Opzich wel jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Wow hij kan best goed voetballen
1 denk ik. Ze vertrekken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nog?
Ja was leuk. Vooral de Chief was weer erg wijsquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Heb het opgenomen. Was het de moeitye waard ?
En dat terwijl ze verder helemaal niet weten wat ze ermee moeten. Maar het gaat ze natuurlijk ook niet om de functie van het apparaat. Om de medicijnman te quoten: "Dan denkt iedereen dat ik rijk ben"quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:44 schreef tessie het volgende:
En zooo grappig dat die Mentawai alle leuke speeltjes ook willen hebben
Inderdaad. Status.quote:Op zondag 30 april 2006 11:05 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
En dat terwijl ze verder helemaal niet weten wat ze ermee moeten. Maar het gaat ze natuurlijk ook niet om de functie van het apparaat. Om de medicijnman te quoten: "Dan denkt iedereen dat ik rijk ben"
Shownieus laat vrijdagavond/zaterdagochtend altijd fragmenten zien van de afgelopen en de aankomende uitzending.quote:Op zondag 30 april 2006 12:21 schreef Canisfire het volgende:
Gister gemist omdat ik in de kroeg stond.
Het is ook niet meer te kijken he ?
quote:Het zou %&*%&!!! tijd worden dat we weg konden bij die heks!
Jij kruipt door hun huis?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:49 schreef Stansfield het volgende:
Blijft een super lachen programma. Ik lag misschien nog wel het meest om die familie massing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |