prachtig!quote:Op zondag 16 april 2006 18:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Deeltje 5.
Leuke aflevering weer.
Dat commentaar. En zo denken de Himba dat het in Nederland normaal is met je opgezette hond over straat te wandelen.
.
Gisteren inderdaadquote:Op zondag 16 april 2006 18:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Deeltje 5.
Leuke aflevering weer.
Dat commentaar. En zo denken de Himba dat het in Nederland normaal is met je opgezette hond over straat te wandelen.
.
Dat is op FOK! verboden.quote:Op zondag 16 april 2006 19:18 schreef jadelovespat het volgende:
Ik las ergens dat iemand de aflevering had opgenomen en geupload? Linkie?
Dat vond ik ook maar stom gezegd.quote:Op zondag 16 april 2006 19:27 schreef Biancavia het volgende:
"Ja, chief, als Afrika niet bestond zouden wij geen dierentuinen hebben."[/i]
hoelaat?quote:Op zondag 16 april 2006 19:34 schreef countergirl het volgende:
Bij Koefnoen deden ze de Familie Massink en de Himba's uitstekend na. Het word volgens mij vanavond weer herhaald.
Dat zijn geen echte vrienden...quote:Op zondag 16 april 2006 19:18 schreef jadelovespat het volgende:
Ik heb de aflevering gemist![]()
Waarom moet ik nu vrienden hebben die "wat leuks" willen gaan doen
Ik las ergens dat iemand de aflevering had opgenomen en geupload? Linkie?
Die waren toch al een keer nagedaan, of was het gister weer? Moet ik wel zien dan, vorige keer was ook erg leuk.quote:Op zondag 16 april 2006 19:34 schreef countergirl het volgende:
Bij Koefnoen deden ze de Familie Massink en de Himba's uitstekend na. Het word volgens mij vanavond weer herhaald.
Duiveltja en ik gaan even achterhalen in hoeverre deze vorm nu daadwerkelijk verboden is, daar is blijkbaar wat onduidelijkheiud over.quote:
Ja, nu denken ze dat wij dat allemaal doenquote:
Het was iig niet m'n bedoeling illegale dingen op Fok! te zetten.quote:Op zondag 16 april 2006 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duiveltja en ik gaan even achterhalen in hoeverre deze vorm nu daadwerkelijk verboden is, daar is blijkbaar wat onduidelijkheiud over.
We komen er ASAP op terug.
Erop terugkomt:quote:Op zondag 16 april 2006 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duiveltja en ik gaan even achterhalen in hoeverre deze vorm nu daadwerkelijk verboden is, daar is blijkbaar wat onduidelijkheid over.
We komen er ASAP op terug.
Helaas pindakaas dus.quote:Op alles wat op tv komt, zitten copyrights. Een uitzending opslaan op je hd en dan delen is dus niet toegestaan.
En uit welke wet is dat dan?quote:Op maandag 17 april 2006 00:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Erop terugkomt:
[..]
Helaas pindakaas dus.
Dat mag welquote:Op maandag 17 april 2006 00:58 schreef Rnnz het volgende:
En alleen een uitzending opslaan zonder te delen? Voor je eigen dus?
zouen we opeens allemaal goede acteurs in nederland hebben, da kan toch nie!quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:19 schreef PastorRichards het volgende:
Het zou zo zijn broer kunnen zijn. Maar ik weiger te geloven dat het allemaal maar gespeeld is
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef Eveli het volgende:
Wat gaan ze ook alweer doen deze aflevering?
wil het ff van tevoren weten, kan ik me er meer op verheugen![]()
Iets met carnaval. De rest ben ik ook ff kwijt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:31 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben het ook al vergeten.. ik laat me verrassen
Ga je gangquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
whehehe wat moet die baby met kleertjes
anders denk je eerst ff na
Vijfquote:
nou ik vind ze helderder dan die nl familiequote:Op zaterdag 22 april 2006 21:40 schreef worldpimber het volgende:
Ze hebben echt een nuchtere kijk op het leven.![]()
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:41 schreef xericax het volgende:
nou ik vind ze helderder dan die nl familie
familie van de veerkampjes??quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat luipaard/tijger/watdanook outfitje van Monique..
.
.
.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat luipaard/tijger/watdanook outfitje van Monique..
.
.
.
Het is met geen toetsenbord te beschrijvenquote:
Ja een veel te kort ding met een vetpens eronderuit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:55 schreef Toxic_nl het volgende:
RANZIG!![]()
Wat heeft dat kleine wicht van die Sjonnie-familie een RANZIGE buik over dr broek heen hangen!![]()
![]()
beetje sneu om dat meisje onderuit te halen...quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja een veel te kort ding met een vetpens eronderuit.![]()
Nou ik ben ook niet de slankste en daarom ga ik ook niet zo'n kort truitje aantrekken. Dat is gewoon geen gezicht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:07 schreef xericax het volgende:
[..]
beetje sneu om dat meisje onderuit te halen...
Ga toch weg, ik zou mn hond er zelfs nog vanaf trekken!quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:07 schreef xericax het volgende:
[..]
beetje sneu om dat meisje onderuit te halen...
Jim mocht toch geen promotie werk doen omdat het werk was?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:05 schreef amaranta het volgende:
Dat meisje komt trouwens bijna niet op tv. Is dat omdat ze nog te jong is? Net zoals met Jim toen?
Weet ik veel. Ze is in ieder geval zelden in beeld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jim mocht toch geen promotie werk doen omdat het werk was?
Dat jonge meisje van de Mentawai komt ook niet veel in beeld.
Dat viel me ook op ja.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:09 schreef Canisfire het volgende:
Maar die zoon Hansje ook.
Ik denk dat het verschill is met die andere familie dat alleen Hans en Monique vaak met ze op uit gaan terwijl die andere familie veel meer met het hele gezin doet.
Dat was idd wel leuk geweest ja.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:04 schreef amaranta het volgende:
Was trouwens wel gaaf geweest als ze met die zwangere naar een echo waren gaan kijken![]()
Dat viel me ook op, maar het was volgens mij best een dikke warme trui.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:17 schreef amaranta het volgende:
Wat me wederom weer op viel is dat Monique hartje winter gewoon zonder jas buiten loopt!![]()
Ik loop in de winter ook geregeld zonder jas. Een dikke trui voldoet vaak wel. Tenzij het echt koud is.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ja.
Wat me wederom weer op viel is dat Monique hartje winter gewoon zonder jas buiten loopt!![]()
dan ligt dat toch niet alleen aan mijquote:...Van wat ik in de andere uitzendingen gezien heb vinden de Mentawai meestal zelfs de meest stompzinnige dingen nog om te lachen maar carnaval vonden ze maar stom.
Die begrijpt verreweg het meeste van wat er gezegd wordt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:59 schreef budha het volgende:
Die Chief is wel behoorlijk bijdehand zeg
http://www.husqvarnavikin(...)ts_nl/leopard_nl.pdfquote:Op zondag 23 april 2006 00:47 schreef jadelovespat het volgende:
Heeft niemand een plaatje van dat monique pakje? Even voor de mensen die nog niet hebben kunnen horroren?
Opzich wel jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Wow hij kan best goed voetballen
1 denk ik. Ze vertrekken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nog?
Ja was leuk. Vooral de Chief was weer erg wijsquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Heb het opgenomen. Was het de moeitye waard ?
En dat terwijl ze verder helemaal niet weten wat ze ermee moeten. Maar het gaat ze natuurlijk ook niet om de functie van het apparaat. Om de medicijnman te quoten: "Dan denkt iedereen dat ik rijk ben"quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:44 schreef tessie het volgende:
En zooo grappig dat die Mentawai alle leuke speeltjes ook willen hebben
Inderdaad. Status.quote:Op zondag 30 april 2006 11:05 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
En dat terwijl ze verder helemaal niet weten wat ze ermee moeten. Maar het gaat ze natuurlijk ook niet om de functie van het apparaat. Om de medicijnman te quoten: "Dan denkt iedereen dat ik rijk ben"
Shownieus laat vrijdagavond/zaterdagochtend altijd fragmenten zien van de afgelopen en de aankomende uitzending.quote:Op zondag 30 april 2006 12:21 schreef Canisfire het volgende:
Gister gemist omdat ik in de kroeg stond.
Het is ook niet meer te kijken he ?
quote:Het zou %&*%&!!! tijd worden dat we weg konden bij die heks!
Jij kruipt door hun huis?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:49 schreef Stansfield het volgende:
Blijft een super lachen programma. Ik lag misschien nog wel het meest om die familie massing.
Die Mentawai zijn echt leuk ja. Kunnen we ze niet houdenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:44 schreef Frollo het volgende:
Ik ben serieus bang dat ik ga janken bij het afscheid...
Ik heb echt sympathie gekregen voor met name de Mentawai. Die ene knaap die werkelijk óveral om lacht.En dat lieve vrouwtje dat steeds spontaan in zingen uitbarst.
Echt leuke mensen, die Mentawai. Het scheelt natuurlijk wel dat de Rentiers wat woorden in hun taal kennen, dat komt de communicatie ten goede en maakt ze duidelijk gelijkwaardiger.
De Rentiers hebben ook een grote flipover in de keuken staan met allemaal mentawai-woorden erop met ernaast de Nederlandse vertaling.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:44 schreef Frollo het volgende:
Echt leuke mensen, die Mentawai. Het scheelt natuurlijk wel dat de Rentiers wat woorden in hun taal kennen, dat komt de communicatie ten goede en maakt ze duidelijk gelijkwaardiger.
.Daar dacht ik dus ook aan. De Mentawai hebben een fotoboek. Met foto's van dag tot dag...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef Urquhart het volgende:
Die Himba hadden ook foto's mee moeten krijgen.
Monique vond een tegeltje ook goed zatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef Urquhart het volgende:
Die dochter in dat laatste liedje "Mieke met haar rare voeten"quote:
Iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die dochter in dat laatste liedje "Mieke met haar rare voeten"
hahaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef PastorRichards het volgende:
Tegen die medicijnman: "Waarom sta je zo dicht bij deze vrouw?" Hij: "Er is niks gebeurd!"![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die dochter in dat laatste liedje "Mieke met haar rare voeten"
Het enige gezin wat nog voor kanslozere tv kan gaan zorgen dan de Massings zijn de Tokkiesquote:Op zondag 7 mei 2006 01:00 schreef Stansfield het volgende:
Leuke aflevering, maar vind het toch jammer dat er weer een nieuwe serie komt. Daar vind ik het het programma niet voor.
De Himba`s hebben foto`s meegekregen hoor, ze lieten ze zien aan de stamleden. Alleen niet in een boek zoals de Mentawai hebben gekregen maar gewoon losse foto`s.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef Urquhart het volgende:
In het Amazonegebied zit volgens mij ook nog een Indianenstam, of meerdere. Of wellicht de nomaden op de Mongolische steppen?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:20 schreef LennyKravitz het volgende:
wel nu eens kijken wlke de volgende stammen zijn...
aboriginals uit australië?
inuit uit canada?
eilandbewoners uit polynesië?
Dacht ik ook al aanquote:Op zondag 7 mei 2006 02:20 schreef LennyKravitz het volgende:
wel nu eens kijken wlke de volgende stammen zijn...
aboriginals uit australië?
inuit uit canada?
eilandbewoners uit polynesië?
Toen die dat postte, was dat nog niet laten zien in de aflevering.quote:Op zondag 7 mei 2006 08:08 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
De Himba`s hebben foto`s meegekregen hoor, ze lieten ze zien aan de stamleden. Alleen niet in een boek zoals de Mentawai hebben gekregen maar gewoon losse foto`s.
Vergeet Limburg nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
In Zuid-Amerika zitten ook nog wel wat traditionele stammen, o.a. in Bolivia. En natuurlijk op Boreo of Papoea Nieuw-Guinea!
quote:
Van de bnn iq-test paginaquote:
Laat dat maar niet aan SBS horen.. die melken het concept weer helemaal uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:39 schreef Tourniquet het volgende:
Wat me ook lachen lijkt is de stammen naar elkaar toe te laten gaan.![]()
Bijvoorbeeld de Mentawai samen met de Tamberma's op apenjacht.![]()
Die andere familie kan toch niet lezen of schrijven?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
De Rentiers hebben ook een grote flipover in de keuken staan met allemaal mentawai-woorden erop met ernaast de Nederlandse vertaling.
De afleveringen staan niet op die site.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:12 schreef oelewappers het volgende:
weet iemand hoe je een aflevering kan terug kijken?
snap niks van die sbs6 site.
Wat biancavia zegt.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Wat heerlijk om die afleveringen nu te zien.
Ik heb alleen 'De Groeten Terug' gevolgd en nooit 'Groeten uit de Rimboe' gezien. Maar ik vind het geweldig om nu te kijken, en al mijn vooroordelen over die verschrikkelijke Massings nog meer bevestigd te zien worden.
Ik vind die Belgen in Togo ook grappig, vooral die pa! En die ene zoon met die krullen is vervelend.
Waarom deden die eigenlijk niet mee aan de Groeten Terug?
Die negers waren al op het vliegveld, maar kregen op het laatste moment geen toestemming om naar Nederland te komen.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Waarom deden die eigenlijk niet mee aan de Groeten Terug?
Het gaat toch over België?quote:Op maandag 17 juli 2006 03:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die negers waren al op het vliegveld, maar kregen op het laatste moment geen toestemming om naar Nederland te komen.
Ja jammer en eigenlijk ook best stom.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik bedoel belgië
Ze kregen geen toestemming om hun land te verlaten
Jaa, ik vind ze ook zo liefquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:44 schreef Frollo het volgende:
Ik ben serieus bang dat ik ga janken bij het afscheid...
Ik heb echt sympathie gekregen voor met name de Mentawai. Die ene knaap die werkelijk óveral om lacht.En dat lieve vrouwtje dat steeds spontaan in zingen uitbarst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |