In het Amazonegebied zit volgens mij ook nog een Indianenstam, of meerdere. Of wellicht de nomaden op de Mongolische steppen?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:20 schreef LennyKravitz het volgende:
wel nu eens kijken wlke de volgende stammen zijn...
aboriginals uit australië?
inuit uit canada?
eilandbewoners uit polynesië?
Dacht ik ook al aanquote:Op zondag 7 mei 2006 02:20 schreef LennyKravitz het volgende:
wel nu eens kijken wlke de volgende stammen zijn...
aboriginals uit australië?
inuit uit canada?
eilandbewoners uit polynesië?
Toen die dat postte, was dat nog niet laten zien in de aflevering.quote:Op zondag 7 mei 2006 08:08 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
De Himba`s hebben foto`s meegekregen hoor, ze lieten ze zien aan de stamleden. Alleen niet in een boek zoals de Mentawai hebben gekregen maar gewoon losse foto`s.
Vergeet Limburg nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
In Zuid-Amerika zitten ook nog wel wat traditionele stammen, o.a. in Bolivia. En natuurlijk op Boreo of Papoea Nieuw-Guinea!
quote:
Van de bnn iq-test paginaquote:
Laat dat maar niet aan SBS horen.. die melken het concept weer helemaal uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:39 schreef Tourniquet het volgende:
Wat me ook lachen lijkt is de stammen naar elkaar toe te laten gaan.![]()
Bijvoorbeeld de Mentawai samen met de Tamberma's op apenjacht.![]()
Die andere familie kan toch niet lezen of schrijven?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
De Rentiers hebben ook een grote flipover in de keuken staan met allemaal mentawai-woorden erop met ernaast de Nederlandse vertaling.
De afleveringen staan niet op die site.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:12 schreef oelewappers het volgende:
weet iemand hoe je een aflevering kan terug kijken?
snap niks van die sbs6 site.
Wat biancavia zegt.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Wat heerlijk om die afleveringen nu te zien.
Ik heb alleen 'De Groeten Terug' gevolgd en nooit 'Groeten uit de Rimboe' gezien. Maar ik vind het geweldig om nu te kijken, en al mijn vooroordelen over die verschrikkelijke Massings nog meer bevestigd te zien worden.
Ik vind die Belgen in Togo ook grappig, vooral die pa! En die ene zoon met die krullen is vervelend.
Waarom deden die eigenlijk niet mee aan de Groeten Terug?
Die negers waren al op het vliegveld, maar kregen op het laatste moment geen toestemming om naar Nederland te komen.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Waarom deden die eigenlijk niet mee aan de Groeten Terug?
Het gaat toch over België?quote:Op maandag 17 juli 2006 03:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die negers waren al op het vliegveld, maar kregen op het laatste moment geen toestemming om naar Nederland te komen.
Ja jammer en eigenlijk ook best stom.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik bedoel belgië
Ze kregen geen toestemming om hun land te verlaten
Jaa, ik vind ze ook zo liefquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:44 schreef Frollo het volgende:
Ik ben serieus bang dat ik ga janken bij het afscheid...
Ik heb echt sympathie gekregen voor met name de Mentawai. Die ene knaap die werkelijk óveral om lacht.En dat lieve vrouwtje dat steeds spontaan in zingen uitbarst.
Echt leuke mensen, die Mentawai. Het scheelt natuurlijk wel dat de Rentiers wat woorden in hun taal kennen, dat komt de communicatie ten goede en maakt ze duidelijk gelijkwaardiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |