je komt 12 uur in amsterdam aan en vertrekt om 17 uur weer. dan ga jij dus 3 keer naar burger king?quote:
vrijdag voor het eerst, eerste setje alleen de stang, daarna omhoog tot ik bij 25 totaal zat. Voelde goed dus daar ga ik verder mee volgende keerquote:Op zondag 23 april 2006 17:01 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Ik train nu een jaar, en ik vind het superlekker.![]()
Volgens mij begint niemand met 30 kg op de benchpress, maar met 10 kg; het gewicht van de stang.![]()
ik eet ook ongeveer zoveelquote:Op zondag 23 april 2006 17:26 schreef LedZep het volgende:
Overigens vind ik dat ik te weinig eet. Ik heb nog steeds momenten van lichtelijke honger en heb het idee dat er meer brood en melk bij kan. Vanaf nu naar 16-18 stukken brood per dag. (woon nog thuis, school, dus brood is erg makkelijk)
2x en dan extra whoppers kan ookquote:Op zondag 23 april 2006 17:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
je komt 12 uur in amsterdam aan en vertrekt om 17 uur weer. dan ga jij dus 3 keer naar burger king?![]()
My god hoe sterk is die gast? Ik heb wel is gelezen dat Berend Venenberg (sterkste man) 7 liter volle melk per dag dronk.quote:Op zondag 23 april 2006 17:38 schreef LedZep het volgende:
Maar wat ik en de anderen hier eten valt echt in het niet bij wat sommige DBB'ers doen:
Monsterstrength: ruim 5000kcal aan MELK + de rest
Geloof dat laatstgenoemde nu iets minder extreem eet, though nog steeds enorme hoeveelheden.
quote:Op zondag 23 april 2006 17:38 schreef LedZep het volgende:
Maar wat ik en de anderen hier eten valt echt in het niet bij wat sommige DBB'ers doen:
Adema: 6000kcal p/d
Unregistred: 7000+ CLEAN kcal p/d
Monsterstrength: ruim 5000kcal aan MELK + de rest
Geloof dat laatstgenoemde nu iets minder extreem eet, though nog steeds enorme hoeveelheden.
Alsof je zomaar een arnold word, ik heb altijd gelezen hoe die toppers trainen enzo. Niet omdat ik zou wou worden, maar omdat zij weten hoe het moet.quote:Op zondag 23 april 2006 17:50 schreef r0bert het volgende:
[..]
Echt bizar veel idd. Heb voor mezelf een keer bijgehouden hoeveel ik eet (ben ecto, en ik viel alleen maar af
), en ik bleek sowieso al 400 kcal onder het minimum te zitten
Verhouding vet/carbs/eiwit was gelukkig wel goed. Ben momenteel (voor mijn doen) behoorlijk meer aan het eten, maar het moet natuurlijk wel leuk blijven
(hoef geen ahnuld te worden
)
Ik houdt zeker DBB Forum etc. wel in de gaten (vooral op het gebied van voeding), maar waar het mij een beetje om ging was het minimaal 5 keer per dag eten etc. Niets dan respect voor de mensen die deze discipline kunnen opbrengen, maar voor mij persoonlijk is dat echt niet te doenquote:Op zondag 23 april 2006 17:52 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Alsof je zomaar een arnold word, ik heb altijd gelezen hoe die toppers trainen enzo. Niet omdat ik zou wou worden, maar omdat zij weten hoe het moet.
Het is ook vervelend, ik deed het een tijdje en toen was ik t zatquote:Op zondag 23 april 2006 17:54 schreef r0bert het volgende:
[..]
. Niets dan respect voor de mensen die deze discipline kunnen opbrengen, maar voor mij persoonlijk is dat echt niet te doen![]()
Deze jongeman is nu 18 jaar, heeft een 320 kilo squat, 225 kilo bench press en 300 kilo deadlift. In de klassie 16-17 jarigen heeft hij het wereldrecord bench met 200 kilo, en in de overige bewegingen + totaalgewicht het europees record. Insane, echt waar. Hij is wel dik (20% oid) maar dat komt vooral omdat hij een periode had met 2 junkfoodmaaltijden per dagquote:Op zondag 23 april 2006 17:45 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
My god hoe sterk is die gast? Ik heb wel is gelezen dat Berend Venenberg (sterkste man) 7 liter volle melk per dag dronk.
Goede zaak dat je honger hebt, meer eten, meer groeien!!!!!
Wat was de quote ook al weer?quote:Op zondag 23 april 2006 18:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is ook vervelend, ik deed het een tijdje en toen was ik t zatSinds kort vond ik dat ik veels te strak werd (gekke omschrijving, maar je weet wat ik bedoel
) en ben ik weer veel gaan eten en binnen een maand 4 kilo erbij
![]()
(Ik zou eigenlijk nog 10 kilo erbij willen, maar ja, realistisch blijven is ook wel zo leuk)
ik zit na 3 weken al aan 50kgquote:Op zondag 23 april 2006 17:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
vrijdag voor het eerst, eerste setje alleen de stang, daarna omhoog tot ik bij 25 totaal zat. Voelde goed dus daar ga ik verder mee volgende keer![]()
technisch gezien lig je al, dus het is alleen maar goedquote:Op zondag 23 april 2006 20:11 schreef BB_Koning het volgende:
Ik kan niet bankdrukken, als ik een zware stang oppak, dan val ik om
waarom ga je dan naar de gym?quote:Op zondag 23 april 2006 20:11 schreef BB_Koning het volgende:
Ik kan niet bankdrukken, als ik een zware stang oppak, dan val ik om
daar houden we jou natuurlijk aanquote:Op zondag 23 april 2006 20:20 schreef LedZep het volgende:
Als mijn deadlift niet voor 31 december 2006 van 130 kilo nu naar 200 kilo is gegaan mogen jullie me de rest van mijn leven een mieterige bitch noemen. Even zwart op wit.
quote:Op zondag 23 april 2006 20:17 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
technisch gezien lig je al, dus het is alleen maar goed
Jep, allereerst is de squat prioriteit, want die ligt zelfs nog 30 kilo lager dan deadliftquote:Op zondag 23 april 2006 20:21 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
daar houden we jou natuurlijk aanmaar het moet wel te doen zijn, vooral op de manier zoals jij traint moet dat goed lukken me dunkt
![]()
Knappe jongen als je massive borstspieren weet te kweken met dumbbell flyes en pec deckquote:Op zondag 23 april 2006 20:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bankdrukken is niet het enige wat je kunt doen in de gym, hoor![]()
![]()
Je hebt ok van die apparaten waar je op moet zitten en dan duw je die 2 handvaten weg: zittend bankdrukkenquote:Op zondag 23 april 2006 20:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Knappe jongen als je massive borstspieren weet te kweken met dumbbell flyes en pec deck
3x in de week? ben je dan niet moe die 3de keer?quote:Op zondag 23 april 2006 20:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jep, allereerst is de squat prioriteit, want die ligt zelfs nog 30 kilo lager dan deadlift. Though, tegelijktijd ga ik mijn hamstrings naar acceptabel niveau brengen EN elke dag zo'n 50 chins doen gedurende de dag, in combinatie met 3x per week rows. Then it's time to dead! En ik zal slagen, al sterf ik onder de bar. Ain't afraid to kill myself
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |