Dat verklaard een hele boelquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:40 schreef senesta het volgende:
tweeling staat ook vooral voor contacten en communicatie, feitjes verzamelen en doorgeven.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:40 schreef senesta het volgende:
tweeling staat ook vooral voor contacten en communicatie, feitjes verzamelen en doorgeven.
@nokwanda, je ascendant geeft vaak de houding weer hoe je overkomt naar buiten (onder andere), als ik dan denk aan steenbok, dan kom je waarschijnlijk over als iemand die zijn zaakjes goed op een rijtje heeft, georganiseert en netjes is.
De maan in steenbok is onder andere ook de houding die je aanneemt als je je niet lekker voelt en in deze kan ik met je meeleven, ik ben leeuw met maan in steenbok, als ik niet lekker in mijn vel zit dan heb ik de neiging ineens in alles orde te scheppen, ik maak ineens allerlei nieuwe huisregels en dat geeft me op dat moment een rustig gevoel, alsof ik "alles geregeld heb".( mijn maan staat in huis 4, o.a huis en gezin)
UIeindelijk kom ik daardoor weer bij en verval weer in mijn zonneteken, de leeuw.
Ik kan niet zeggen wat zij behandeld heeft, maar een geboortehoroscoop is heel erg verfijnd, het heeft een hoop bouwstenen zeg maar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vaar wel op mijn intuïtie iig. Qua routine: ik ben snel op iets uitgekeken, toch geeft routine me een zekere rust omdat ik nogal druk 'in m'n hoofd' ben. Teveel veranderen om me heen maken me nóg onrustiger.
Een tijdje geleden heb ik bij een astrologe een persoonlijke horoscoop laten maken. Er staat veel op. Lang niet alles begrijp ik.
Grappig dat je dat zegt, mijn moeder was kreeft en die zei dat ook altijd "terug naar veel water"ze was ook altijd graag aan zee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:07 schreef zoalshetis het volgende:
klopt het trouwens dat kreeften veel drinken? soort van 'terug naar veel water'?
maar ook bier enzo...
ik heb zelfs een klein huisje dicht bij zeequote:Op donderdag 4 mei 2006 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, mijn moeder was kreeft en die zei dat ook altijd "terug naar veel water"ze was ook altijd graag aan zee.
Karen, mijn lerares zegt altijd dat we het niet hebben over de invloed van de sterren maar meer over verbanden, verbanden tussen wat er boven en beneden gebeurd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:07 schreef nokwanda het volgende:
Niks van aantrekken. Sommigen zijn gemaakt om op de ignore stand te zetten. Die horen er ook bij![]()
Nu weer ff ontopic...
@Senesta..... In hoeverre denk jij dat genetica en tijd en plaats van geboorte op elkaar van invloed zijn. Zit daar volgens jou toeval in? Hoe is dat zo uitgekiend?
Ja, maar als ik het goed zie, ben jij (ook nog eens) draak (vuur), dus zo gek is dat dan niet hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
IK heb soms van beide last en ik ben een stier, gek he?![]()
You're welcomequote:
Astrologie leent zich niet voor toepassing op statistische data. Alleen al de algemene dagelijkse horoscoop zegt genoeg. Aspecten van planeten icm huizen zeggen veel meer over de kans op bv. aanleg voor geestesziekten, neiging naar verslaving enz.quote:
Oftewel de ontwikkeling van het embryo is gunstiger in de zomer dan in de winter of lente, ongeacht sterrenbeeld van de moeder (of het kind) maar wel een kennelijk verband met de algehele gezondheid van het lichaam van de moeder en het embryo, wat het gehele verdere leven daarvan beinvloedt.quote:.Onderzoeker Salib, die psychiater en universitair docent is in Liverpool, zei dat de vooruitzichten voor de gezondheid van baby's te maken kunnen hebben met hun seizoensbeleving in de baarmoeder. "Terwijl het embryo zich in de baarmoeder ontwikkelt, zijn de hersenen erg gevoelig voor veranderingen in de toestand van de moeder, zoals infecties en zelfs temperaturen.”
Och ja, ik had het ook niet direct bedoeld als "bewijs" ten gunste van astrologie hoor, daarvoor weet ik er zelf nog niet genoeg van af, zowel van astrologie als van hetgeen dat er in het onderzoek word aangehaald.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:00 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Astrologie leent zich niet voor toepassing op statistische data. Alleen al de algemene dagelijkse horoscoop zegt genoeg. Aspecten van planeten icm huizen zeggen veel meer over de kans op bv. aanleg voor geestesziekten, neiging naar verslaving enz.
[..]
Oftewel de ontwikkeling van het embryo is gunstiger in de zomer dan in de winter of lente, ongeacht sterrenbeeld van de moeder (of het kind) maar wel een kennelijk verband met de algehele gezondheid van het lichaam van de moeder en het embryo, wat het gehele verdere leven daarvan beinvloedt.
Je maanteken is niet hetzelfde als je ascendant, je maanteken vertegenwoordigt grof gezegd je innerlijk en je ascendant je uiterlijk.quote:Op maandag 17 april 2006 00:29 schreef Spreadsheet het volgende:
Maar toch, er zijn wel wat mensen die invloeden goed merken van hun Zon en eventueel hun maan (adescant).
Zo kunnen veel Scorpio's gebukt gaan onder enorme racune en jaloezië.
Ik zit nu heel geboeid naar de horoscooptekening te kijken die voor me ligt.. Als ik zo lees wat jij zegt dan wens ik spontaan dat ik 'm kon lezenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:59 schreef Manono het volgende:
Je maanteken is niet hetzelfde als je ascendant, je maanteken vertegenwoordigt grof gezegd je innerlijk en je ascendant je uiterlijk.
Sterrenbeelden (je zonneteken) zeggen niks relevants over een karakter, een nauwkeurig getrokken geboortehoroscoop wel. Dat Schorpioenen fanatiek, heimelijk jaloers zijn en moeilijk vergeven zullen de meeste Schorpioenen wel herkennen maar dit verandert al als een Schorpien bijv Maan in Waterman of Weegschaal heeft.
Je levensloop schijnt trouwens het meest te worden beinvloed door de stand van de Maansknoop (North Node), die aangeeft welke aangeboren neiging je zou moeten loslaten en welke je daarnaast zou moeten aanleren, alsmede door de Lillith (ook Duistere Maan genoemd) die aangeeft welke negatieve eigenschappen je Achilleshiel zijn, ongezonde patronen waarop je geneigd bent terug te vallen.
Gewoon ff ter informatie
Doe maar nietquote:
Als dat zo is kom je ook niet veel verder dan hooguit 1x per maand.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:06 schreef SpaansBenauwd het volgende:
de stand van de sterren is meestal bepalend voor mijn geilheid, voor de rest neem ik het lot in eigen handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |