Bron?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:58 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
onlangs is trouwens bewezen dat astrologie niet bestaat...
http://dsc.discovery.com/news/briefs/20060424/astrology_hum.htmlquote:Op maandag 8 mei 2006 08:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Bron?
Volgens mij is er helemaal niets bewezen.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:05 schreef Sessy het volgende:
Ik ben een steenbok in hart en nieren en ik vind dat prima zo. M'n vriend is ook een steenbok, niet zo duidelijk als ik (ik ben zo'n beetje in het eerste uur dat het steenbok werd, geboren) en ik vind dat heerlijk zo. Ik zou geen ander teken willen zijn.
Ja, dat bedoel ik...het mag er dan niet altijd meteen zichtbaar uitkomen maar ik ben erg gevoelig en 'hotblooded', maar als ik die beschrijvingen lees komt dat er vaak niet bepaald in over.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:43 schreef Sessy het volgende:
Steenbokken zijn niet stoffig. Steenbokken hebben wel degelijk passie, ik heb passie voor m'n studie en voor m'n sport, en ja dat is wel ambitie, maar zeker niet op een droge en stoffige manier.
*fotoboek checktquote:
ligt dat aan het sterrenbeeld of aan jouw overtuiging?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:03 schreef Sessy het volgende:
Hahaha nee ik studeer in Tilburg, ik woon op 2-2,5 uur reistijd van Tilburg en ik heb al een vriend, een steenbok, maar m'n ex was een stiertje en dat was wel redelijk verfrissend. En op vakanties ben ik ook wel een paar stiertjes tegengekomen, nooit echt serieus iets mee gehad (zoals sommigen helemaal liefdesverdrietig gaan lopen doen na een vakantie) maar ik kick er wel helemaal van op, van de gezelschap van een stier.
Op de lange termijn wordt de wederzijdse koppigheid de relatie fataal trouwens, ook in vriendenrelaties.
misschien is koppigheid wel niet goed vast te stellen als je op vakantie bentquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:09 schreef Sessy het volgende:
Nee, het ligt aan mijn koppigheid, duh!
Ja het ligt aan het sterrenbeeld, of alle stieren die ik ben tegengekomen waren puur toevallig koppig, dat kan ook nog... Stuk of 5, niet geheel onmogelijk dus...
Oh jawel, na een dag of 2 al hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:14 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
misschien is koppigheid wel niet goed vast te stellen als je op vakantie bent![]()
een inschattingsfout van jou lijkt me toch een stuk aannemelijker dan de invloed die een aantal miljarden kilometers van ons afstaande sterren hebben op ons gedragquote:
* Xenwolfie meld.quote:Zo kunnen veel Scorpio's gebukt gaan onder enorme racune en jaloezië.
Ja daar heb ik ook last van ja.quote:Hebben een goed geheugen voor negatieve dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |