aardig stapje onsubtiliteit van hem, erg jammer ja....quote:Op maandag 17 april 2006 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Doe maar, kan ik vandaag tenminste eten.
Handig, als je dan voor jezelf kant en klaar maaltijden in huis haalt omdat ie een aantal dagen in Berlijn zit deze week en jij het zelf te druk hebt om te koken .... maar dat ie dna wel alvast de magnetron meeneemt dus dat je ze dan niet kan bereiden die maaltijden, en dat terwijl ie toch de hele week in berlijn zit en dat ding niet eens NODIG heeft dan ...
ik heb Avast. maar die werkt niet samen met mcAfee of nortonquote:Op maandag 17 april 2006 11:40 schreef Vlarp het volgende:
Welk antivirus pakket ga ik installeren behalve Norton of McAfee?
Ik heb nu ook Avast en mcafee eraf gegooid. Mcafee neemt veel te veel resources opquote:Op maandag 17 april 2006 13:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb Avast. maar die werkt niet samen met mcAfee of norton
tis overigens wel gratis voor particulieren.. en goed ( vond 300 virussen op een pc, terwijl er mcAfee op stond)
al een opstartscan gedaan? ( hebben andere virusscanners dat eigelijk? scannen voordat windows opgestart is?)quote:Op maandag 17 april 2006 14:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nu ook Avast en mcafee eraf gegooid. Mcafee neemt veel te veel resources op
Nog niet.. zal ik ook eens doen.quote:Op maandag 17 april 2006 14:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
al een opstartscan gedaan? ( hebben andere virusscanners dat eigelijk? scannen voordat windows opgestart is?)
hoiquote:Op maandag 17 april 2006 14:19 schreef Weemz het volgende:
Hallo, alsnog fijne dagen (alhoewel, de tweede dag is nog bezig)...
'k Heb Kaspersky antivirus en Sygate firewall.quote:Op maandag 17 april 2006 11:40 schreef Vlarp het volgende:
Welk antivirus pakket ga ik installeren behalve Norton of McAfee?
Jake was gewoon de hele week in Manhattanquote:Op maandag 17 april 2006 15:16 schreef TehRockstar het volgende:
Goedemiddag, ik ben terug.
New York is tres fijn.
Weet ik.quote:Op maandag 17 april 2006 15:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jake was gewoon de hele week in Manhattan![]()
Dat is de achterkant van Jake Gyllenhaal.quote:
Is 't wel, denk ik. Maar als het geen Jake was, dan was het een Jake-kloon, en dus ook lekker.quote:Op maandag 17 april 2006 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Doesn't look like JakeHeb je met m gepraat
?
Crap, dan was het in elk geval een spange look-a-like.quote:Op maandag 17 april 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is niet Jake
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft al dagen een baard enzo..
Hij heeft Scarlett Johansson aangeraakt.quote:Op maandag 17 april 2006 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
David Schwimmer
Ik ga hopelijk volgende week donderdag Jonathan Rhys-Meiers zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |