quote:Op zondag 23 april 2006 20:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je hebt ok van die apparaten waar je op moet zitten en dan duw je die 2 handvaten weg: zittend bankdrukken![]()
hoeveel begon je danquote:Op zondag 23 april 2006 20:06 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ik zit na 3 weken al aan 50kg![]()
legpress gaat ook goed vooruit, vorige week nog 14x 70kg gehaald![]()
Ik train 1,5 uur minstens, dus tijd heb ik wel. En moe, tja, ik doe verschillende soorten rows + mijn vieze ecto lichaam protesteert weleens, maar dan ga ik gewoon door. Btw, squatten doe ik nu weer 3x per week + 1x deadlift, dus feitelijk 4x per week benen, da's nog een stukje intensiver. Werkt wel moet ik zeggen (al is het voor bodybuilding niet aan te raden).quote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
3x in de week? ben je dan niet moe die 3de keer?of beter, heb je daar nog tijd voor??
Op DBB.com is er een gast die alleen maar flys oefeningen doet voor borst en echt een hele mooie volle borst heeft. T kan dus welquote:Op zondag 23 april 2006 20:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Knappe jongen als je massive borstspieren weet te kweken met dumbbell flyes en pec deck
Thank you sir, I only do my job.quote:Op zondag 23 april 2006 22:57 schreef Tommy__ het volgende:
ok, dat doet de deur dicht
Led, herlees de topic naam en richt een eigen topic "powerlifting" op!
![]()
ps: respect voor Led![]()
![]()
Wie?quote:Op zondag 23 april 2006 23:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op DBB.com is er een gast die alleen maar flys oefeningen doet voor borst en echt een hele mooie volle borst heeft. T kan dus wel![]()
Ben zn naam ff kwijt. Gozer die op Aruba zit.quote:
Klusmier? Die dikke?quote:Op zondag 23 april 2006 23:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben zn naam ff kwijt. Gozer die op Aruba zit.
Mijn conditie is wel aardig. Tot voor kort liep ik regelmatig hard en zwom ik veel. Nu ben ik met een schema van MrJ begonnen en heb ik echt geen puf meer voor cardio. Miss dat ik 1 keer per week ga lopen op mn rustdag.quote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Thank you sir, I only do my job.
Kijk, de feiten keren zich tegen me; leeftijd, gewicht, lichaamstype, m'n "gym" (healthcenter)...tja, ik zal er maar niet over beginnen. Dan moet je toch wat.
Overigens ben ik ook bijna klaar met mijn eigengemaakte elite-massive-fitness-schema voor een ultragoede conditie binnen nu en een maand of 2-3, want aan conditie ontbreekt het mij nogal. Van MrJ weet ik dat het een luie dondersteen is, maar hoe zit het met de overige leden hier op conditioneel gebied?
geen id wie klusmier is. Maar hij was niet dik. Weet niet eens of ie er nog zit. Ik kwam er nl een jaar of 3 geledenquote:
BOS (Bestoldschool).quote:Op zondag 23 april 2006 23:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben zn naam ff kwijt. Gozer die op Aruba zit.
je bent nog iets vergeten, dit forum keert zich ook tegen jequote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Thank you sir, I only do my job.
Kijk, de feiten keren zich tegen me; leeftijd, gewicht, lichaamstype, m'n "gym" (healthcenter)...tja, ik zal er maar niet over beginnen. Dan moet je toch wat.
Overigens ben ik ook bijna klaar met mijn eigengemaakte elite-massive-fitness-schema voor een ultragoede conditie binnen nu en een maand of 2-3, want aan conditie ontbreekt het mij nogal. Van MrJ weet ik dat het een luie dondersteen is, maar hoe zit het met de overige leden hier op conditioneel gebied?
Ja die idd. Mooi lichaam... Echte beachboyquote:
OMG 30 km/u...MrJ HOOR JE DAT?!quote:Op zondag 23 april 2006 23:08 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
je bent nog iets vergeten, dit forum keert zich ook tegen je![]()
wat m'n conditie betreft, ik fiets elke dag 16km naar school op een -voor mijn normen- rustig tempo (30km/u gemiddeld), m'n record staat op 12min voor 8km enkel toen er een strom in m'n gat zat (regen zat 100m achter me + super sterke wind) wat neerkomt op 40km/u gemiddeld in de dicht bebouwde kom![]()
m'n bovenlichaam doet het minder kwa conditie, al ben ik in de paasvakantie eens gaan zwemmenals ik tijd had zou ik het 3x per week gaan doen, maar ik vind amper tijd om te gaan trainen
![]()
Echt een heel leuk schema van je. Vorige week mee begonnen en voelt heel erg prettigquote:
Vieze bodybuilders...nie hatuh!quote:Op zondag 23 april 2006 23:08 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
je bent nog iets vergeten, dit forum keert zich ook tegen je![]()
wat m'n conditie betreft, ik fiets elke dag 16km naar school op een -voor mijn normen- rustig tempo (30km/u gemiddeld), m'n record staat op 12min voor 8km enkel toen er een strom in m'n gat zat (regen zat 100m achter me + super sterke wind) wat neerkomt op 40km/u gemiddeld in de dicht bebouwde kom![]()
m'n bovenlichaam doet het minder kwa conditie, al ben ik in de paasvakantie eens gaan zwemmenals ik tijd had zou ik het 3x per week gaan doen, maar ik vind amper tijd om te gaan trainen
![]()
zet maar eens een computer op je fiets, de gemiddelde snelheid daalt echt wel sneller dan ze stijgt, zeker als je achter het rode licht staatquote:
ik ga ook niet alleen naar de gym voor "een kas" te krijgen.. sssshtquote:
Ik denk dat hij t ook best snel vindt toch?quote:Op zondag 23 april 2006 23:15 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
zet maar eens een computer op je fiets, de gemiddelde snelheid daalt echt wel sneller dan ze stijgt, zeker als je achter het rode licht staat![]()
[..]
ik ga ook niet alleen naar de gym voor "een kas" te krijgen.. ssssht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |