quote:Op zondag 23 april 2006 20:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je hebt ok van die apparaten waar je op moet zitten en dan duw je die 2 handvaten weg: zittend bankdrukken![]()
hoeveel begon je danquote:Op zondag 23 april 2006 20:06 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ik zit na 3 weken al aan 50kg![]()
legpress gaat ook goed vooruit, vorige week nog 14x 70kg gehaald![]()
Ik train 1,5 uur minstens, dus tijd heb ik wel. En moe, tja, ik doe verschillende soorten rows + mijn vieze ecto lichaam protesteert weleens, maar dan ga ik gewoon door. Btw, squatten doe ik nu weer 3x per week + 1x deadlift, dus feitelijk 4x per week benen, da's nog een stukje intensiver. Werkt wel moet ik zeggen (al is het voor bodybuilding niet aan te raden).quote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
3x in de week? ben je dan niet moe die 3de keer?of beter, heb je daar nog tijd voor??
Op DBB.com is er een gast die alleen maar flys oefeningen doet voor borst en echt een hele mooie volle borst heeft. T kan dus welquote:Op zondag 23 april 2006 20:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Knappe jongen als je massive borstspieren weet te kweken met dumbbell flyes en pec deck
Thank you sir, I only do my job.quote:Op zondag 23 april 2006 22:57 schreef Tommy__ het volgende:
ok, dat doet de deur dicht
Led, herlees de topic naam en richt een eigen topic "powerlifting" op!
![]()
ps: respect voor Led![]()
![]()
Wie?quote:Op zondag 23 april 2006 23:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op DBB.com is er een gast die alleen maar flys oefeningen doet voor borst en echt een hele mooie volle borst heeft. T kan dus wel![]()
Ben zn naam ff kwijt. Gozer die op Aruba zit.quote:
Klusmier? Die dikke?quote:Op zondag 23 april 2006 23:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben zn naam ff kwijt. Gozer die op Aruba zit.
Mijn conditie is wel aardig. Tot voor kort liep ik regelmatig hard en zwom ik veel. Nu ben ik met een schema van MrJ begonnen en heb ik echt geen puf meer voor cardio. Miss dat ik 1 keer per week ga lopen op mn rustdag.quote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Thank you sir, I only do my job.
Kijk, de feiten keren zich tegen me; leeftijd, gewicht, lichaamstype, m'n "gym" (healthcenter)...tja, ik zal er maar niet over beginnen. Dan moet je toch wat.
Overigens ben ik ook bijna klaar met mijn eigengemaakte elite-massive-fitness-schema voor een ultragoede conditie binnen nu en een maand of 2-3, want aan conditie ontbreekt het mij nogal. Van MrJ weet ik dat het een luie dondersteen is, maar hoe zit het met de overige leden hier op conditioneel gebied?
geen id wie klusmier is. Maar hij was niet dik. Weet niet eens of ie er nog zit. Ik kwam er nl een jaar of 3 geledenquote:
BOS (Bestoldschool).quote:Op zondag 23 april 2006 23:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben zn naam ff kwijt. Gozer die op Aruba zit.
je bent nog iets vergeten, dit forum keert zich ook tegen jequote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Kijk, de feiten keren zich tegen me; leeftijd, gewicht, lichaamstype, m'n "gym" (healthcenter)...tja, ik zal er maar niet over beginnen. Dan moet je toch wat.
Overigens ben ik ook bijna klaar met mijn eigengemaakte elite-massive-fitness-schema voor een ultragoede conditie binnen nu en een maand of 2-3, want aan conditie ontbreekt het mij nogal. Van MrJ weet ik dat het een luie dondersteen is, maar hoe zit het met de overige leden hier op conditioneel gebied?
Ja die idd. Mooi lichaam... Echte beachboyquote:
OMG 30 km/u...MrJ HOOR JE DAT?!quote:Op zondag 23 april 2006 23:08 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
je bent nog iets vergeten, dit forum keert zich ook tegen je![]()
wat m'n conditie betreft, ik fiets elke dag 16km naar school op een -voor mijn normen- rustig tempo (30km/u gemiddeld), m'n record staat op 12min voor 8km enkel toen er een strom in m'n gat zat (regen zat 100m achter me + super sterke wind) wat neerkomt op 40km/u gemiddeld in de dicht bebouwde kom![]()
m'n bovenlichaam doet het minder kwa conditie, al ben ik in de paasvakantie eens gaan zwemmenals ik tijd had zou ik het 3x per week gaan doen, maar ik vind amper tijd om te gaan trainen
![]()
Echt een heel leuk schema van je. Vorige week mee begonnen en voelt heel erg prettigquote:
Vieze bodybuilders...nie hatuh!quote:Op zondag 23 april 2006 23:08 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
je bent nog iets vergeten, dit forum keert zich ook tegen je![]()
wat m'n conditie betreft, ik fiets elke dag 16km naar school op een -voor mijn normen- rustig tempo (30km/u gemiddeld), m'n record staat op 12min voor 8km enkel toen er een strom in m'n gat zat (regen zat 100m achter me + super sterke wind) wat neerkomt op 40km/u gemiddeld in de dicht bebouwde kom![]()
m'n bovenlichaam doet het minder kwa conditie, al ben ik in de paasvakantie eens gaan zwemmenals ik tijd had zou ik het 3x per week gaan doen, maar ik vind amper tijd om te gaan trainen
![]()
zet maar eens een computer op je fiets, de gemiddelde snelheid daalt echt wel sneller dan ze stijgt, zeker als je achter het rode licht staatquote:
ik ga ook niet alleen naar de gym voor "een kas" te krijgen.. sssshtquote:
Ik denk dat hij t ook best snel vindt toch?quote:Op zondag 23 april 2006 23:15 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
zet maar eens een computer op je fiets, de gemiddelde snelheid daalt echt wel sneller dan ze stijgt, zeker als je achter het rode licht staat![]()
[..]
ik ga ook niet alleen naar de gym voor "een kas" te krijgen.. ssssht![]()
ik wou het gwn even verduidelijkenquote:Op zondag 23 april 2006 23:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij t ook best snel vindt toch?
Ja, met 30 kilo lukt het me ook nog.....quote:Op zondag 23 april 2006 22:54 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Wat een onzin. Laat je dan ff spotten. Het is hartstikke lekker!![]()
![]()
conditie is prima dankzij 2 tot 3 x in de week boksen, en wat tennis en soms squash ernaast.quote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
P.
Ik wil je toch adviseren om elke week te blijven proberen te bankdrukken. Het moet gewoon steeds beter gaan, doe maar zonder gewicht. Leer de oefening eerst goed, en ga er dan schijven op doen. Je kunt bankdrukken niet vergelijken met een machine.quote:Op zondag 23 april 2006 20:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je hebt ok van die apparaten waar je op moet zitten en dan duw je die 2 handvaten weg: zittend bankdrukken![]()
Ik moet idd al extra gewicht op dat 100kg pec deck leggen om iets te voelen.quote:Op zondag 23 april 2006 20:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Knappe jongen als je massive borstspieren weet te kweken met dumbbell flyes en pec deck
Geen flauw idee.quote:Op zondag 23 april 2006 23:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Kan je mss iets zeggen over zijn motivatie om alleen flyes als massaoefening te doen?
Hij zal ongetwijfeld overstrekken bedoelenquote:Op zondag 23 april 2006 20:53 schreef Tommy__ het volgende:
overlaatst hoorde ik nog een instructeur tegen een niets vermoedend wezen vertellen dat hij bij de leg extension zijn benen zeker niet voluit mag strekken.. die instructeurs toch![]()
Heb je geen andere sportschool bij je in de buurt dan? Ik vind het zelf ook altijd prettig als er een sportschool dichtbij zit (ivm tijd). Ik heb het zelf 3 maanden volgehouden in een healthcenter, vond het echt helemaal niks. Niet dat ik nu in hardcoregyms train ofzo, maar wel met een beetje normale apparaten (ook al gebruik ik ze minimaal).quote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik train ook niet zwaar genoeg denk ik?quote:Op maandag 24 april 2006 12:59 schreef ivosnivo het volgende:
55 kg als ik me dag heb.
1 setje van 7 dan.
Met sommige oefeningen kan ik de eerste keer zo enorm diep gaan. Dat het de 2e en 3e niet meer lukt om dat te evenaren.
Dat is ook heel moeilijk, dumbells die ik gebruik in de sportzaal zijn stangetjes waar je zelf de schijven op moet doen. Die kun je niet op je benen laten rusten met het omhoog brengen. Daarom breng ik er 1 zelf omhoog, en 1 door een "spotter", en pak die dan in de lucht. Zelfde met terug leggen.quote:Op maandag 24 april 2006 14:11 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik train ook niet zwaar genoeg denk ik?
Minder herhalingen proberen en voor de, bijv. 30-35kg gaan?
Ik merk nu al dat ik worstel met die dumbbells voordat ik ze in "startpositie" heb.
20, de olympische stang, en die mashine waar over gepraat word pakte ik voor ik begon te benchpressen 45kgquote:
Er zijn zat sportscholen, ze zijn echter geen van allen hardcore en deze is het goedkoopstquote:Op maandag 24 april 2006 12:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld overstrekken bedoelenMaar af en toe een keer een setje zonder te strekken is ook wel lekker hoor, spanning erop houden zeg maar.
[..]
Heb je geen andere sportschool bij je in de buurt dan? Ik vind het zelf ook altijd prettig als er een sportschool dichtbij zit (ivm tijd). Ik heb het zelf 3 maanden volgehouden in een healthcenter, vond het echt helemaal niks. Niet dat ik nu in hardcoregyms train ofzo, maar wel met een beetje normale apparaten (ook al gebruik ik ze minimaal).
Ik ben 2 jaar geleden gestopt met cardio, daarvoor liep ik 1 keer in de week 30 min. Maar ik begon steeds meer last van me onderrug en knieen te krijgen omdat ik te zwaar werd.
Ik train vaak in de zomer wat minder en zwem wat meer. Beetje mountainbiken enzo, dat vind ik dan veel leuker als het mooi weer is.
ow, maar ik ga vanavond weer mijn rug trainenquote:Op maandag 24 april 2006 17:21 schreef LedZep het volgende:
Eigenlijk moeten we dit topic even snel volspammen Fugie. De rest is toch weg
Als je gewoon zo'n draai bedoelt, dat is een gewone curl, heeft er mee te maken dat de biceps daar extra kracht voor moet zetten oid zodat je em meer pakt. (De biceps is een zogenaamde supinator (buitenwaartsdraaier) van de arm).quote:Op maandag 24 april 2006 17:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
ow, maar ik ga vanavond weer mijn rug trainen
eens kijken wat ik nog voor oefeningen moet leren daarbij.
wat is trouwens het nut van hammer curls voor den biceps, want ik doe nu een soort combi tussen hammer en normale curls (dumbell van verticaal naar horizontaal draaien)
preacher curls pakken die brachialis toch ookquote:Op maandag 24 april 2006 17:26 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als je gewoon zo'n draai bedoelt, dat is een gewone curl, heeft er mee te maken dat de biceps daar extra kracht voor moet zetten oid zodat je em meer pakt. (De biceps is een zogenaamde supinator (buitenwaartsdraaier) van de arm).
Hammer curls trainen vooral brachioradialis (deel v/d onderarm) en brachialis (spier tussen biceps en triceps) wat ervoor kan zorgen dat je biceps voller en vooral langer lijkt.
Brachialis vind ik zelf nog belangrijker voor een goede arm dan biceps, dus da's geen probleem.quote:Op maandag 24 april 2006 17:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
preacher curls pakken die brachialis toch ookNiet beter om die te vervangen door een oefening die meer de biceps zelf pakt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |