abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 april 2006 @ 15:54:35 #1
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37007496
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 16 april 2006 @ 15:56:27 #2
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37007553
vorige draadje was mijn eerste volle draadje dank dank
pi_37017741
Die droom zal wel uitkomen. Kyle zal wel gearresteerd worden. Z'n foto werd overal verspreid.

De aflevering van gister vond ik wel goed.
pi_37022662
Dank u was het topic kwijt
  maandag 17 april 2006 @ 01:39:56 #5
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37023167
Zo, dat heeft echt even geduurd om één topic vol te krijgen We zitten al een tijdje in seizoen 2, en waren nog steeds in het eerste topic

Anyway, ik heb het nog niet kunnen zien, ik was uit eten en de VCR werd al gebruikt om "Dr. Who" op te nemen
Gelukkig heb ik [alleen] voor dit soort gevallen seizoen 2 op mijn HD staan!
pi_37027176
Leuke aflevering was het weer Tvp.
pi_37027905
Er blijven zo wel steeds minder 4400 over.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  maandag 17 april 2006 @ 12:10:49 #8
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37028134
we zitten op 3397?
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:12:32 #9
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37197198
Ik vond de 4400 die vanavond werd gevolgd niet super boeiend, maar wel het verhaal van Shawn en zijn broer, en uiteraard van Kyle!
Hoe wrang, Shawn wil hem zo graag helpen, maar als hij vertelt dat hij Collier vermoord heeft [ook al was hij er zich niet van bewust], zal Shawn niet meer zo behulpzaam zijn...
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:13:24 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37197232
Ik vond dit ook geen spectaculaire uitzending.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_37201414
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:02 schreef Gremen het volgende:
Er blijven zo wel steeds minder 4400 over.
Dit viel mij ook al op: ik zeg al elke keer: let op je ziet een nieuwe 4400 en die gaat dood

Maar waar is Kyle nu???? En vind Shawn irritant worden in zijn nette pak, de baas van het Centre...kom op man, break free!
  zondag 23 april 2006 @ 01:01:39 #12
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37201852
Ik vnod Shawn wel sympathiek jegens Kyle, totdat hij zei: "Als je iemand nodig hebt waarmee je kunt praten... wij hebben pyschologen, social workers en advocaten."
Zeg dan gewoon: "Als je iemand nodig hebt waarmee je kunt praten... kun je bij mij altijd aankloppen."
pi_37202210
quote:
Op zondag 23 april 2006 01:01 schreef Xurk het volgende:
Ik vnod Shawn wel sympathiek jegens Kyle, totdat hij zei: "Als je iemand nodig hebt waarmee je kunt praten... wij hebben pyschologen, social workers en advocaten."
Zeg dan gewoon: "Als je iemand nodig hebt waarmee je kunt praten... kun je bij mij altijd aankloppen."
Ja oke, dat bedoelde hij ook, maar ja mannen he? Maar snap dat Kyle niet naar the centre wil gaan, bedoel HIJ heeft Jordan vermoord, Shawn zijn grote held.......
pi_37206283
Niet echt spannende aflevering...

Volgende week is het om 22:15, na de herhaling van Expeditie Robinson, dat zal de kijkcijfers goed doen
pi_37321836
moet nodig even de hdd van mijn recorder vrijmaken van 4400 aflevering, ik loop achter
  woensdag 26 april 2006 @ 20:15:22 #16
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37322160
net even de laatste aflevering gezien. Apart, want eigenlijk kon die gast toch helemaal niets aan die moorden doen? Hij probeerde allleen maar te helpen? Wel zielig voor Kyle hoor. . .
pi_37326772
wat was tom aan het flippen in de aflevering van afgelopen zaterdag zeg, overdreven gedoe. de hele wereld keek toe en deed niks daar en dan willen zie iemand die niks anders deed dan toekijken zowat lynchen.
pi_37327278
Moet zeggen: de grap is er bij mij een beetje van af. Het is dat er niks leukers op is om die tijd, maar ik vind het minder en minder worden....
pi_37412819
Wat is dit nou weer dan pas om kwart over 10

Nou mis ik een uur van Léon
pi_37438835
Goh wat al weer veel reacties in dit topic n.a.v. de laatste aflevering, kijkt er nog wel iemand?

Als je niet gekeken hebt, heb je wel wat gemist. Ondanks dat deze aflevering vrij laat was, ben ik blij dat ik 'm nog gekeken heb. Het was erg spannend, vond dit echt een van de betere.
Ik blijf de serie toch nog maar even volgen ...
pi_37446042
heb 'm wel gezien, vond het allemaal wel een beetje jammer eindigen.
pi_37459096
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:31 schreef boneyard het volgende:
heb 'm wel gezien, vond het allemaal wel een beetje jammer eindigen.
Je bedoelt dat met Maya?
pi_37459585
ik bedoel hoe kyle er onder uit komt, het gaat vast nog wel een keer mis, maar dit was wat jammer.
  maandag 1 mei 2006 @ 18:24:06 #24
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37461125
Ik had verwacht dat Tom die verdachte dood zou schieten, zodat het tegendeel niet meer bewezen kon worden. Verder zitten de vinger afdrukken van Tom Alana en Kyle nog steeds op die sleutel en kluis. . .
pi_37469590
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:24 schreef One_conundrum het volgende:
Verder zitten de vinger afdrukken van Tom Alana en Kyle nog steeds op die sleutel en kluis. . .
Precies!!! Ze komen er dus echt nog wel achter, geloof niet dat Kyle hiermee weg komt.
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:57:18 #26
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_37545644
Maar misschien heeft Kyle het wel echt niet gedaan... zijn geheugen is natuurlijk ook behoorlijk 'fucked up' door drie jaar in coma en misschien heeft hij wel half om half krachten ontwikkeld om geheugen van misdadigers te lezen!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:58:26 #27
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_37545679
hmm, mijn eigen post lezend zou het wel een hele slechte serie zijn als het echt zo zou gaan.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_37548392
lol

hij lijkt het toch wel hard zelf te doen in die flashbacks en hij had dat koffertje enzo.

[ Bericht 24% gewijzigd door boneyard op 04-05-2006 17:29:51 ]
pi_37548905
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:23 schreef boneyard het volgende:
lol

hij lijkt het toch wel hard zelf te doen in die flashbacks en hij had dat koffertje enzo.

<spoiler>
Wat snap je niet aan de topic titel?

(Heb de spoiler overigens (gelukkig, denk ik) niet gelezen, alleen de eerste vier woorden)
pi_37550419
ik vind het uberhaupt wat onduidelijk of dit nou een echte spoiler was, ik zei wat over het aantal aflevering in dit seizoen. ook zie ik genoeg andere mensen spoilers posten met tags in onderwerpen waar gezegd wordt geen spoilers, ik zag dat eigenlijk als een verzoek tot geen spoilers zonder tags.

maar het is weg hoor.
pi_37596556
Kan iemand me updaten over wat er vorige week gebeurd is, want ik was met vakantie en had de video niet goed gepogrammeerd
pi_37599505
even de tv.com episode recap bekijken.
pi_37621559
Heftige aflevering gister. Het was dus wel die vrouw, met die mp3-speler, die de dader was.
Waarschijnlijk heerst er een virus onder de 4400 (die vreemde uitslag), eerst dat kleine meisje en nu Shawn.
  zondag 7 mei 2006 @ 09:44:31 #34
105850 Fuente
mamamuts
pi_37621966
Spannende aflevering gisteren!
Kvind het nog steeds moeilijk te volgen soms, maar we blijven kijken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37628156
ik heb de serie maar gedownload want talpa kan ik alleen in mijn slaapkamer kijken en ik heb geen zin om de rest van hun onzin te moeten bekijken omdat ze het schema weer eens omgegooid hebben. Ik vind de serie steeds beter worden eigenlijk. Het enige wat k echt niet snap in dit alles is de rol van Kyle.

Ik zit na 'mommy's bosses' met spanning te wachten op seizoen 3.
pi_37640114
ik vond 'm wel aardig zaterdag, niet super spannend en het ging niet echt over de hoofdverhaallijn.
  maandag 8 mei 2006 @ 19:58:53 #37
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37667751
Welke aflevering was er afgelopen zaterdag? Die met die uitslag zeg maar?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_37669749
uitslag? aflevering 10 was afgelopen zaterdag.

[edit] oh die uitslag
pi_37672405
volgens mij is die uitslag verdeeld over verschillende afleveringen voorgekomen?
  maandag 8 mei 2006 @ 21:56:31 #40
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37672575
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:48 schreef boneyard het volgende:
uitslag? aflevering 10 was afgelopen zaterdag.

[edit] oh die uitslag
Ja, aflevering 10 dus, ik heb zaterdag niet kunnen kijken dus ik heb nu de goeie aflevering op de pc bekeken dus...

Een beetje vage omschrijving ja, maar ik durfde niet teveel te verraden in het geval dat ik een aflevering te ver heb gekeken (die dus as. zaterdag komt )
pi_37684278
Gemist ...
pi_37685235
ik dacht even dat je uitslag in de zin van resultaat bedoelde, dus ik kon al niet verzinnen waar je het over had.

is niet heel erg molline, was niet echt een storyline aflevering.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:14:58 #43
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37685305
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:12 schreef boneyard het volgende:
ik dacht even dat je uitslag in de zin van resultaat bedoelde, dus ik kon al niet verzinnen waar je het over had.

is niet heel erg molline, was niet echt een storyline aflevering.
Nou...er is dus wel een soort van uitslag waardoor de krachten van de 4400 afnemen.
Isabelle had er last van, Maia werd heel erg ziek en Shawn heeft het nou ook.
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:41:27 #44
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37741817
Ik wil zo onderhand wel weten wat de krachten van Lilly en Richard zijn

Maar het blijft wel spannend Zou Kyle echt zichzelf aangeven wanneer die andere gast schuldig wordt bevonden aan de moord van Collier??
pi_37748727
Heeft iemand van jullie nog zin om even een korte samenvatting te geven van wat er de afgelopen aflevering gebeurd is? Ben ik ook weer bij ...
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:57:59 #46
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37749981
Normaal gesproken zou ik zelf een stukje typen, maar nu heb ik bier op, dus je moet het doen met de samenvatting van TV.com:
quote:
Maia is sick, and Diana brings her into NTAC, where a 4400 terrorist is marking the date of Jordan Collier's birthday by placing a device that makes the males go savage, bringing on a lockdown of the facility. Meanwhile, Kyle's life takes a more normal turn with him going back to college and the start of a romantic relationship. Also, Lily begins to doubt that the 4400 Center's interest in Isabelle is trustworthy. And after a less than perfect interview with the media, Shawn tries to make changes at the 4400 Center to make it seem less like a cult to the general public.

Nog maar 2 afleveringen van dit seizoen te gaan btw En in Amerika zijn ze nog niet eens aan seizoen 3 begonnen
pi_37750909
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:57 schreef Xurk het volgende:
Normaal gesproken zou ik zelf een stukje typen, maar nu heb ik bier op, dus je moet het doen met de samenvatting van TV.com:
[..]

Nog maar 2 afleveringen van dit seizoen te gaan btw En in Amerika zijn ze nog niet eens aan seizoen 3 begonnen
Nee....!
Dan duurt het nog wel een hele tijd voor seizoen 3 hier op de buis komt dus...
pi_37754349
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:57 schreef Xurk het volgende:
[..]
Tsja, dat had ik zelf natuurlijk ook kunnen bedenken, niet aan gedacht. Bedankt!

En heeft het bier gesmaakt?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:09:35 #49
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37789955
Haha, ja, bedankt

Nu ik weer helder ben zal ik die samenvatting wat toelichten, aangezien ze daarin maar weinig weggeven:

Maia is sick, and Diana brings her into NTAC, where a 4400 terrorist is marking the date of Jordan Collier's birthday by placing a device that makes the males go savage, bringing on a lockdown of the facility.
- Maia heeft nu één of ander vaag uitslag op haar arm, wat steeds groter werd, en voelt zich erg ziek. Aan het eind van de aflevering probeert Shawn een blinde vrouw te genezen, maar het wil niet lukken; wanneer hij op zijn arm kijkt, heeft hij ook een uitslag. De 4400 verliezen hun krachten??
Over het gek worden van de mannen: een vrouw die beweert een 4400 te zijn die voor de verplichte check-up komt, zendt door middel van haar mobieltje [ofzo] een geluid uit wat alleen de mannen kunnen horen, en die hun oergevoelens losmaakt, wat erin resulteert dat ze iedereen en elkaar willen vermoorden. Hierdoor schiet Tom bijna Diana neer tegen het eind, maar natuurlijk wordt dit tegengehouden

Meanwhile, Kyle's life takes a more normal turn with him going back to college and the start of a romantic relationship.
- Doordat er iemand is gepakt voor de moord op Collier gaat Kyle's leven weer terug naar "normaal". Hij denkt er wel over na om te bekennen dat hij de moordenaar is, wanneer die "onschuldige" [die al vaker veroordeeld is] schuldig wordt bevonden aan de moord.
Samen met een leuk meisje uit zijn klas doet hij schoolwerk, en hij heeft met haar meegelift met een verslag, wat hij niet eerlijk vindt, maar zij vindt het niet erg, want hij ging door een moeilijk periode. Later zie je dat ze samen in bed zijn beland, ik weet niet meer hoe dat kwam

Also, Lily begins to doubt that the 4400 Center's interest in Isabelle is trustworthy.
- Dit was wel freaky; zo'n oppas met een permanente Prodent smile was met Isabelle een soort kaartspel aan het doen, toen Lily haar kwam ophalen. Toen zag Lily dat er ook kaarten tussen zaten met van die inktvlekken, die meestal worden gebruikt door pyschiaters [je noemt dan het eerste wat in je opkomt als je naar die inktvlekken kijkt]. Toen ze hierover vroeg, deed die oppas heel raar Ook heeft Isabelle al een tijdje niet met Lily "gepraat", maar wel met Richard.

And after a less than perfect interview with the media, Shawn tries to make changes at the 4400 Center to make it seem less like a cult to the general public.
- Volgens mij hield dit vooral in dat hij enkele onderdelen van de Center wilde schrappen, omdat ze nergens op sloegen en alleen maar geld opstrijken met leugens.

Hopelijk ben ik nu meer behulpzaam geweest Vanavond weer!
pi_37800606
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:09 schreef Xurk het volgende:
Haha, ja, bedankt

Nu ik weer helder ben zal ik die samenvatting wat toelichten, aangezien ze daarin maar weinig weggeven:

Maia is sick, and Diana brings her into NTAC, where a 4400 terrorist is marking the date of Jordan Collier's birthday by placing a device that makes the males go savage, bringing on a lockdown of the facility.
- Maia heeft nu één of ander vaag uitslag op haar arm, wat steeds groter werd, en voelt zich erg ziek. Aan het eind van de aflevering probeert Shawn een blinde vrouw te genezen, maar het wil niet lukken; wanneer hij op zijn arm kijkt, heeft hij ook een uitslag. De 4400 verliezen hun krachten??
Over het gek worden van de mannen: een vrouw die beweert een 4400 te zijn die voor de verplichte check-up komt, zendt door middel van haar mobieltje [ofzo] een geluid uit wat alleen de mannen kunnen horen, en die hun oergevoelens losmaakt, wat erin resulteert dat ze iedereen en elkaar willen vermoorden. Hierdoor schiet Tom bijna Diana neer tegen het eind, maar natuurlijk wordt dit tegengehouden

Meanwhile, Kyle's life takes a more normal turn with him going back to college and the start of a romantic relationship.
- Doordat er iemand is gepakt voor de moord op Collier gaat Kyle's leven weer terug naar "normaal". Hij denkt er wel over na om te bekennen dat hij de moordenaar is, wanneer die "onschuldige" [die al vaker veroordeeld is] schuldig wordt bevonden aan de moord.
Samen met een leuk meisje uit zijn klas doet hij schoolwerk, en hij heeft met haar meegelift met een verslag, wat hij niet eerlijk vindt, maar zij vindt het niet erg, want hij ging door een moeilijk periode. Later zie je dat ze samen in bed zijn beland, ik weet niet meer hoe dat kwam

Also, Lily begins to doubt that the 4400 Center's interest in Isabelle is trustworthy.
- Dit was wel freaky; zo'n oppas met een permanente Prodent smile was met Isabelle een soort kaartspel aan het doen, toen Lily haar kwam ophalen. Toen zag Lily dat er ook kaarten tussen zaten met van die inktvlekken, die meestal worden gebruikt door pyschiaters [je noemt dan het eerste wat in je opkomt als je naar die inktvlekken kijkt]. Toen ze hierover vroeg, deed die oppas heel raar Ook heeft Isabelle al een tijdje niet met Lily "gepraat", maar wel met Richard.

And after a less than perfect interview with the media, Shawn tries to make changes at the 4400 Center to make it seem less like a cult to the general public.
- Volgens mij hield dit vooral in dat hij enkele onderdelen van de Center wilde schrappen, omdat ze nergens op sloegen en alleen maar geld opstrijken met leugens.

Hopelijk ben ik nu meer behulpzaam geweest Vanavond weer!
Ook namens mij bedankt! Ik had het namelijk ook gemist vorige week.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:08:27 #51
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37817002
You're welcome!

Gisteren was wel weer cool, leuk dat Ryland terugkeerde
Richard irriteert me wel, dat hij steeds na een gesprekje met de 'bad guys' zich wil alliëren...

Het is natuurlijk niet leuk dat de 4400 allemaal in quarantine moeten, maar ik vind het wel begrijpelijk; niemand weet wat er met hun aan de hand is, straks wordt de hele wereld ziek! Ik snap dus niet dat er zoveel tegenstand is.
Het is wel de schuld van NTAC, die ze mogelijk zelf ziek heeft gemaakt, maar dat weet de rest van de wereld niet

Volgende week de seasons finale!!
pi_37817408
ik snap die tegenstand wel, het lijkt gewoon op het interneren van de japanners in de tweede wereld oorlog. lekker allemaal opsluiten, zonder te kijken of dat wel echt nodig is.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:30:01 #53
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37817669
Ja, maar dit is wel allemaal erg bovennatuurlijk. Voor hetzelfde geld hebben alle 4400 nu ineens die blaren-ziekte die die vrouw een paar weken terug had, waardoor iedereen in haar omgeving binnen enkele seconden dood is! Dat weet de gemiddelde aardebewoner toch niet, of dit nou hetzelfde is?
Daarom kan ik de quarantine [vanuit "normaal mens" point of view, want NTAC weet dondersgoed dat het hun schuld is] wel begrijpen.
pi_37818783
maar je zag bijna geen gewone mensen reageren, het waren voornamelijk de ntac medewerkers die tegen waren, die ook niet allemaal wisten dat hun eigen organisatie erachter zat.
  zondag 14 mei 2006 @ 17:16:36 #55
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37818908
En het kwam door die shit waarmee NTAC hun injecteerde! dus waarom zo onwetend doen? Excuus zoeken om ze weg te stoppen?
pi_37823111
quote:
Op zondag 14 mei 2006 17:16 schreef One_conundrum het volgende:
En het kwam door die shit waarmee NTAC hun injecteerde! dus waarom zo onwetend doen? Excuus zoeken om ze weg te stoppen?
niet iedereen van ntac weet dat, dus veel zijn echt onwetend. en de reden zullen we volgende week wel weten hoop ik.
pi_37842626
Xurk, nog bedankt voor de mooie samenvatting van vorige keer, erg lief.

Overigens heb ik de afgelopen aflevering gelukkig wel kunnen kijken.
  maandag 15 mei 2006 @ 14:29:40 #58
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37844483
Daarom zijn Richard en die blonde ook niet besmet, die laten zich nooit controleren door NTAC
pi_37845840
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
Daarom zijn Richard en die blonde ook niet besmet, die laten zich nooit controleren door NTAC
Good point
  maandag 15 mei 2006 @ 15:18:46 #60
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37845867
bedacht ik gisteravond toen ik op bed lag! het houd je bezig ej. . .
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:19:11 #61
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38022497
Vanavond dus de season finale hè!
Ik vrees dat het hierna érg lang wachten wordt, aangezien ze in Amerika nog niet eens begonnen zijn met het uitzenden van seizoen 3
pi_38028061
't wordt zowiezo erg lang wachten. 22.00 uur, wie bedenkt dit?
Ik zat om 21.00 al klaar! Moet je eerst wachten op een herhaling (!) van ER, belachelijk.
pi_38032153
Wow!!! En nu moeten we wachten?
pi_38032181
Huh?! Wie was die laatste man?
En wtf @ isabelle Waar blijft seizoen 3
pi_38032685
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:12 schreef Whizzkith het volgende:
Huh?! Wie was die laatste man? :o
En wtf @ isabelle Waar blijft seizoen 3
Jordan Collier met baard en lang haar, waar is die geweest???
  zaterdag 20 mei 2006 @ 23:25:42 #66
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38032786
Een ware seizoensafsluiter, sodeju zeg! Echt balen dat het nu zo lang duurt Misschien ga ik wel gewoon seizoen 3 downloaden, die begint over een maandje in de VS namelijk

Die laatste man, dat was... Jordan Collier!!! Het was weer bij het meertje, dus zijn lijk is toen uit de kist gehaald door de mensen van de toekomst denk ik, die hebben hem met hun toekomstmiddelen weer tot leven gewekt en nu teruggestuurd?? Maar dan vraag ik me toch echt af wat hun bedoeling nou is, want zij lieten hem vermoorden, om hem vervolgens weer tot leven te wekken [of die gast in Kyle's lichaam moet een toekomst-terrorist zijn ].
Ik vond alleen de dik bovenop gelegde vergelijking met Jezus wel licht storend, zo met het terugkeren na de dood en dan ook nog met die lange manen en baard...

Volgens mij dacht iedereen dat Shawn Kyle ging vermoorden Maar ik heb zo'n vermoeden dat hij nu juist Kyle uit het lichaam getrokken heeft in plaats van die moordenaar...!

Isabelle die ineens volwassen is, wtf? En naakt ook nog! Het doet me wel denken aan seizoen 4 van Angel, toen werd er ook een baby geboren die in één klap volwassen was [Jasmine].

Oh ja, waar was Burkhoffe mee bezig op het eind? Diende hij zichzelf 4400-DNA toe??

Richard heeft ook een gave, w00t!
Die scénes met Lily in het huisje waren wel creepy...

Om even mijn geblaat tot een halt te roepen: het was echt een goede finale
pi_38040468
dus nu al het wel een poosje duren voordat het op Talpa wordt uitgezonden?? Als ze al willen doorgaan met uitzenden. Wel mooi om te zien dat Richard nu ook een gave heeft vond hem toch altijd wel een beetje zielig zo zonder gave.
pi_38045976
Voorlopige zomerstop

Volgende week komt er een film:
http://www.talpa.tv/web/show/id=47816/dayoffset=4

Dus waarschijnlijk pas weer in september verder...
pi_38046265
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:09 schreef Evertjan het volgende:
dus nu al het wel een poosje duren voordat het op Talpa wordt uitgezonden?? Als ze al willen doorgaan met uitzenden. Wel mooi om te zien dat Richard nu ook een gave heeft vond hem toch altijd wel een beetje zielig zo zonder gave.
124.000 kijkers gisteren, dus ik vrees ervoor
pi_38048183
16 juni begint seizoen 3 in de VS. Ik kijk sowieso niet via Talpa, dus ik had deze kick-ass finale al gezien.
pi_38048215
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:04 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

124.000 kijkers gisteren, dus ik vrees ervoor
voor talpa is dat veel
  zondag 21 mei 2006 @ 16:35:06 #72
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38048834
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:25 schreef Xurk het volgende:
Een ware seizoensafsluiter, sodeju zeg! Echt balen dat het nu zo lang duurt Misschien ga ik wel gewoon seizoen 3 downloaden, die begint over een maandje in de VS namelijk
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:53 schreef Rainboww het volgende:
Voorlopige zomerstop

Volgende week komt er een film:
http://www.talpa.tv/web/show/id=47816/dayoffset=4

Dus waarschijnlijk pas weer in september verder...
Tuurlijk komt er een zomerstop, er zijn geen afleveringen meer om uit te zenden

Of Talpa verdergaat met uitzenden ga ik denk ik niet afwachten...
  zondag 21 mei 2006 @ 16:43:04 #73
105850 Fuente
mamamuts
pi_38049063
WTF, is er zomerstop? Shit zeg! Dit was wel een hele aparte en goede aflevering!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 21 mei 2006 @ 17:12:47 #74
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38049890
Naja, een zomerstop is het ook niet echt [het is gewoon toevallig bijna zomer], ze hebben gewoon geen afleveringen meer
  maandag 22 mei 2006 @ 14:22:25 #75
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38083619
Ik zag het zaterdag voor het eerst, snapte er geen hol van maar vond het wel gaaf, en nu lees ik dat het de voorlopig laatste uitzending was

heb ik dat
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_38097021
was wel een leuke aflevering tot na het moment dat iedereen beter werd. toen was het wel allemaal een beetje snel nieuwe verhaallijnen beginnen voor het volgende seizoen. waar ik gelukkig erg blij over ben dat het komt, of dat nou over een maand is of over een half jaar.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:33:30 #77
147222 MerlijnDeBlow-venaar
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38138809
Goeie aflevering, alleen wel vaag aan het einde zeg...maar ze hebben iig genoeg stof voor een nieuw seizoen, nu kunnen dus ALLE 4400 een gave ontwikkelen

En die Burkhoff, diende die zichzelf nou ook die Promicine toe? Dan zou hij dus eigenlijk de eerste 'gewone' mens zijn die '4400' wordt, dus eigenlijk waar dat 4400 Center voor was opgericht ("unlock the 4400 in all of us")
pi_38156546
Ik heb de dvd gekocht, ik wist helemaal niet dat het ook op tv was. Maar hoe ver zijn ze op tv nou dan? Verder dan de dvd?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_38156833
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:59 schreef tessie het volgende:
Ik heb de dvd gekocht, ik wist helemaal niet dat het ook op tv was. Maar hoe ver zijn ze op tv nou dan? Verder dan de dvd?
vrijdag was de laatste aflevering van seizoen 2
pi_38232712
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:07 schreef Rainboww het volgende:

[..]

vrijdag was de laatste aflevering van seizoen 2
Ooh seizoen 2 al! Nou hopen dat ie snel ook op dvd komt.
  zondag 28 mei 2006 @ 13:04:05 #81
19775 Slam
The True AoD
pi_38297569
iemand enig idee wanneer seizoen 3 uitgezonden gaat worden?

is seizoen 3 in Amerika al uit trouwens?
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
  zondag 28 mei 2006 @ 13:44:04 #82
24313 Gremen
Eindbaas
pi_38298777
Dacht dat seizoen 3 op 11 juni begint in Amerika
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_38348409
pi_38353328
Seizoen 3 in de VS begint op 16 juni
pi_38456891
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:12 schreef Xurk het volgende:
Naja, een zomerstop is het ook niet echt [het is gewoon toevallig bijna zomer], ze hebben gewoon geen afleveringen meer
Jammer. Het was net weer echt leuk aan het worden.
pi_38626953
Is deze serie net zo goed als 24, prison break en lost?
pi_38627110
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:31 schreef SterkStaaltje het volgende:
Is deze serie net zo goed als 24, prison break en lost?
Ik vind 'm zeker even goed als lost. Prison break vind ik persoonlijk niks aan en 24 heb ik nog nooit gezien. Anders moet je gewoon komend seizoen een keer kijken en zelf oordelen
pi_38630700
The 4400 is beter dan 24 in ieder geval.
pi_38631962
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:32 schreef HiZ het volgende:
The 4400 is beter dan 24 in ieder geval.
Mooi! gaan we het eens kijken!
pi_38633659
het is nogal anders dan die series, met uitzondering van lost misschien, je moet wel van het soort serie houden.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:35:24 #91
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38691615
Nog maar twee dagen tot seizoen 3 begint [in de USA weliswaar]

En dit is geen spoiler, want zij zijn even ver als de USA op dit moment... trailer voor seizoen 3!!
http://www.usanetwork.com/series/the4400/
pi_38906795
Damn, wat is dit een vette serie zeg.
Ik heb gisteren Season 1 gekocht op DVD, en heb net de laatste aflevering afgekeken.
Nu heb ik gelijk weer zin in Season 2, weet iemand mischien waar ik Season 2 kan downloaden ?

Echt ik kan niet wachten, laatste aflevering was echt te spannend
pi_38911466
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 01:20 schreef sanakthe het volgende:
Nu heb ik gelijk weer zin in Season 2, weet iemand mischien waar ik Season 2 kan downloaden ?
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten!
Kan iemand ons niet even een (stiekeme!) hint geven?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:07:53 #94
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:27:27 #95
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38912742
Hoe lang tot die link wordt weggehaald?

De laatste aflevering van seizoen 1 was toch toen Tom met zo'n toekomst-mannetje ging praten die in Kyle's lichaam zat en Kyle vervolgens terugkeerde?
pi_38920967
Geloof het wel. Het hele verhaal staat hier.

Darklight, dank voor de link
pi_39350465
in de veronica gids stond een review van de dvd boxen voor het eerste en tweede seizoen. daar vonden ze seizoen 1 erg goed en seizoen 2 wat minder.

ik ben het daar niet mee eens, het eerste seizoen was nogal beperkt en ging uiteindelijk voornamelijk over de coma van kyle, erg veel 4400s zag je niet echt, mede omdat het een kort seizoen was.

in het tweede seizoen begint dat juist meer te lopen, wat me logisch lijkt aangezien de serie daar toch over zou moeten gaan. natuurlijk zitten er dan wat mindere 4400 tussen, maar ik vond het zeker geen minder seizoen. de grotere verhaallijn over het 4400 center was ook zeker boeiend.

wat vonden jullie een beter seizoen?
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:18:29 #98
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39350843
ik zag het ook ja. De mindere waardering was miens inziens nergens op gebaseerd. Vast niet geschreven door een vaste volger van de serie.

Wie schrijft even een brief naar de Veronica gids. . .
pi_39351049
hehe, daar bereik je niks mee, misschien plaatsen ze 'm bij ingezonden brieven en dan zeggen ze dat het gewoon de mening van de reviewer is.
pi_42693064
opzich oud nieuws, maar nog niet gemeld, seizoen 3 komt ook bij talpa, ergens in november volgens dit bericht.

http://www.talpafan.nl/Blog/?p=445
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:01:03 #101
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_42906677
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:31 schreef boneyard het volgende:
opzich oud nieuws, maar nog niet gemeld, seizoen 3 komt ook bij talpa, ergens in november volgens dit bericht.

http://www.talpafan.nl/Blog/?p=445
Ow da's al best snel dan !!
Ik vroeg me laatst al af hoe het ermee zat..
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_42909624
Leuk
Zat me al een tijdje af te vragen wanneer het weer zou beginnen.
pi_42909660
Spannend
Sara
Merel
Ukje
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:47:37 #104
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_42911691
Hmm, dan had ik misschien toch beter op Talpa kunnen wachten voor seizoen 3, maar doordat het in de VS begon, luttele weken nadat seizoen 2 hier voorbij was, kon ik me niet inhouden
En nu komt seizoen 4 pas in de zomer van 2007
  dinsdag 26 juni 2007 @ 22:13:57 #105
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_50876853
Even een schopje, aanstaande zaterdag begint (als ik het goed heb) het derde seizoen op Tien, om 21:00
pi_50880601
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:13 schreef Jovatov het volgende:
Even een schopje, aanstaande zaterdag begint (als ik het goed heb) het derde seizoen op Tien, om 21:00
Bedankt voor de tip.
Zal tijd worden dat het weer eens begint.

En hopen dat het mee verhuisd naar RTL

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2007 00:07:27 ]
pi_50887337
Leuk
pi_50889114
Ooh koel! Ik zat al steeds te kijken of ze seizoen 3 niet al verkochten op dvd ergens, maar op tv is ook goed
pi_50889276
Mooi, mooi, mooi!
  woensdag 27 juni 2007 @ 10:41:13 #110
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50890492
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:52 schreef tessie het volgende:
Ooh koel! Ik zat al steeds te kijken of ze seizoen 3 niet al verkochten op dvd ergens, maar op tv is ook goed
Vorige week bij de Mediamarkt zag ik verscheidene boxen van The 4400, nu weet ik niet meer of dat alleen s1 en 2 waren, of ook s3...

Waren ze trouwens op Talpa niet al eens eerder aan seizoen 3 begonnen, voordat ze stopten? Of stopten ze meteen na de finale van seizoen 2? In ieder geval, ik wist niet of de serie überhaupt nog op de buis ging komen, dus ik ben nu via de VS aan het kijken [sinds vorige week seizoen 4]
pi_50897509
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:41 schreef Xurk het volgende:

[..]

Vorige week bij de Mediamarkt zag ik verscheidene boxen van The 4400, nu weet ik niet meer of dat alleen s1 en 2 waren, of ook s3...

Waren ze trouwens op Talpa niet al eens eerder aan seizoen 3 begonnen, voordat ze stopten? Of stopten ze meteen na de finale van seizoen 2? In ieder geval, ik wist niet of de serie überhaupt nog op de buis ging komen, dus ik ben nu via de VS aan het kijken [sinds vorige week seizoen 4]
Oh ja, ik zie um nu ook op internet staan. Hm. denk dat ik um toch maar ga bestellen, hoef ik het niet elke keer op te nemen, moet vaak werken op zaterdagavond.
pi_50903866
Leuk dat het er weer opkomt!
Sara
Merel
Ukje
  FOK!fotograaf woensdag 27 juni 2007 @ 16:47:59 #113
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_50904094
Ik heb er weer zin in. En eindelijk weer iets leuk op tv op zaterdag
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_50904304
Op Tien:

30 jun 21:00 The New World, part 1 (S03E01)
07 jul 21:00 The New World, part 2 (S03E02)
14 jul 21:05 Being Tom Baldwin (S03E03)
21 jul 21:00 Gone (S03E04)

http://www.tien.tv/web/sh(...)123/typeofpage=47019
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_4400_episodes
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:06:14 #115
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_50983267
PHAT
pi_51006748
Vanavond om 21.00 uur even kijken.

The 4400
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:35:33 #117
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_51006877
Lol, er klopt geen hout van de tekst op TVGids.nl Alle vragen die erin staan, zijn eigenlijk al beantwoord in seizoen 2 en er staan ook twee dingen in:
quote:
maar ineens keerden ze allemaal tegelijk met een ufo terug op aarde.
[...]
Ondertussen proberen de 4400 hoofdrolspelers hun leven weer op te pakken, maar dat is nog niet zo gemakkelijk, aangezien ze iedere herinnering aan het verleden zijn kwijtgeraakt.
pi_51007026
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:35 schreef Xurk het volgende:
Lol, er klopt geen hout van de tekst op TVGids.nl Alle vragen die erin staan, zijn eigenlijk al beantwoord in seizoen 2 en er staan ook twee dingen in:
[..]
ik zie alleen dit staan
quote:
Tom en Diana gaan op zoek naar T.J. Kim die verantwoordelijk is voor het geluid wat uit de rechtszaal kwam. Ook informeren ze naar de Nova Group die banden heeft met Shawn en het 4400 Center.
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 20:51:20 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_51011215
Ik hoop dat ik nog weet hoe het ook alweer zat allemaal, hopelijk wel eerst een kleine terugblik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_51013056
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat ik nog weet hoe het ook alweer zat allemaal, hopelijk wel eerst een kleine terugblik.
Ik snap er ff geen hout meer van! Waren we hier nou echt gebleven de laatste keer?
Sara
Merel
Ukje
  FOK!fotograaf zondag 1 juli 2007 @ 05:39:22 #121
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_51020816
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:51 schreef Karina het volgende:
Helaas dus niet echt... was wel weer in komen.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_51021103
Vergeten
pi_51029304
96.000 kijkers hopelijk zenden ze het 3e seizoen wel in zijn geheel uit.
  zondag 1 juli 2007 @ 15:44:30 #124
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_51029491
Volgens mij maakt het niet zoveel uit, bijna niets op Tien trekt veel kijkers Dus het zal wel goedkomen, zeker omdat ze seizoen 1 en 2 ook hebben uitgezonden [en de seizoenen van The 4400 altijd kort zijn].
Ik hoop dat RTL6 [of hoe het ook gaat heten] het wel blijft uitzenden tegen die tijd.
  FOK!fotograaf zondag 1 juli 2007 @ 15:52:58 #125
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_51029689
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:44 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij maakt het niet zoveel uit, bijna niets op Tien trekt veel kijkers Dus het zal wel goedkomen, zeker omdat ze seizoen 1 en 2 ook hebben uitgezonden [en de seizoenen van The 4400 altijd kort zijn].
Ik hoop dat RTL6 [of hoe het ook gaat heten] het wel blijft uitzenden tegen die tijd.
Het is ook niet erg gepromoot... nu met de RTL bemoeienis zullen ze wel extra gaan adverteren op de overige RTL zenders, maar RTL kenende met series zullen ze halverwege seizoen 3 wel weer seizoen 1 gaan uitzenden om een nieuwe groep kijkers te kunnen aanboren.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_51035126
4400 komt heus niet terug op RTL hoor... dit seizoen wordt hopelijk afgemaakt op Tien, en dat is het over...
  FOK!fotograaf zondag 1 juli 2007 @ 19:56:56 #127
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_51036051
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:27 schreef ItaloDancer het volgende:
4400 komt heus niet terug op RTL hoor... dit seizoen wordt hopelijk afgemaakt op Tien, en dat is het over...
Als de kijkcijfers zo blijven. En je weet niet wat al is aangekocht.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_51051335
Ja maar ook 200.000 kijkers is niet genoeg. RTL heeft al meer dan genoeg content met dat van Tien erbij.
En ik neem aan dat Tien niet meer dan deze drie seizoenen heeft aangekocht.
  FOK!fotograaf maandag 2 juli 2007 @ 14:12:46 #129
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_51057561
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja maar ook 200.000 kijkers is niet genoeg. RTL heeft al meer dan genoeg content met dat van Tien erbij.
En ik neem aan dat Tien niet meer dan deze drie seizoenen heeft aangekocht.
Het zal wel verdwijnen van de prime-time waar het nu opzit.

En de vraag blijft kan RTL 8 een stuk hipper worden dan Tien en wel meer kijkcijfers opleveren? Als het zo'n kwakel zender blijft dan is 200.000 ook al best veel.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_52352647
tvp
Verbaal terrorist
pi_52472247
Vandaag begint RTL8. Weet iemand wat er gaat gebeuren met The 4400?
pi_52472524
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 08:54 schreef Mardoek50 het volgende:
Vandaag begint RTL8. Weet iemand wat er gaat gebeuren met The 4400?
Ja niets dus, dat had ik al voorspeld (met die 56.000 kijkers). Zal hun een zorg zijn dat die mensen een half seizoen hebben gezien.
Dus bedank RTL maar. Ze vullen de avond van RTL8 vandaag met herhalingen van Hoe Schoon Is Jouw Huis enzo

DVD box kopen wordt het.
pi_52472544
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 09:36 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ja niets dus, dat had ik al voorspeld (met die 56.000 kijkers). Zal hun een zorg zijn dat die mensen een half seizoen hebben gezien.
Dus bedank RTL maar. Ze vullen de avond van RTL8 vandaag met herhalingen van Hoe Schoon Is Jouw Huis enzo

DVD box kopen wordt het.
Da's dan mooi klote!
pi_52483334
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 09:38 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Da's dan mooi klote!
zeker weten
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:38:03 #135
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_52523586
Even een mail gestuurd naar de RTL groep, dit kreeg ik als antwoord.

Beste kijker,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas is het nog niet duidelijk of wij de serie 4400 uit gaan zenden.

Wij hebben uw verzoek doorgegeven aan ons programmamanagement.
Zij zullen de mogelijkheden bekijken.

Wij raden u aan de media in de gaten te houden.

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting

dus als jullie allemaal even mailen met de vraag of het nog uitgezonden wordt, helpt het misschien
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_52523659
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:38 schreef Curiosity het volgende:
Even een mail gestuurd naar de RTL groep, dit kreeg ik als antwoord.

Beste kijker,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas is het nog niet duidelijk of wij de serie 4400 uit gaan zenden.

Wij hebben uw verzoek doorgegeven aan ons programmamanagement.
Zij zullen de mogelijkheden bekijken.

Wij raden u aan de media in de gaten te houden.

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting

dus als jullie allemaal even mailen met de vraag of het nog uitgezonden wordt, helpt het misschien
Cool!

Kun je het mailadres ff posten?
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:49:29 #137
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_52523971
Sorry, vergeten,

info@rtl.nl
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_52524341
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:49 schreef Curiosity het volgende:
Sorry, vergeten,

info@rtl.nl
Geen probleem Bedankt en done!
pi_52525748
hoop dat de serie ook naar RTL verkast. Hoop dat Weeds ook op betere tijd terug komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')