De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)
Als je hier voor het eerst post, dan is het leuk als je je even voostelt. Dit is een vragenlijstje dat Vlarp gemaakt heeft voor de [homo]'s die ietwat verlegen zijn
Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen! Het staat je vrij om een leuke titel te bedenken voor de topic
EDIT: Ik heb even een report gemaakt en BB in de titel laten zetten. Ik vond dat dat wel kon, want ja, hoe vaak open je 2 keer achter elkaar een [homo] topic?
[ Bericht 4% gewijzigd door BB_Koning op 18-04-2006 02:00:32 ]
't Was grol en gloei En slomig broei In lure, slore stirren Het was sar stomig in mijn krol Daar stonk een kwalm van schit en brol Er sloomden glome knirren
Ik trok geen moen En zoog geen droen 'k Was grollig, daar mijn kleddel De vale walm had ingewigd En norksig drielde naar de schicht Die wijlde in de peddel
Nu dralleboort Een vuurgaljoort En knaspert door de klijven 't Is of er stolen glomen gaan En moenen in de krolle slaan En stoffe stekkels stijven
Nu gaar ik kwas En werp ik stras Nu is de moen gevangen Ik trek een gloederige sproet (Als kwalmerige peddel doet) En droen dralt door de prangen
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame To a place where suffering is just a game But everybody's scared of this place, they're staying away Your little house on Memory Lane.[/i]