan de zijde van Boedha’s bed verschenen waren: rat, os, tijger, haas, draak, slang, paard, schaap, aap, haan, hond en het varken.
Anders check je dit eens allemaal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:00 schreef senesta het volgende:
Ik heb een beetje gezocht op chinese dierenriem en heb dit gevonden op het internet:
[..]
Ben nu wel erg nieuwsgierig naar de rest van het verhaal, misschien dat er bij iemand een lampje gaat branden?
Je adescant en maan is toch hoe je op overkomt op anderen, en je zon je innerlijk. Toch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:59 schreef Manono het volgende:
[..]
Je maanteken is niet hetzelfde als je ascendant, je maanteken vertegenwoordigt grof gezegd je innerlijk en je ascendant je uiterlijk.
Ik doelde eigenlijk meer op het verhaal van die boeddha en de dieren.quote:
Ze hebben grotere inhouden, ascendant is inderdaad o.a een reactie op de buitenwereld, maan is onder andere de houding die je aanneemt als je niet lekker in je vel zit, de zon is je ego, gewoon wie je bent, op welke manier je de wereld inkijkt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:51 schreef K33T het volgende:
[..]
Je adescant en maan is toch hoe je op overkomt op anderen, en je zon je innerlijk. Toch?
Ja, dat is een van de redenen.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:19 schreef vencodark het volgende:
Hm, kan niet speciaal zeggen of ik tevreden ben of niet. Maar bij beschrijvingen van de Tweeling (wat ik ben) en de Kreeft, lijk ik meer op de Kreeft dan de Tweeling. Ik ben een week te vroeg geboren dus als dat niet was gebeurd, was ik Kreeft geweest. Misschien dat dat de reden is, ik weet het ook niet.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |