Ja een veel te kort ding met een vetpens eronderuit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:55 schreef Toxic_nl het volgende:
RANZIG!![]()
Wat heeft dat kleine wicht van die Sjonnie-familie een RANZIGE buik over dr broek heen hangen!![]()
![]()
beetje sneu om dat meisje onderuit te halen...quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja een veel te kort ding met een vetpens eronderuit.![]()
Nou ik ben ook niet de slankste en daarom ga ik ook niet zo'n kort truitje aantrekken. Dat is gewoon geen gezicht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:07 schreef xericax het volgende:
[..]
beetje sneu om dat meisje onderuit te halen...
Ga toch weg, ik zou mn hond er zelfs nog vanaf trekken!quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:07 schreef xericax het volgende:
[..]
beetje sneu om dat meisje onderuit te halen...
Jim mocht toch geen promotie werk doen omdat het werk was?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:05 schreef amaranta het volgende:
Dat meisje komt trouwens bijna niet op tv. Is dat omdat ze nog te jong is? Net zoals met Jim toen?
Weet ik veel. Ze is in ieder geval zelden in beeld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jim mocht toch geen promotie werk doen omdat het werk was?
Dat jonge meisje van de Mentawai komt ook niet veel in beeld.
Dat viel me ook op ja.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:09 schreef Canisfire het volgende:
Maar die zoon Hansje ook.
Ik denk dat het verschill is met die andere familie dat alleen Hans en Monique vaak met ze op uit gaan terwijl die andere familie veel meer met het hele gezin doet.
Dat was idd wel leuk geweest ja.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:04 schreef amaranta het volgende:
Was trouwens wel gaaf geweest als ze met die zwangere naar een echo waren gaan kijken![]()
Dat viel me ook op, maar het was volgens mij best een dikke warme trui.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:17 schreef amaranta het volgende:
Wat me wederom weer op viel is dat Monique hartje winter gewoon zonder jas buiten loopt!![]()
Ik loop in de winter ook geregeld zonder jas. Een dikke trui voldoet vaak wel. Tenzij het echt koud is.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ja.
Wat me wederom weer op viel is dat Monique hartje winter gewoon zonder jas buiten loopt!![]()
dan ligt dat toch niet alleen aan mijquote:...Van wat ik in de andere uitzendingen gezien heb vinden de Mentawai meestal zelfs de meest stompzinnige dingen nog om te lachen maar carnaval vonden ze maar stom.
Die begrijpt verreweg het meeste van wat er gezegd wordt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:59 schreef budha het volgende:
Die Chief is wel behoorlijk bijdehand zeg
http://www.husqvarnavikin(...)ts_nl/leopard_nl.pdfquote:Op zondag 23 april 2006 00:47 schreef jadelovespat het volgende:
Heeft niemand een plaatje van dat monique pakje? Even voor de mensen die nog niet hebben kunnen horroren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |