mjah ik vind het ook een beetje raar dat ze priests kunnen worden.. maarja wel erg goeie racialsquote:Op zondag 16 april 2006 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Undead priest ... wat klinkt dat heerlijk tegenstrijdig
Vroeger was het in om je broekspijpen om te vouwenquote:Op zondag 16 april 2006 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
28/32 is natuurlijk geen 28/36
Nee, neit hetzelfdequote:Op zondag 16 april 2006 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
'k Had ooit maat 128.
Maar da's al enige tijd geleden.
Dat is geen raadsel. De informatie die gegeven word is zo willekeurig, er is geen vraag gesteld. Eenzelfde soort Raadsel zou zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 18:14 schreef Weemz het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een raadselprobleem:
---
Het raadsel heet:'We bellen'
Horst: 1. Hans 5 2. Maria 4
3. Ruud 2 4. Patrick 7 5. Ben 6
6. Peter 7 7. Horst 2
Hint: 'Niet alle kennis vind je in boeken'
---
Iemand een idee? De oplossing is een woord (of misschien wel getal) van 7 tekens...
Ik denk antwoord C: 38 centimeter.quote:Op zondag 16 april 2006 18:46 schreef Cairon het volgende:
---
De ondergang komt thuis.
In het groene landschap staan 5 hazen te wachten op 9 vogels die 13 bessen hebben gestolen van de 7 koninginnen die leven in het land van de 8 tronen waar 2 hoge Koningen vechten om 1 troon.
Hint: De adelaar is geen symbool op een schild.
---
Jij hier!?quote:Op zondag 16 april 2006 19:24 schreef Excess_All het volgende:
hoi lieve dropjes
Gezelligquote:Op zondag 16 april 2006 19:29 schreef Excess_All het volgende:
jah ik verschijn zo nu en dan eens ten hemelen
uhm kan beter haha, ik heb ff pauze van mijn tentames lerenquote:
Zo zo.. spannendquote:Op zondag 16 april 2006 19:35 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm kan beter haha, ik heb ff pauze van mijn tentames leren
en vrijdag moet ik op voor mijn rij-examen :s
Zijn we gescheiden?quote:Op zondag 16 april 2006 19:39 schreef Excess_All het volgende:
hahah we gaan hier niet me versieren he, haha we zijn al getrouwd geweest en gescheiden nu kunnen we niet meer terug
Whow! Jij bent enthousiastquote:Op zondag 16 april 2006 19:43 schreef Jerruh het volgende:
JAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk gaat alles es zoals geplanned!!!!!!!!
deejayen gaat gesmeerdquote:Op zondag 16 april 2006 19:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whow! Jij bent enthousiast
Uhm, wat ben je aan het doen dan?
kewl, goed om te horen!quote:Op zondag 16 april 2006 19:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
deejayen gaat gesmeerd
boeken voor feest gaat gesmeerd
appartement komt schot in!
loopt egwoon goed!
het is net alsof er een voetje van een kijkwijzerlogo op jouw foto is geplaatstquote:Op zondag 16 april 2006 20:21 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
In.....
[afbeelding]
.....lekker relaxt.![]()
Nee da's ECHT niet genoegquote:Op zondag 16 april 2006 20:43 schreef creno het volgende:
Cd's zitten bijna allemaal in dozen, nu al vier
mijn zusje dacht dat ik voor AL mijn spullen wel genoeg zou hebben aan 7 dozen, niet dus
ja ik was zelf ook wel verbaasd dat mijn cd/DVD/video collectie al in 4 dozen moest. Gelukkig werk ik in een supermarkt dus toch maar weer een keer wat bananendozen meenemenquote:Op zondag 16 april 2006 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's ECHT niet genoeg
Ik heb 20 dozen geleend en ik denk dat dat zelfs nog maar krap aan wordt.
Je hebt meer spullen dan je denkt hoor
waar ga je heen met je spul?quote:Op zondag 16 april 2006 20:43 schreef creno het volgende:
Cd's zitten bijna allemaal in dozen, nu al vier
mijn zusje dacht dat ik voor AL mijn spullen wel genoeg zou hebben aan 7 dozen, niet dus
over een paar maanden is mijn huisje klaar, dus ik ben al bezig met spullen die ik niet veel gebruik in dozen te stoppen. (zie mijn signature).quote:Op zondag 16 april 2006 20:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waar ga je heen met je spul?
(ja ben weer ff afwezig geweest dus vandaar...)
Ja sorry, ik heb alleen een stadsappartement in de oudste wijk van centrum Eindhovenquote:Op zondag 16 april 2006 21:04 schreef BB_Koning het volgende:
Iedereen verhhuist, ik wil ook verhuizen, ik wil in een gigantische villa in Wassenaar wonenMaar ik neem genoegen met een penthouse bij het strand van Scheveningen, maar een grachtenpand in Amsterdam lijk tme ook leuk....
ow heerlijk!!!! ik zal zo eens kijken!quote:Op zondag 16 april 2006 21:10 schreef creno het volgende:
[..]
over een paar maanden is mijn huisje klaar, dus ik ben al bezig met spullen die ik niet veel gebruik in dozen te stoppen. (zie mijn signature).
ik ga waarschijnlijk naar het catharinahuisquote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb alleen een stadsappartement in de oudste wijk van centrum Eindhoven
Dan hoop ik voor je dat je een waterbed hebt,d an ben ik omquote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb alleen een stadsappartement in de oudste wijk van centrum Eindhoven
Ik heb een bed met spijlenquote:Op zondag 16 april 2006 21:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je een waterbed hebt,d an ben ik om![]()
Als je gaat zeggen dat je van die sjaaltjes (leuker dan handboeien) hebt die gays vaak hebben, dan ren ik wegquote:
Dat is de schok juistquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 april 2006 23:55 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
* Aangebrande-Phonix gaat slapen, en wenst Ang3l betere tijden toe. Truste.
Zou het dat ook de rest van de nacht blijven ?quote:Op maandag 17 april 2006 00:26 schreef Cazman het volgende:
en toen was 't stil....
of zal ik langskomen, iemand die WEL kan tekenen?quote:Op zondag 16 april 2006 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow heerlijk!!!! ik zal zo eens kijken!
zal ik een muurschildering komen maken?.
aardig stapje onsubtiliteit van hem, erg jammer ja....quote:Op maandag 17 april 2006 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Doe maar, kan ik vandaag tenminste eten.
Handig, als je dan voor jezelf kant en klaar maaltijden in huis haalt omdat ie een aantal dagen in Berlijn zit deze week en jij het zelf te druk hebt om te koken .... maar dat ie dna wel alvast de magnetron meeneemt dus dat je ze dan niet kan bereiden die maaltijden, en dat terwijl ie toch de hele week in berlijn zit en dat ding niet eens NODIG heeft dan ...
ik heb Avast. maar die werkt niet samen met mcAfee of nortonquote:Op maandag 17 april 2006 11:40 schreef Vlarp het volgende:
Welk antivirus pakket ga ik installeren behalve Norton of McAfee?
Ik heb nu ook Avast en mcafee eraf gegooid. Mcafee neemt veel te veel resources opquote:Op maandag 17 april 2006 13:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb Avast. maar die werkt niet samen met mcAfee of norton
tis overigens wel gratis voor particulieren.. en goed ( vond 300 virussen op een pc, terwijl er mcAfee op stond)
al een opstartscan gedaan? ( hebben andere virusscanners dat eigelijk? scannen voordat windows opgestart is?)quote:Op maandag 17 april 2006 14:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nu ook Avast en mcafee eraf gegooid. Mcafee neemt veel te veel resources op
Nog niet.. zal ik ook eens doen.quote:Op maandag 17 april 2006 14:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
al een opstartscan gedaan? ( hebben andere virusscanners dat eigelijk? scannen voordat windows opgestart is?)
hoiquote:Op maandag 17 april 2006 14:19 schreef Weemz het volgende:
Hallo, alsnog fijne dagen (alhoewel, de tweede dag is nog bezig)...
'k Heb Kaspersky antivirus en Sygate firewall.quote:Op maandag 17 april 2006 11:40 schreef Vlarp het volgende:
Welk antivirus pakket ga ik installeren behalve Norton of McAfee?
Jake was gewoon de hele week in Manhattanquote:Op maandag 17 april 2006 15:16 schreef TehRockstar het volgende:
Goedemiddag, ik ben terug.
New York is tres fijn.
Weet ik.quote:Op maandag 17 april 2006 15:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jake was gewoon de hele week in Manhattan![]()
Dat is de achterkant van Jake Gyllenhaal.quote:
Is 't wel, denk ik. Maar als het geen Jake was, dan was het een Jake-kloon, en dus ook lekker.quote:Op maandag 17 april 2006 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Doesn't look like JakeHeb je met m gepraat
?
Crap, dan was het in elk geval een spange look-a-like.quote:Op maandag 17 april 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is niet Jake
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft al dagen een baard enzo..
Hij heeft Scarlett Johansson aangeraakt.quote:Op maandag 17 april 2006 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
David Schwimmer
Ik ga hopelijk volgende week donderdag Jonathan Rhys-Meiers zien![]()
Zie kaartje.quote:Op maandag 17 april 2006 17:26 schreef Vlarp het volgende:
Welk hotel zat je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |