Wat fout.quote:
Dat hoeft ie nog nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat fout.
En je hebt je niet eens geschoren!
Zèg. Ik ben wat facial hair niet een van de snelste. Mag ik er dan ook nog even mee "pronken" (quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat fout.
En je hebt je niet eens geschoren!
gisteren reed ik een paasrally met Tim en dan heb ik echt het gevoel dat Steph dat ziet alsof ik hem dan in de steek laatquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat had je dan in gedachten
geen aktie ondernemen naar alle twee toe, en dan het initiatief volledig bij hun neerleggen ?
dat lijkt me ook niet de juiste manier.
Wat dat betreft hebben ze op dit moment natuurlijk alle twee behoefte aan die spreekwoordelijke schouder.
Maar het blijft bijzonder lastig om daarin een evenwicht in te vinden
Ja, maar nu is het eng vlassig 'ik ben een turk van 10'-snorretje! Haal het weg!quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zèg. Ik ben wat facial hair niet een van de snelste. Mag ik er dan ook nog even mee "pronken" () tot het drastischer gaat worden?
No news there, Sherlock.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
Ik ben ook homo.
De schmink maakt het zichtbaar, normaal issie onspotbaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het eng vlassig 'ik ben een turk van 10'-snorretje! Haal het weg!
ja dus?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
Ik ben ook homo.
Hoi.. !quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
Ik ben ook homo.
Nah zeg! Svennie moet jouw juist laten bukkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi.. !
Voor het toelatingsexamen moet je eerst even bukken..
No f*cking way!quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nah zeg! Svennie moet jouw juist laten bukken
Gemenerdquote:
Mwjah, je stond hoog in mn pronoquote:
Je kan je toch moeilijk in tweeën laten splitsen zodat je bij alle twee tegelijkertijd kan zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gisteren reed ik een paasrally met Tim en dan heb ik echt het gevoel dat Steph dat ziet alsof ik hem dan in de steek laat
Watquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah, je stond hoog in mn pronomaar niet in t wenslijstje
Niets. Just kiddinquote:
het verschil tussen emotie en ratioquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je kan je toch moeilijk in tweeën laten splitsen zodat je bij alle twee tegelijkertijd kan zijn.
Dat kunnen en mogen ze niet van jou verlangen.
En uit betrouwbare bron had ik vernomen dat hij gisterenmiddag ook in goed gezelschap was![]()
Ja lachen, alleen begrijp ik 'm nietquote:
Leuk he? Je haar borstelenquote:
Nu weet je hoe ik me soms voel in SHO.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja lachen, alleen begrijp ik 'm niet.
Homo's zijn namelijk vies.quote:
He jammer. Daar ging mn pityfuck.quote:
Maar dan mag je nog steeds wel het lijstje uit onze OP invullen hoorquote:
Neuh.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan mag je nog steeds wel het lijstje uit onze OP invullen hoor![]()
owk en wat heb je nu bereiktquote:
Nou, ik was alleen op zoek naar wat gezelligheidquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
owk en wat heb je nu bereikt
stoer he roepen dat je homo bent
kun je nagaan hoe macho wij onszelf intussen voelen
ach het heerschap heeft elders een ban gekregen en is nu wat ontheemd en kijkt nu rond of hij elders onderdak kan krijgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
owk en wat heb je nu bereikt
stoer he roepen dat je homo bent
kun je nagaan hoe macho wij onszelf intussen voelen
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
Hoe moet ik de nacht doorkomen, ik moet pas om 3 uur gaan slapen![]()
tadaaaaaquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik was alleen op zoek naar wat gezelligheid.
jij begint het gesprek met te zeggen ik ben homoquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik was alleen op zoek naar wat gezelligheid.
Ik heb nergens een ban hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach het heerschap heeft elders een ban gekregen en is nu wat ontheemd en kijkt nu rond of hij elders onderdak kan krijgen![]()
Oh. Dus?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij begint het gesprek met te zeggen ik ben homo
tis een homo die gezelligheid zoekt hier...quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij begint het gesprek met te zeggen ik ben homo
Gezelligheid ?????quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
tis een homo die gezelligheid zoekt hier...
Effe een recap voor de mensen die ook tot 3 uur wakker blijven:quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:54 schreef Weemz het volgende:
BB, je kan mijn raadsel proberen op te lossen...
quote:Op zondag 16 april 2006 18:14 schreef Weemz het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een raadselprobleem:
---
Het raadsel heet:'We bellen'
Horst:
1. Hans 5
2. Maria 4
3. Ruud 2
4. Patrick 7
5. Ben 6
6. Peter 7
7. Horst 2
Hint: 'Niet alle kennis vind je in boeken'
---
Iemand een idee? De oplossing is een woord (of misschien wel getal) van 7 tekens...
quote:Op zondag 16 april 2006 18:46 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat is geen raadsel. De informatie die gegeven word is zo willekeurig, er is geen vraag gesteld. Eenzelfde soort Raadsel zou zijn.
---
De ondergang komt thuis.
In het groene landschap staan 5 hazen te wachten op 9 vogels die 13 bessen hebben gestolen van de 7 koninginnen die leven in het land van de 8 tronen waar 2 hoge Koningen vechten om 1 troon.
Hint: De adelaar is geen symbool op een schild.
---
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |