Die Mentawai zijn echt leuk ja. Kunnen we ze niet houdenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:44 schreef Frollo het volgende:
Ik ben serieus bang dat ik ga janken bij het afscheid...
Ik heb echt sympathie gekregen voor met name de Mentawai. Die ene knaap die werkelijk óveral om lacht.En dat lieve vrouwtje dat steeds spontaan in zingen uitbarst.
Echt leuke mensen, die Mentawai. Het scheelt natuurlijk wel dat de Rentiers wat woorden in hun taal kennen, dat komt de communicatie ten goede en maakt ze duidelijk gelijkwaardiger.
De Rentiers hebben ook een grote flipover in de keuken staan met allemaal mentawai-woorden erop met ernaast de Nederlandse vertaling.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:44 schreef Frollo het volgende:
Echt leuke mensen, die Mentawai. Het scheelt natuurlijk wel dat de Rentiers wat woorden in hun taal kennen, dat komt de communicatie ten goede en maakt ze duidelijk gelijkwaardiger.
.Daar dacht ik dus ook aan. De Mentawai hebben een fotoboek. Met foto's van dag tot dag...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef Urquhart het volgende:
Die Himba hadden ook foto's mee moeten krijgen.
Monique vond een tegeltje ook goed zatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef Urquhart het volgende:
Die dochter in dat laatste liedje "Mieke met haar rare voeten"quote:
Iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die dochter in dat laatste liedje "Mieke met haar rare voeten"
hahaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef PastorRichards het volgende:
Tegen die medicijnman: "Waarom sta je zo dicht bij deze vrouw?" Hij: "Er is niks gebeurd!"![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die dochter in dat laatste liedje "Mieke met haar rare voeten"
Het enige gezin wat nog voor kanslozere tv kan gaan zorgen dan de Massings zijn de Tokkiesquote:Op zondag 7 mei 2006 01:00 schreef Stansfield het volgende:
Leuke aflevering, maar vind het toch jammer dat er weer een nieuwe serie komt. Daar vind ik het het programma niet voor.
De Himba`s hebben foto`s meegekregen hoor, ze lieten ze zien aan de stamleden. Alleen niet in een boek zoals de Mentawai hebben gekregen maar gewoon losse foto`s.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef Urquhart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |