Daarom ben ik ook naar een astrologe gegaan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:20 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
1979-08-21
Logisch, jouw leeuwenkracht is helemaal tanende. Je bent meer in richting de maagd.
Voor diegenen die zich niet herkennen, is dat omdat ze laat geworpen zijn. Zo zal een Kreeft nauwelijks merkbaar zijn, ergens laat in 17 juli. Maar wel weer goed op de vroegere 23 juni.
Veel mensen gaan té exact af op hun datum. En dat vormt deels het ongeloof in astrologie.
Woei! Da's lief, zeg. Dankjewelquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:00 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind haar (horoscoop) ook fantastisch overkomen.
Zoveel leeuw idd, maar zo rustig, mild, en daardoor toch wijs overkomen.
Zij bewijst voor mij dat woorden ook krachtig kunnen zijn, juist door zijn subtiliteit.
Petje af voor deze leeuw(in), zo, dat mag ook weleens gezegd worden.
wat ben ik weer lief voor de mensheid, ik ga
![]()
Niets.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef senesta het volgende:
Wat is er mis met leeuw zijn?
Alleen uit nieuwsgierigheid - nog aspecten? :-)quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef sweetgirly het volgende:
En mijn venus staat in vissen.
Het is wel een sumiere uitleg maar misschien wordt het je toch wel duidelijk dat een horoscoop uit meer bestaat dan een zonneteken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:21 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Anders reageer je even op m'n eerdere vraag hoe je op internet die elementen/kruizenverdeling berekent.
Ik weet dat mijn zon een bijzonder (citeer het letterlijk) harmonische relatie heeft met Jupiter, de planeet van groei, geluk en overdrijving. Er staat: 'jij bent voor het geluk geboren. In hoeveel sloten je ook tegelijk loopt, altijd blijkt er weer een beschermengel te zijn die jou eruit redt'.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:12 schreef The_Shining het volgende:
Alleen uit nieuwsgierigheid - nog aspecten? :-)
Venus gaat wel over de liefde maar schorpioen & het 8ste huis is volgens mij toch meer de seksualiteit en romantiek en ander plezier hoort bij het 5e huis.
Ik zal er eens iets meer over gaan lezen. Maar ik wist tot voor gisteren helemaal niet dat ik het ook was, en er zijn andere tekens die me meer boeiden dan de Kreeft. Ik weet er dus echt heel weinig over! Ik ken ook nauwelijks kreeften (maar eentje).quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:00 schreef senesta het volgende:
Ik vond je stukje best leuk, tot je zei dat de kreeft onintressant is!!
Kreeft is een heel mooi, warm, zorgzaam teken hoor, alles behalve onintressant.
IK heb soms van beide last en ik ben een stier, gek he?quote:Op maandag 17 april 2006 00:29 schreef Spreadsheet het volgende:
Zo kunnen veel Scorpio's gebukt gaan onder enorme racune en jaloezië. Of dat Tweelingen steeds afgeleid raken.
Komt omdat het niet alleen je zonneteken is waar je een karakter aan op kunt hangen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
IK heb soms van beide last en ik ben een stier, gek he?![]()
Leeuwen zijn een vuurteken, een vuurteken staat voor onder andere voor intuitie, een leeuw handelt dan ook voornamelijk uit intuitie, dingen hoeven voor een leeuw niet altijd concreet te zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:50 schreef Natalie het volgende:
Mijn Leeuw-zijn ligt gewoon ergens diep verscholen onder mijn manen
Verder vind ik astrologie erg interessant. Aangestoken door mijn tante, die me eens een boek over Chinese astrologie te lezen gaf. En dan krijg je toch vanzelf interesse in de westerse.
thnxquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:30 schreef sweetgirly het volgende:
Vissen is het teken van dromen en bedrog,
Ik vaar wel op mijn intuïtie iig. Qua routine: ik ben snel op iets uitgekeken, toch geeft routine me een zekere rust omdat ik nogal druk 'in m'n hoofd' ben. Teveel veranderen om me heen maken me nóg onrustiger.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef senesta het volgende:
Leeuwen zijn een vuurteken, een vuurteken staat voor onder andere voor intuitie, een leeuw handelt dan ook voornamelijk uit intuitie, dingen hoeven voor een leeuw niet altijd concreet te zijn.
Verder zijn leeuwen veel bezig met mogelijkheden, routinewerkzaamheden zijn dan ook onverteerbaar en doden zijn spontaniteit
Meestal een vrij open, bijna naieve houding, laat veel dingen tot zich toe op zoek naar mogelijkheden en betekenis.
Dit is erg beknopt dat weet ik maar dit is ook een typering van een leeuw.
Overgens zeg je eerder dat je meer herkent in de boogschutter dan in de leeuw, ik denk dat dat ook komt omdat het beiden vuurtekens zijn en dus wel overeenkomsten hebben, alleen de standaart dingen die men altijd aan een leeuw toewijst dekt niet de hele lading van een leeuw.
Plus dat een hoop ook afhangt van huizen, huisheren, aspecten, etc.
Als ik dit verhaal zo lees ben ik best wel heel erg leeuw. Maar het is enkel mijn zonneteken. Mijn ascendant en maan staan in steenbok.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Leeuwen zijn een vuurteken, een vuurteken staat voor onder andere voor intuitie, een leeuw handelt dan ook voornamelijk uit intuitie, dingen hoeven voor een leeuw niet altijd concreet te zijn.
Verder zijn leeuwen veel bezig met mogelijkheden, routinewerkzaamheden zijn dan ook onverteerbaar en doden zijn spontaniteit
Meestal een vrij open, bijna naieve houding, laat veel dingen tot zich toe op zoek naar mogelijkheden en betekenis.
Dit is erg beknopt dat weet ik maar dit is ook een typering van een leeuw.
Overgens zeg je eerder dat je meer herkent in de boogschutter dan in de leeuw, ik denk dat dat ook komt omdat het beiden vuurtekens zijn en dus wel overeenkomsten hebben, alleen de standaart dingen die men altijd aan een leeuw toewijst dekt niet de hele lading van een leeuw.
Plus dat een hoop ook afhangt van huizen, huisheren, aspecten, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |