mjah ik vind het ook een beetje raar dat ze priests kunnen worden.. maarja wel erg goeie racialsquote:Op zondag 16 april 2006 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Undead priest ... wat klinkt dat heerlijk tegenstrijdig
Vroeger was het in om je broekspijpen om te vouwenquote:Op zondag 16 april 2006 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
28/32 is natuurlijk geen 28/36
Nee, neit hetzelfdequote:Op zondag 16 april 2006 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
'k Had ooit maat 128.
Maar da's al enige tijd geleden.
Dat is geen raadsel. De informatie die gegeven word is zo willekeurig, er is geen vraag gesteld. Eenzelfde soort Raadsel zou zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 18:14 schreef Weemz het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een raadselprobleem:
---
Het raadsel heet:'We bellen'
Horst: 1. Hans 5 2. Maria 4
3. Ruud 2 4. Patrick 7 5. Ben 6
6. Peter 7 7. Horst 2
Hint: 'Niet alle kennis vind je in boeken'
---
Iemand een idee? De oplossing is een woord (of misschien wel getal) van 7 tekens...
Ik denk antwoord C: 38 centimeter.quote:Op zondag 16 april 2006 18:46 schreef Cairon het volgende:
---
De ondergang komt thuis.
In het groene landschap staan 5 hazen te wachten op 9 vogels die 13 bessen hebben gestolen van de 7 koninginnen die leven in het land van de 8 tronen waar 2 hoge Koningen vechten om 1 troon.
Hint: De adelaar is geen symbool op een schild.
---
Jij hier!?quote:Op zondag 16 april 2006 19:24 schreef Excess_All het volgende:
hoi lieve dropjes
Gezelligquote:Op zondag 16 april 2006 19:29 schreef Excess_All het volgende:
jah ik verschijn zo nu en dan eens ten hemelen
uhm kan beter haha, ik heb ff pauze van mijn tentames lerenquote:
Zo zo.. spannendquote:Op zondag 16 april 2006 19:35 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm kan beter haha, ik heb ff pauze van mijn tentames leren
en vrijdag moet ik op voor mijn rij-examen :s
Zijn we gescheiden?quote:Op zondag 16 april 2006 19:39 schreef Excess_All het volgende:
hahah we gaan hier niet me versieren he, haha we zijn al getrouwd geweest en gescheiden nu kunnen we niet meer terug
Whow! Jij bent enthousiastquote:Op zondag 16 april 2006 19:43 schreef Jerruh het volgende:
JAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk gaat alles es zoals geplanned!!!!!!!!
deejayen gaat gesmeerdquote:Op zondag 16 april 2006 19:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whow! Jij bent enthousiast
Uhm, wat ben je aan het doen dan?
kewl, goed om te horen!quote:Op zondag 16 april 2006 19:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
deejayen gaat gesmeerd
boeken voor feest gaat gesmeerd
appartement komt schot in!
loopt egwoon goed!
het is net alsof er een voetje van een kijkwijzerlogo op jouw foto is geplaatstquote:Op zondag 16 april 2006 20:21 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
In.....
[afbeelding]
.....lekker relaxt.![]()
Nee da's ECHT niet genoegquote:Op zondag 16 april 2006 20:43 schreef creno het volgende:
Cd's zitten bijna allemaal in dozen, nu al vier
mijn zusje dacht dat ik voor AL mijn spullen wel genoeg zou hebben aan 7 dozen, niet dus
ja ik was zelf ook wel verbaasd dat mijn cd/DVD/video collectie al in 4 dozen moest. Gelukkig werk ik in een supermarkt dus toch maar weer een keer wat bananendozen meenemenquote:Op zondag 16 april 2006 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's ECHT niet genoeg
Ik heb 20 dozen geleend en ik denk dat dat zelfs nog maar krap aan wordt.
Je hebt meer spullen dan je denkt hoor
waar ga je heen met je spul?quote:Op zondag 16 april 2006 20:43 schreef creno het volgende:
Cd's zitten bijna allemaal in dozen, nu al vier
mijn zusje dacht dat ik voor AL mijn spullen wel genoeg zou hebben aan 7 dozen, niet dus
over een paar maanden is mijn huisje klaar, dus ik ben al bezig met spullen die ik niet veel gebruik in dozen te stoppen. (zie mijn signature).quote:Op zondag 16 april 2006 20:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waar ga je heen met je spul?
(ja ben weer ff afwezig geweest dus vandaar...)
Ja sorry, ik heb alleen een stadsappartement in de oudste wijk van centrum Eindhovenquote:Op zondag 16 april 2006 21:04 schreef BB_Koning het volgende:
Iedereen verhhuist, ik wil ook verhuizen, ik wil in een gigantische villa in Wassenaar wonenMaar ik neem genoegen met een penthouse bij het strand van Scheveningen, maar een grachtenpand in Amsterdam lijk tme ook leuk....
ow heerlijk!!!! ik zal zo eens kijken!quote:Op zondag 16 april 2006 21:10 schreef creno het volgende:
[..]
over een paar maanden is mijn huisje klaar, dus ik ben al bezig met spullen die ik niet veel gebruik in dozen te stoppen. (zie mijn signature).
ik ga waarschijnlijk naar het catharinahuisquote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb alleen een stadsappartement in de oudste wijk van centrum Eindhoven
Dan hoop ik voor je dat je een waterbed hebt,d an ben ik omquote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb alleen een stadsappartement in de oudste wijk van centrum Eindhoven
Ik heb een bed met spijlenquote:Op zondag 16 april 2006 21:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je een waterbed hebt,d an ben ik om![]()
Als je gaat zeggen dat je van die sjaaltjes (leuker dan handboeien) hebt die gays vaak hebben, dan ren ik wegquote:
Dat is de schok juistquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 april 2006 23:55 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
* Aangebrande-Phonix gaat slapen, en wenst Ang3l betere tijden toe. Truste.
Zou het dat ook de rest van de nacht blijven ?quote:Op maandag 17 april 2006 00:26 schreef Cazman het volgende:
en toen was 't stil....
of zal ik langskomen, iemand die WEL kan tekenen?quote:Op zondag 16 april 2006 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow heerlijk!!!! ik zal zo eens kijken!
zal ik een muurschildering komen maken?.
aardig stapje onsubtiliteit van hem, erg jammer ja....quote:Op maandag 17 april 2006 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Doe maar, kan ik vandaag tenminste eten.
Handig, als je dan voor jezelf kant en klaar maaltijden in huis haalt omdat ie een aantal dagen in Berlijn zit deze week en jij het zelf te druk hebt om te koken .... maar dat ie dna wel alvast de magnetron meeneemt dus dat je ze dan niet kan bereiden die maaltijden, en dat terwijl ie toch de hele week in berlijn zit en dat ding niet eens NODIG heeft dan ...
ik heb Avast. maar die werkt niet samen met mcAfee of nortonquote:Op maandag 17 april 2006 11:40 schreef Vlarp het volgende:
Welk antivirus pakket ga ik installeren behalve Norton of McAfee?
Ik heb nu ook Avast en mcafee eraf gegooid. Mcafee neemt veel te veel resources opquote:Op maandag 17 april 2006 13:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb Avast. maar die werkt niet samen met mcAfee of norton
tis overigens wel gratis voor particulieren.. en goed ( vond 300 virussen op een pc, terwijl er mcAfee op stond)
al een opstartscan gedaan? ( hebben andere virusscanners dat eigelijk? scannen voordat windows opgestart is?)quote:Op maandag 17 april 2006 14:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nu ook Avast en mcafee eraf gegooid. Mcafee neemt veel te veel resources op
Nog niet.. zal ik ook eens doen.quote:Op maandag 17 april 2006 14:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
al een opstartscan gedaan? ( hebben andere virusscanners dat eigelijk? scannen voordat windows opgestart is?)
hoiquote:Op maandag 17 april 2006 14:19 schreef Weemz het volgende:
Hallo, alsnog fijne dagen (alhoewel, de tweede dag is nog bezig)...
'k Heb Kaspersky antivirus en Sygate firewall.quote:Op maandag 17 april 2006 11:40 schreef Vlarp het volgende:
Welk antivirus pakket ga ik installeren behalve Norton of McAfee?
Jake was gewoon de hele week in Manhattanquote:Op maandag 17 april 2006 15:16 schreef TehRockstar het volgende:
Goedemiddag, ik ben terug.
New York is tres fijn.
Weet ik.quote:Op maandag 17 april 2006 15:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jake was gewoon de hele week in Manhattan![]()
Dat is de achterkant van Jake Gyllenhaal.quote:
Is 't wel, denk ik. Maar als het geen Jake was, dan was het een Jake-kloon, en dus ook lekker.quote:Op maandag 17 april 2006 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Doesn't look like JakeHeb je met m gepraat
?
Crap, dan was het in elk geval een spange look-a-like.quote:Op maandag 17 april 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is niet Jake
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft al dagen een baard enzo..
Hij heeft Scarlett Johansson aangeraakt.quote:Op maandag 17 april 2006 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
David Schwimmer
Ik ga hopelijk volgende week donderdag Jonathan Rhys-Meiers zien![]()
Zie kaartje.quote:Op maandag 17 april 2006 17:26 schreef Vlarp het volgende:
Welk hotel zat je?
Neh, te stijf, te stressy, te druk, te "kijk mij nou trendy en cool zijn en niet in de kreuk vallen".quote:
spinvis is toch wel cool?quote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef Ang3l het volgende:
Kga zo naar Spinvis met Tim, maar kheb er geen zak zin meer in.
Tis dat een collega van mij ook meegaat, maar anders had ik de kaarten laten liggen.
daar ga je toch voor?quote:Op maandag 17 april 2006 18:21 schreef Ang3l het volgende:
Ja, Spinvis wel ja.
Ja, want het boeiendste gedeelte is niet geraakt en die dode negers zijn al lang begraven.quote:Op maandag 17 april 2006 18:24 schreef TehRockstar het volgende:
Is New Orleans nog steeds boeiend nu er alleen nog maar dooie negers ronddrijven?
Die was alweer een uur geleden hier hoorquote:Op maandag 17 april 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kan niet wachten tot Brandertje er ook weer is haha.
Ik bedoel in combo met Rijkquote:Op maandag 17 april 2006 19:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die was alweer een uur geleden hier hoor![]()
patience, my dear, patiencequote:
Maar het kan wel interessant wordenquote:Op maandag 17 april 2006 19:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies
wat een schatje is dat hequote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het kan wel interessant worden![]()
nu Burner's secondant hier ook af en toe post![]()
Ik ookquote:Op maandag 17 april 2006 20:00 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
*Binnenstrompeld en verschrikkelijke honger heeft....
quote:Op maandag 17 april 2006 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
Kip-karbonaadje?
uit etenquote:Op maandag 17 april 2006 20:10 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Twijfelt tussen lekker gaan uiteten of zelf eten klaar maken.... hmm![]()
Lust geen sushi, heb wel zin in een lekker varkenshaasjequote:
Heb je het wel eens gegeten dan?quote:Op maandag 17 april 2006 20:19 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Lust geen sushi, heb wel zin in een lekker varkenshaasjesnel ff verfrissen, en uiteten maar.
![]()
gezien.. niet voor naar de bios gaanquote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iemand hier Failure to Launch al gezien? is t zo slecht als ik denk?
quote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
als je toch gratis kan.. hij is wel cute
?quote:Op maandag 17 april 2006 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je hebt gewoon zijn micro gebruikt. Ang3l.![]()
is ter geen topic in TV/ FTR voor?quote:Op maandag 17 april 2006 22:00 schreef Cairon het volgende:
jawel
ik doe schrijven tijdens de aflevering
wat kijkt fijner bij de foto's?quote:Op maandag 17 april 2006 22:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil een compleet nieuwe layout voor m'n site en dan m'n site meer gaan richten op de foto's en wat meer luchtig bloggen.. nu nog een layout hebben.
Kies ik een donkere achtergrond, of een lichte?
Meer voor een lichte. Meestal met een donker vlak wordt het geheel een stuk drukker.quote:Op maandag 17 april 2006 22:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil een compleet nieuwe layout voor m'n site en dan m'n site meer gaan richten op de foto's en wat meer luchtig bloggen.. nu nog een layout hebben.
wie boeit het... ik kijk toch nooit naar die paupersite van je.quote:Op maandag 17 april 2006 22:04 schreef Vlarp het volgende:
Met een donkere achtergrond komen foto's beter uit. Maar een donkere site is vaak minder "prettig" om naar te kijken. Een lichte site met frisse kleuren vind ik zelf prettiger.quote:Op maandag 17 april 2006 22:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat kijkt fijner bij de foto's?
donker of lichte achtergrond / kader?
wat laat de foto's beter uitkomen?
foto's, we willen foto's zien.quote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had de allerschattigste pancakesserveerder van héél New York.
Dank voor je mening..quote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
wie boeit het... ik kijk toch nooit naar die paupersite van je.
lichte site met donker kader ronde de foto's?quote:Op maandag 17 april 2006 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met een donkere achtergrond komen foto's beter uit. Maar een donkere site is vaak minder "prettig" om naar te kijken. Een lichte site met frisse kleuren vind ik zelf prettiger.
Ik weet wat de huidige beperkingen zijnquote:Op maandag 17 april 2006 22:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
lichte site met donker kader ronde de foto's?
oja, nog een tip
als mensen door je foto's heen willen klikken.. de "volgende" knop op dezelfde plaats houden bij verschillende afmetingen van de foto's
en ook de foto wellicht helemaal in beeld ( ipv een stuk bovekant van de site + bovenste helft van de foto) als dat technisch gezien mogelijk is..
Ew.quote:Op maandag 17 april 2006 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
foto's, we willen foto's zien.![]()
gewoon "hard" bewijs![]()
Arme jij, dat je telkens moest vluchten voor zo'n opdringerige mexicaanse schoonmaaksterquote:Op maandag 17 april 2006 22:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ew..
Ik heb wel een paar foto's gemaakt van de schoonmaakster die geen Engels verstond en niet weg ging, waardoor ik mezelf op moest sluiten in de badkamer.
misschien moest ik de volgende keer toch ook eens gaan auditeren voor grijze muisquote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef wonderer het volgende:
Ik ben weer thuis uit het verre Eindhoven, en ik hoor net dat ik gewoon Stroekie ben misgelopen zondag
Maar het was echt eenweekend
Die dingen bestonden ook al toen ik klein was en nu komn ze terug voor andere kleine kinderen of ze zijn nooi tweggeweestquote:Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.wackyplanet.com/hovercopter.html
Dit ding heb ik gekocht..
quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Ben naar Spinvis geweest met een collega en Tim. Daarna naar Tim's nieuwe kamer, moest iets ophalen. Heb hem daar precies verteld hoe ik zijn vertrek vond en ben daarna janken de deur uitgestormd
wat ben jij toch heerlijk betrokken bij televisiekijkend Nederlandquote:Op maandag 17 april 2006 21:56 schreef Cairon het volgende:
De lente is begonnen, de hormonen gieren door het lijf, en Temptation Island brengt het beest in ons naar boven. Ik voel de walging en haat borrelen. Zal Bianca weer in tranen uitbarsten zonder enige geldige reden, zal Len zijn ingevallen kippenborstje weer triomfantelijk aan ons tonen en denken dat hij gewild en gewenst is, zullen Gaby en Rowena het op magische wijze droog houden?
Len vertelt met een grijns op zijn gezicht over de vorige avond. Andries steekt een soortgelijk verhaal af voor de camera, zijn vingers zullen ongetwijfeld nog nageuren van de vorige avond. Dit zijn twee stoere mannen. Beelden van perfectie waar de gemiddelde Nederlandse man naar moet streven. Hun fysieke voorkomen is imposant en zowaar goddelijk, hun mentale eigenschappen bestaan uit een vlijmscherp vernuft, een rappe tong, en grenzeloze eerlijkheid.
Liesbeth is weer in haar schulp gekropen, als een puritein prinsesje ontwaakt zij in haar hemelbedje, maar waar is onze harige held? Niet bevreesd kijkers want daar is onze ridder op het witte paard, in een subtiele flits zien we hem op het bed van Liesbeth zitten, arme Liesbeth. Smaak heeft het schrale grietje niet, al is Edwin toch weer een stap vooruit vergeleken met Andries, maar om nou te zeggen dat het een compliment is? Het is kiezen tussen spetterpoep en spetterpoep met klontjes.
Mijn god, Bianca moet weer eens met die verlepte koeienkop van haar in beeld verschijnen, maar Veronica belooft ons dat het armzalig labiele wicht van haar troon zal vallen, met dezelfde teaser die we nu al een kleine veertien keer hebben gezien. De regie denkt dat wij net zo achterlijk zijn als de deelnemers, maar in tegenstelling tot een Licht zoals Bianca hebben wij wel een aandachtsspanne van meer dan 15 minuten.
De vrijgezelle dames katten onderling wat af. Heerlijk om te zien hoe deze dames zich druk maken over de moraliteit van het gedrag onderling. Het hoogste woord is al gevallen. Met een beschuldigend goed onderhouden vingertje word er iemand voor hoer uitgemaakt.
Sweet mother of Jesus… BOB!
Bob sterf, sterf, sterf jij verlepte aandachtsgeile lelijke manhoer! Verdwijn van mijn scherm! Waarom moet Veronica telkens weer in hun bestand graven om zwakbegaafde figuren te vinden voor dit programma? Lager dan Bob kun je echt niet zinken. Te dom om een fatsoenlijke carrière in showbizzland te ontwikkelen, te lelijk om Veronica’s Lekkerste te winnen, maar te arrogant en achtergesteld om te beseffen dat zijn inhoudsloze hongerige leven echt niets voorstelt. Persoonlijk zit ik te twijfelen wat een triestere carrièremove is… MTV’s Dismissed, Veronica’s Lekkerste, of een tweede keer via de achterdeur Temptation Island binnenglippen om je vorige record van 1 miezerige dag te kunnen overtreffen.
Bob is een parasiet. Een ziekelijke bloedzuiger die er alles aan doet om maar in het beeld te komen. Een soort van misvormde uit te maten gegroeide teek die zich heeft vastgezogen aan de bloedeloze arm van het reality-tv wereldje.
Mathieu is trots op zichzelf. Hij voelt zich een echte man, want hij heeft Cheyenne van haar geloof weten te brengen. Dat Cheyenne zich van haar stuk laat brengen door een sentimentele brief geeft al aan dat het niet een van de meest scherpe spijkers is.
Bianca… mijn geest begint afgestompt te raken. Iedere keer als die heilloze heks in beeld komt en haar muil opentrekt dan sterft een stukje van mijn ziel af.
Bjorn… heeft Bjorn iets van een persoonlijkheid? Niet echt, de onthulling dat hij misschien wel vreemd zal gaan is dan ook een vrij serieuze kwestie van non-nieuws. Bjorn bestaat alleen omdat hij op de tiende of elfde dag tekeer kan gaan tijdens het kampvuur, een moment dat bijna wel tegen MOET vallen, omdat het programma er zo gods-ongenadig veel moeite voor doet om het maar spectaculair in beeld te brengen.
Er moet gevochten worden om op het eiland te blijven. Helaas is het geen gevecht op leven en dood en komen er geen scherpe voorwerpen of flessen batterijzuur aan te pas. Dromen zullen dromen blijven wat dat betreft.
Na de date verwelkomen de mannen hen in stijl, en met stijl bedoelen we een trieste wanhoopspoging waar het kindje Jezus van moet huilen.
De heren zingen een liedje… de heren mogen zich nooit voortplanten.
De heren denken dat ze de dames kippenvel hebben bezorgd met hun serenade… inderdaad kippenvel… en de glazen trillen drie weken naderhand nog na.
Zoals Jerney zou zeggen met haar karakteristieke grafstem…
“Je hebt lekkere tieten, maar zingen kan je niet”
Terwijl de heren hun gouden strotjes laten gelden katten de vrijgezelle dames er weer vrolijk op los. Alsof die leeghoofdige barbies echt recht van miepen hebben. Ach zelfbedrog schijnt een van de mooiste vormen van bedrog te zijn, en als dat het geval is, dan is deze groep met jongedames permanent omringd met een zachtroze waas.
Ze denken dat ze gewild zijn, ze denken dat ze verliefd zijn, maar dames, leer het nou eens, neem een voorbeeld aan Moeder Hoerigste, jullie zitten op dat eiland met slechts 1 doel, om zo snel mogelijk met je benen in je nek op het bed te belanden, smekend om verse salami. Je hoort niet verliefd te worden, je hoort geen traantjes te laten, je bent daar niet om te knutselen en breien, je bent niet op dat eiland om je intellectuele capaciteiten uit te breiden, je bent niet op het eiland om een betekenisvolle relatie te beginnen. Wanneer leren die graftakken het nou eens!?
Len moet diep van binnen een sentimenteel traantje laten bij de brief van Lieske of Mieke of hoe het lege wicht ook moge heten, de rest van de wereld boeit het waarschijnlijk geen hol wat die VMBO’er op papier heeft gekalkt.
Len, alsjeblieft, burkas zijn gemaakt voor mensen zoals jij! Een romantisch moment in het bubbelbad is als een giftige vlek op mijn beeldscherm als Len in zijn te strakke zwembroekje in het water stapt.
Kampvuur! Heerlijk, misschien eindelijk iets van actie, want tot dusver is het nogal een tamme aflevering.
Verdomme meneer de presentator! Stel toch geen logische vragen aan die jongens! Die capaciteit tot logisch denken, oorzaak en gevolg, die bezitten ze niet.
Kevin… geen schokkende beelden, geen schokkende reactie.
Len… geen schokkende beelden, maar ach, Ieltje zal voornamelijk zoeken naar een reden om eindelijk eens toe te happen of om zijn eigen grenzen te verleggen, en dan kan hij nog zo redelijk en beheerst zich voor de camera uiten, de leugenachtige drab hangt in zijn mondhoeken, Len is op zoek naar een excuus maar hij kan het moeilijk vinden, dus met iets van tegenzin probeert hij een zwakke glimlach op zijn gezicht te toveren. Zijn plannen verlopen niet zoals hij had gehoopt.
Bjorn… harde woorden van de labiele koningin, ik begin steeds minder in Bjorn als mens te zien, hij is nog altijd samen met Bianca… een relatie, zakelijk of persoonlijk, met Bianca is alsof je het teken van de Zwarte dood met je draagt.
Andries… suggestieve beelden. Hij houdt zich sterk.
Wederom tonen de mannen aan dat ze geen ballen in hun zak hebben hangen, maar pudding. Al dat geneuzel over emoties en gevoelens, dat is niets voor Temptation Island, en het staat in schril contrast met hun kutsnuffelende gedrag tijdens een van de met drank overladen feestjes in en om het zwembad.
En terwijl de immer gevoelige Andries zich afzondert op zijn kamer, denkt Harige Harry vanavond weer een berengezellige schilferknuffel te kunnen geven aan Liesbeth.
De heren laten nogmaals zien hoe debiel ze werkelijk zijn door het meest ongelukkige gesprek aan te knopen met Cheyenne in een wanhopige poging te ontdekken of ze na morgen hun bruine kleurtje bij kunnen werken op het strand van dat subtropische zwemparadijs. Het is tenenkrommend debiel om ze zo te zien hakkelen en stamelen. Als dit is wat die mongoloïde anabolenslikkers als subtiel omschrijven dan is het ernstig gesteld met de wereld van morgen.
Het is een niet al te enerverende editie van Temptation Island tot dusver. Een beetje timide, tam, met maar 1 punt waar we naar toe worden geleid. Er zijn geen vonken, alleen wat dronken gegniffel en wat gedweep met brieven. Zelfs met professionals wil deze editie niet echt van de grond komen.
Inmiddels heeft ie na mijn wegstormen gebeld en hbben we ;t min of meer uitgesproken.quote:Op maandag 17 april 2006 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed dat je m hebt verteld wat je voelt, maar kut dat t zo moet lopen!
[knuf[
Gelukkig vind ik het zelf ookquote:Op maandag 17 april 2006 23:54 schreef Weemz het volgende:
Sterkte Ang3l!
Oh en CDP: wat ben jij (gelukkig) goed opgedroogd, gebaseerd op de foto's in de E'zo... (echt, het is positief bedoeld hoor)
Toch ben ik wel blij met deze post van Cairon hoorquote:Op maandag 17 april 2006 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat ben jij toch heerlijk betrokken bij televisiekijkend Nederland
ach ja berouw komt na de zondequote:Op maandag 17 april 2006 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels heeft ie na mijn wegstormen gebeld en hbben we ;t min of meer uitgesproken.
Ik wil ze ook zien. Ben je nu mooi?quote:Op maandag 17 april 2006 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik het zelf ooken die foto's werden ook daarom geplaatst. Soort egoboost
Ben ik mooi nu? Oei.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil ze ook zien. Ben je nu mooi?
Laat zien, laat zien!quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben ik mooi nu? Oei.
Ik heb mijnzelf nooit lelijk gevonden, maar een hunk is anders.
Heb ook nooit antwoord op de vraag of ik wat zou willen veranderen als het kon.
Ik ben wel volwassener geworden in m'n bouw en gezicht. Dat vind ik mooi.
quote:
Niet kiezen.. simpel. Ze zullen dan maar op anderen moeten terugvallen als ze hulp nodig hebben. Ze zullen het later waarderen dat je niet hebt gekozen. Zeker als beiden je erg dierbaar zijn kun je het je niet veroorloven om voor 1 van de 2 te kiezen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit valt me zwaar
ik wil niet kiezen, noch voor Tim noch voor Steph
hoe langer een relatie duurt hoe heftiger de breuk
als je na beeindiging van je relatie nog 8 maanden in hetzelfde huis woont met alle irritatie's van die creeer je een snelkookpan van emotie's
beiden partijen liggen mij na
beiden hebben gelijk
juist als je om iemand geeft raakt het je als het escaleerd
maar de escalatie valt niet te vermijden
2 weken terug:quote:
Nee, wel make-up.quote:
Sja, 't is ook geen leuke situatie. Maar dat verraad zal wel meevallen zolang je niet de ander enorm benadeeld met een actie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar telkens als ik iets met 1 van de twee doe, voel ik het als verraad naar de ander
heb ik het idee dat die ander het als verraad ziet
ik zie niet wat jij ziet kennelijkquote:
Het was voor een tv-opname. Niet zelf opgedaan hoor.quote:
Wat had je dan in gedachtenquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar telkens als ik iets met 1 van de twee doe, voel ik het als verraad naar de ander
heb ik het idee dat die ander het als verraad ziet
Ohw, dan mag hetquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was voor een tv-opname. Niet zelf opgedaan hoor.![]()
Het ging er ook GELIJK weer af.quote:
Wat fout.quote:
Dat hoeft ie nog nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat fout.
En je hebt je niet eens geschoren!
Zèg. Ik ben wat facial hair niet een van de snelste. Mag ik er dan ook nog even mee "pronken" (quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat fout.
En je hebt je niet eens geschoren!
gisteren reed ik een paasrally met Tim en dan heb ik echt het gevoel dat Steph dat ziet alsof ik hem dan in de steek laatquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat had je dan in gedachten
geen aktie ondernemen naar alle twee toe, en dan het initiatief volledig bij hun neerleggen ?
dat lijkt me ook niet de juiste manier.
Wat dat betreft hebben ze op dit moment natuurlijk alle twee behoefte aan die spreekwoordelijke schouder.
Maar het blijft bijzonder lastig om daarin een evenwicht in te vinden
Ja, maar nu is het eng vlassig 'ik ben een turk van 10'-snorretje! Haal het weg!quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zèg. Ik ben wat facial hair niet een van de snelste. Mag ik er dan ook nog even mee "pronken" () tot het drastischer gaat worden?
No news there, Sherlock.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
Ik ben ook homo.
De schmink maakt het zichtbaar, normaal issie onspotbaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het eng vlassig 'ik ben een turk van 10'-snorretje! Haal het weg!
ja dus?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
Ik ben ook homo.
Hoi.. !quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
Ik ben ook homo.
Nah zeg! Svennie moet jouw juist laten bukkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi.. !
Voor het toelatingsexamen moet je eerst even bukken..
No f*cking way!quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nah zeg! Svennie moet jouw juist laten bukken
Gemenerdquote:
Mwjah, je stond hoog in mn pronoquote:
Je kan je toch moeilijk in tweeën laten splitsen zodat je bij alle twee tegelijkertijd kan zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gisteren reed ik een paasrally met Tim en dan heb ik echt het gevoel dat Steph dat ziet alsof ik hem dan in de steek laat
Watquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah, je stond hoog in mn pronomaar niet in t wenslijstje
Niets. Just kiddinquote:
het verschil tussen emotie en ratioquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je kan je toch moeilijk in tweeën laten splitsen zodat je bij alle twee tegelijkertijd kan zijn.
Dat kunnen en mogen ze niet van jou verlangen.
En uit betrouwbare bron had ik vernomen dat hij gisterenmiddag ook in goed gezelschap was![]()
Ja lachen, alleen begrijp ik 'm nietquote:
Leuk he? Je haar borstelenquote:
Nu weet je hoe ik me soms voel in SHO.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja lachen, alleen begrijp ik 'm niet.
Homo's zijn namelijk vies.quote:
He jammer. Daar ging mn pityfuck.quote:
Maar dan mag je nog steeds wel het lijstje uit onze OP invullen hoorquote:
Neuh.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan mag je nog steeds wel het lijstje uit onze OP invullen hoor![]()
owk en wat heb je nu bereiktquote:
Nou, ik was alleen op zoek naar wat gezelligheidquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
owk en wat heb je nu bereikt
stoer he roepen dat je homo bent
kun je nagaan hoe macho wij onszelf intussen voelen
ach het heerschap heeft elders een ban gekregen en is nu wat ontheemd en kijkt nu rond of hij elders onderdak kan krijgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
owk en wat heb je nu bereikt
stoer he roepen dat je homo bent
kun je nagaan hoe macho wij onszelf intussen voelen
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
Hoe moet ik de nacht doorkomen, ik moet pas om 3 uur gaan slapen![]()
tadaaaaaquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik was alleen op zoek naar wat gezelligheid.
jij begint het gesprek met te zeggen ik ben homoquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik was alleen op zoek naar wat gezelligheid.
Ik heb nergens een ban hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach het heerschap heeft elders een ban gekregen en is nu wat ontheemd en kijkt nu rond of hij elders onderdak kan krijgen![]()
Oh. Dus?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij begint het gesprek met te zeggen ik ben homo
tis een homo die gezelligheid zoekt hier...quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij begint het gesprek met te zeggen ik ben homo
Gezelligheid ?????quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
tis een homo die gezelligheid zoekt hier...
Effe een recap voor de mensen die ook tot 3 uur wakker blijven:quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:54 schreef Weemz het volgende:
BB, je kan mijn raadsel proberen op te lossen...
quote:Op zondag 16 april 2006 18:14 schreef Weemz het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een raadselprobleem:
---
Het raadsel heet:'We bellen'
Horst:
1. Hans 5
2. Maria 4
3. Ruud 2
4. Patrick 7
5. Ben 6
6. Peter 7
7. Horst 2
Hint: 'Niet alle kennis vind je in boeken'
---
Iemand een idee? De oplossing is een woord (of misschien wel getal) van 7 tekens...
quote:Op zondag 16 april 2006 18:46 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat is geen raadsel. De informatie die gegeven word is zo willekeurig, er is geen vraag gesteld. Eenzelfde soort Raadsel zou zijn.
---
De ondergang komt thuis.
In het groene landschap staan 5 hazen te wachten op 9 vogels die 13 bessen hebben gestolen van de 7 koninginnen die leven in het land van de 8 tronen waar 2 hoge Koningen vechten om 1 troon.
Hint: De adelaar is geen symbool op een schild.
---
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |