Wat een mietjes hierquote:
Je lever heeft een zwaar weekend gehad dan ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:53 schreef Sunjammer het volgende:
*bijdrage lever*
Maar dat hoeft toch niet per sé aan alcolhol gerelateerd te zijn?quote:
Ook daar doe me je niet echt veel plezier meequote:Op dinsdag 18 april 2006 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch niet per sé aan alcolhol gerelateerd te zijn?
zou toch ook zomaar kunnen na het nuttigen van 15 hardgekookte paaseieren![]()
och arme kipjes daar in Barneveldquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ook daar doe me je niet echt veel plezier mee
Ik geef meer de voorkeur aan verwerkte eieren zoals b.v. in een zelf gemaakte bavaroisequote:Op dinsdag 18 april 2006 10:15 schreef Sunjammer het volgende:
Ik krijg eieren meestal met moeite weg...
Nou ja, scrambled eggs is nog wel lekkerquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik geef meer de voorkeur aan verwerkte eieren zoals b.v. in een zelf gemaakte bavaroise![]()
Ik ben 's morgens nogal lui en in een hurry dus dat is meestal iets dat ik alleen op vakantie eet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou ja, scrambled eggs is nog wel lekker![]()
Idem.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben 's morgens nogal lui en in een hurry dus dat is meestal iets dat ik alleen op vakantie eet.
dat staat zeker wel in het eisenpakket, en in de MoSCOW lijst echt wel in de Must have lijst thuis hoortquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Idem.
Of lekker als je vriendje dat maakt voor een ontbijt op zondag... ehm... middag. Dream on!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |