Nee da's ECHT niet genoegquote:Op zondag 16 april 2006 20:43 schreef creno het volgende:
Cd's zitten bijna allemaal in dozen, nu al vier
mijn zusje dacht dat ik voor AL mijn spullen wel genoeg zou hebben aan 7 dozen, niet dus
ja ik was zelf ook wel verbaasd dat mijn cd/DVD/video collectie al in 4 dozen moest. Gelukkig werk ik in een supermarkt dus toch maar weer een keer wat bananendozen meenemenquote:Op zondag 16 april 2006 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's ECHT niet genoeg
Ik heb 20 dozen geleend en ik denk dat dat zelfs nog maar krap aan wordt.
Je hebt meer spullen dan je denkt hoor
waar ga je heen met je spul?quote:Op zondag 16 april 2006 20:43 schreef creno het volgende:
Cd's zitten bijna allemaal in dozen, nu al vier
mijn zusje dacht dat ik voor AL mijn spullen wel genoeg zou hebben aan 7 dozen, niet dus
over een paar maanden is mijn huisje klaar, dus ik ben al bezig met spullen die ik niet veel gebruik in dozen te stoppen. (zie mijn signature).quote:Op zondag 16 april 2006 20:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waar ga je heen met je spul?
(ja ben weer ff afwezig geweest dus vandaar...)
Ja sorry, ik heb alleen een stadsappartement in de oudste wijk van centrum Eindhovenquote:Op zondag 16 april 2006 21:04 schreef BB_Koning het volgende:
Iedereen verhhuist, ik wil ook verhuizen, ik wil in een gigantische villa in Wassenaar wonenMaar ik neem genoegen met een penthouse bij het strand van Scheveningen, maar een grachtenpand in Amsterdam lijk tme ook leuk....
ow heerlijk!!!! ik zal zo eens kijken!quote:Op zondag 16 april 2006 21:10 schreef creno het volgende:
[..]
over een paar maanden is mijn huisje klaar, dus ik ben al bezig met spullen die ik niet veel gebruik in dozen te stoppen. (zie mijn signature).
ik ga waarschijnlijk naar het catharinahuisquote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb alleen een stadsappartement in de oudste wijk van centrum Eindhoven
Dan hoop ik voor je dat je een waterbed hebt,d an ben ik omquote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb alleen een stadsappartement in de oudste wijk van centrum Eindhoven
Ik heb een bed met spijlenquote:Op zondag 16 april 2006 21:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je een waterbed hebt,d an ben ik om![]()
Als je gaat zeggen dat je van die sjaaltjes (leuker dan handboeien) hebt die gays vaak hebben, dan ren ik wegquote:
Dat is de schok juistquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 april 2006 23:55 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
* Aangebrande-Phonix gaat slapen, en wenst Ang3l betere tijden toe. Truste.
Zou het dat ook de rest van de nacht blijven ?quote:Op maandag 17 april 2006 00:26 schreef Cazman het volgende:
en toen was 't stil....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |