Smelten.quote:Op zondag 16 april 2006 11:15 schreef VoreG het volgende:
Ik zat te denken aan een titel ' Ze branden de paashaas'
smelten zul je bedoelenquote:Op zondag 16 april 2006 11:15 schreef VoreG het volgende:
Ik zat te denken aan een titel ' Ze branden de paashaas'
Die Chop Sueyquote:Op zondag 16 april 2006 11:33 schreef pascalheister het volgende:
http://www.googleidol.com/rock/index.htm
geweldig weer![]()
quote:Attentie, attentie, hier volgt een EO-dienstmededeling.
Al de intoetsnummer voorkomende functiekwartaal, zeker uitspraken of personen,
rusten niet op historische of waargebeurde feiten. Mocht U hier ongehoopt
aanstoten op nemen dan, dan, ja Jezus Christus dan weet ik het ook niet meer.
Ik zit laatst in een sauna, weet je wel zo'n lekker ding zo waar je bloot in
moet enzo en waar het heet is enzo. Komt daar in een keer, zo'n paashaas naar
binnen, weet je wel met van die gróte oren weet je.
Hij legt z'n poten open en zegt tegen mij:,, Wat heb jij een mooie strik om je
eitjes!" Ik zeg,,Wat?!" Hij zegt:,, Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!"
Ik zeg,,Ik heb helemaal geen strik om m'n eitjes man, kijk naar je eigen
eieren!"
Hij zegt,, Aah, wil jij m'n eitjes zien? Aah, wil jij m'n eitjes zien?" Ik zeg,, ik hoef die eieren van jou helemaal niet te zien man!" Ik werd daar toch niet
helemaal goed van dat beest zeg man! Ik denk: oprotten hier. Ik loop naar
buiten, ik zie hem niet in m'n status staan, ik denk: hihihi
Chorus:
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Papa, de paashaas bestaat toch helemaal niet? Jij moet je smoel houweh vuil goor
uit de baarmoeder gesleurde kuttekind! Als jij die tyfusbek nog een keer
opentrekt, knip ik je kloten af! En stel niet van die dommem vragen ja!
Chorus:
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Nou fijn, nou schuif ik de sauna. Ga ik is ff lekker naar de Vip-pas weet je,
bolletje eten. Ik sta daar zo in de rij weet je wel, en ik voel wat op m'n rug.
Ik draai me om, ik denk NEE, NEE, NEE!!! Het is de paashaas!! Ooh jee, ooh nee
niet hij weer. Hij zegt tegen mij, hij zegt:,,Aah, wil jij m'n eitjes zien?"
Mhhmm, Ja ik wil die eitjes wel zien! Kom hier met die balleh! Ik trek z'n
kloten maar af, en z'n eieren vallen over de grond. Het ging van: Poink poink
poink poink. Ik roep,,Ik ben je moe, kutbeest!" Ik pak hem bij z'n oren, en
slinger hem recht in die vetpot weet je. Sssjjjjj.Zo, opgeruimd staat netjes.
Chorus:
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
op een paar fouten na klopt ie wel redelijk jaquote:Op zondag 16 april 2006 11:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hebben we het overigens over deze paashaas die gesmolten wordt?
[..]
Standaard c/p'tje hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 11:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op een paar fouten na klopt ie wel redelijk ja
quote:"Ze Smelten De Paashaas!"
Attentie attentie
Hier volgt een EO-dienst mededeling
Al de in dit nummer voorkomende vunzige taal sedert uitspraken of personen
Berusten niet op historische of waargebeurde feiten
Mocht u hier onverhoopt aanstoot aan nemen
Dan, dan, Jezus-Christus, dan weet ik het ook niet meer
Ik zit laatst in een sauna
Weetjewel zo'n lekker ding zo
Waar je bloot in moet enzo en wat heet is enzo
Komt daar in eenkeer zo'n paashaas naar binnen weetjewel
Met zo van die grote oren weetje
Hij legt zijn poten open en zegt tegen mij
"Wat heb jij een mooie strik om je eitjes"
Ik zeg: "Wat?"
Hij zegt: "Wat heb jij een mooie strik om je eitjes"
Ik zeg: "Ik heb helemaal geen strik om me eitjes man, kijk naar je eigen eieren"
Hij zegt: "Oh, wil jij me eitjes zien?"
"Oh, wil jij me eitjes zien?"
Ik zeg "Ik hoef die eieren van jou helemaal niet te zien man"
Ik werd me toch niet goed van dat beestje zeg man
Ik denk oprotten hier
Ik loop naar buiten
Ik zie die thermostaat daar staan ik denk "hehehehe"
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Papa, de paashaas bestaat toch helemaal niet
Je moet je smoel houden vuil goor uit de baarmoeder gesleurd kuttekind
Als jij die tyfusbek nog een keer opentrekt, knip ik je scrotum af
En stel niet van die domme vragen ja!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Nou fijn na zo'n avondje sauna
Ga ik is effe lekker naar de vetbak weetje, bolletje eten
Ik sta daar zo in de rij weetjewel en ik voel wat op m'n rug
Ik draai me om ik denk
"Oh, neej, neeej, neeeeej het is de paashaas"
"Oh jee, oh nee niet huilen"
Hij zegt tegen mij, hij zegt:
"Oh, wil jij me eitjes zien?"
Mmmh ja ik wil je eitjes wel zien,
Kom hier met die bollen
Ik trek z'n scrotum eraf
En z'n eieren vallen over de grond
Het ging van "Poing poing poing poing poing poing"
Ik roep "Ik ben je moe, kutbeest!"
Ik pak hem bij z'n oren en ik slinger hem recht in die vetpot weetje
Kssss, zo, opgeruimd staat netjes
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Hier ook al, het begint steeds meer op Kerst te lijken.quote:Op zondag 16 april 2006 11:14 schreef SiemeN het volgende:
Zo, dat was me de zaterdag wel weer.. nu nog even uitgaren tot het paasdiner met de familie.
Wat een kattengejank zeg, zeker bij die 3e. (de I love you kat...)quote:Op zondag 16 april 2006 11:56 schreef borisz het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7199158973758073420
verry funny
Je dienst als paashaas verzaakt?quote:Op zondag 16 april 2006 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Heftige nacht gehad, maar ik ben weer boven tafel.
Heerlijk optreden van Jan Smit aanschouwd gisteren hier in Rijssen. Dertien nummers deed hij.![]()
weer een trauma erbij dusquote:Op zondag 16 april 2006 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk optreden van Jan Smit aanschouwd gisteren hier in Rijssen. Dertien nummers deed hij.![]()
Die taak kan me gestolen worden.quote:Op zondag 16 april 2006 12:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je dienst als paashaas verzaakt?
Volgens mij is het een beetje nep bij sommige.quote:Op zondag 16 april 2006 11:56 schreef borisz het volgende:
verry funny
Tss, dienstweigering.quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 11:56 schreef borisz het volgende:
verry funny
waren zn zussen dr ook?quote:Op zondag 16 april 2006 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
iddquote:Op zondag 16 april 2006 04:30 schreef golfer het volgende:
Jimi Hendrix beste nummers via mijn Russische betaalsite net even gedownload.
Prince en Lenny Gravitz: neppers!
he jammer!quote:Op zondag 16 april 2006 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, heb nog lopen zoeken, maar niet gezien helaas.
quote:Op zondag 16 april 2006 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik heb nog wel zo'n goed overzicht.
Ik herken jequote:Op zondag 16 april 2006 15:43 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
* methodmich staat op de foto.
M'n moeder heeft de azijn net gejat voor de salade.quote:
Ik hoor dat het GVU net uit voorzorg alle bussen van/naar het Stadion maar even heeft gestopt / gesommeerd niet bij het Stadion te stoppen.quote:Op zondag 16 april 2006 16:27 schreef golfer het volgende:
Leuk voor Clau en Noca, jammer voor Eilanden.
Tsja, ik zal proberen mijn vriendin en familie niet het slachtoffer ervan te laten worden, maar ik kan me niet voorstellen dat ik nog erg veel plezier ga hebben deze paasdagenquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 16:36 schreef Eilanden het volgende:
Noem me allemaal maar een nepsupporter en weet ik veel wat, maar ik ben 7 min uten voor het einde weggegaan, ik kon het niet meer aanzien! Wat een ongelooflijke wanprestatie!
Ik ben er echt fucking kapot van!
Die ^#&^#&^#!!! play offs kunnen me ook gestolen worden
![]()
![]()
![]()
ik wil je wel troosten, maar weet even niet hoe nu...quote:Op zondag 16 april 2006 16:45 schreef Eilanden het volgende:
En na de wedstrijd was er ook nog de uitreiking van de speler van het jaar door de weduwe van DiTo en een ode aan Dito , maar ik kon het gewoon niet meer opbrengen om die minuten te blijven zitten*diepe zucht*
Ik heb je in het Groningen-topic al gefeliciteerd.. fantastisch seizoen en terecht Europa in!quote:Op zondag 16 april 2006 16:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ik wil je wel troosten, maar weet even niet hoe nu...![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, ik zal je niet aanraden mijn column nu nog een keer te lezen
dank je. Ik zou wel willen maar kan niet om gezondheids redenen.quote:Op zondag 16 april 2006 16:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb je in het Groningen-topic al gefeliciteerd.. fantastisch seizoen en terecht Europa in!
Kruip achter je computer vandaan en ga naar de Grote Markt om feest te vieren
Zet je msn toch es aan manquote:Op zondag 16 april 2006 17:38 schreef SCH het volgende:
Net weer thuis na een creatheatersportweekend op een eiland in de Giethoorsen plassenClauw en Noca van harte, echt super verdiend
Hij dacht: als die ouwe Paul Bosvelt het kan, kan ik het ook.quote:Op zondag 16 april 2006 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een rust hier. Geweldig doelpunt inderdaad.
Deze was 2,6 x zo mooi vond ik.quote:Op zondag 16 april 2006 19:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij dacht: als die ouwe Paul Bosvelt het kan, kan ik het ook.![]()
Jij en vaduz waren de enige serieuze deelnemers, de rest is op de helft van het seizoen al afgehaakt.quote:Op zondag 16 april 2006 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Hools subleague is 55ste geworden bij de voetbalmanager
* BliksemSchigt is derde geworden overall
Tja weten wij veel hoe lang we moeten wachten voordat we weer een aanleiding hebben om een feestje te bouwenquote:Op zondag 16 april 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Pff gaan jullie voort voor elk wissewasje naar de grote markt...
*even heeeeeeeeeeel diep ademhalen*quote:
Feli clauw..quote:Op zondag 16 april 2006 21:02 schreef clauwheee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo blij.
Ik ben zo trots.
Het was zo gaaf vanmiddag.
Het was zo gaaf op de Grote Markt.
IGRONINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lieverd we zijn vanochtend begonnen met feestvieren, net terug van de grote markt, een intensieve reis meegmaakt naar Tukkerland en dat alles terwijl ik eigenlijk nog steeds wat ziek ben..ik moet ook een beetje aan mn baas denken, ook al hebben we een dag extraquote:Op zondag 16 april 2006 21:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
*even heeeeeeeeeeel diep ademhalen*
*diep zuchten*
Clau, van harte gefeliciteerd! Jullie hebben het meer dan verdiend!
Wat doe je hier????? Ga feestvieren! Ga dronken worden! Maak de Grote Markt onveilig!
Dank je! Later zal ik ongetwijfeld wel trots zijn op de 6e plek na zo'n seizoen, na alles wat gebeurt is. Maar op het ogenblik voel ik alleen de mokerslag van de teleurstelling.quote:Op zondag 16 april 2006 21:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lieverd we zijn vanochtend begonnen met feestvieren, net terug van de grote markt, een intensieve reis meegmaakt naar Tukkerland en dat alles terwijl ik eigenlijk nog steeds wat ziek ben..ik moet ook een beetje aan mn baas denken, ook al hebben we een dag extra
Maar ik kan jullie niet uitleggen hoe blij ik ben en feestvieren hebben we zeker gedaan!
Toen ik thuis kwam net nog ff het stukje van Dito gezien..toen had ik toch wel gelijk weer de tranen hoog zitten. Ik hoop echt dat jullie ook nog Europa in gaan
quote:Op zondag 16 april 2006 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook maar eens een keer naar een uitwedstrijd geweest... Glorryhunters![]()
Dan krijgen jij en Noca op de meet wel een witbiertje en colaatje extra!quote:Op zondag 16 april 2006 21:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lieverd we zijn vanochtend begonnen met feestvieren, net terug van de grote markt, een intensieve reis meegmaakt naar Tukkerland en dat alles terwijl ik eigenlijk nog steeds wat ziek ben..ik moet ook een beetje aan mn baas denken, ook al hebben we een dag extra
Ja Nigeriaansquote:Op zondag 16 april 2006 21:44 schreef TerroRobbie het volgende:
zwart?
Je theorie examen zit er aan te komen?quote:Op zondag 16 april 2006 21:49 schreef pascalheister het volgende:
verkeersexamen heb ik er hier opstaan
Zijn daar ook spannende DVD's over danquote:Op zondag 16 april 2006 21:49 schreef pascalheister het volgende:
Vraag 1: Mag ik nu rijden of niet?quote:Op zondag 16 april 2006 21:49 schreef pascalheister het volgende:
nee dat is op tv nuquote:Op zondag 16 april 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn daar ook spannende DVD's over dan
Met al die lekkere drank die jij nu op heb, lijkt het mij niet verstandig.quote:
Dank u meneer Knijn!quote:Op zondag 16 april 2006 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Theo is een geweldenaar!
Goeienavond en gefeliciteerd NoClau combinatie!
Zal m'n vrouw vertellen dat ze vanavond geen veeg krijgt.quote:Op zondag 16 april 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Met al die lekkere drank die jij nu op heb, lijkt het mij niet verstandig.
Zie je wel dat je wat van voetbal afweet!quote:
quote:
Dus jij hebt je magnetron op het toilet staan.quote:Op zondag 16 april 2006 23:29 schreef Beschouw het volgende:
Dat deed het waarschijnlijk al voordat je worstenbrood aanbrandde
Ik neem het opquote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef Kluupkluup het volgende:
mooie reportage over leonardo net (op talpa, jaja)
Het was zo gaaf. Danny met z'n: We gaan op de trekker naar Madridquote:Op zondag 16 april 2006 23:52 schreef tong80 het volgende:
Beelden van het stadhuis van FC Groningen zag ik even snel. Straks genieten van de video.
Sinds wanneer doe jij aan SM ?quote:Op maandag 17 april 2006 00:00 schreef clauwheee het volgende:
BOEIEEEEEEEEEE!!!!
En laat ik nou bij de leverancier werkenquote:Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef pascalheister het volgende:
er mag geen reclame van de bal gemaakt worden bij cafe de sport
pakt umberto de bal met het logo van Derbystar in beeld
Aiai, arme Noca. Nu weten we dus waarom ie altijd zo moe is in de morgen.quote:
Dat verbaasde mij ook al jaquote:Op maandag 17 april 2006 00:41 schreef tong80 het volgende:
Czommer is toch een mof ? Hij praat beter Nederlands dan in de dorpen hier in de buurt.
En ik lees ook nog kranten, tijdschriften en boeken en luister naar muziek.quote:Op maandag 17 april 2006 01:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb jij niet ontzettend vierkante ogen Golfer, zit je niet te computeren dan zit je wel tv te kijken en andersom.. of tegelijk...
Wanneer leef jij dan?quote:Op maandag 17 april 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik lees ook nog kranten, tijdschriften en boeken en luister naar muziek.
Deventrade.. werk ik altijd in de zomermaanden wanneer het druk is voor het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 17 april 2006 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Kluupkluup is een mazzelaar zeg.
ja ok.. maar ook enkel clubs als barca kunnen het zich veroorloven geen sponsor te dragen.. bij welke clubs is de sponsor nou niet storend aanwezig?quote:Op maandag 17 april 2006 02:01 schreef tong80 het volgende:
Ja de sponsor is op dat shirt TE aanwzig. Zonde.
Heb je gelijk in. Maar er zit wel verschil tussen.quote:Op maandag 17 april 2006 02:04 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
ja ok.. maar ook enkel clubs als barca kunnen het zich veroorloven geen sponsor te dragen.. bij welke clubs is de sponsor nou niet storend aanwezig?
welke clubs hebben dat? niet veel.. bijna overal wordt wel OF de egale kleur 'besmet' of een lijn onderbrokenquote:Op maandag 17 april 2006 02:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Je kan je sponsor ook iets fraaier in het shirt verwerken natuurlijk..
Die uur of 4 dat ik slaap.quote:
Alstu:quote:Op maandag 17 april 2006 02:39 schreef rubbereend het volgende:oi
avond, thuis, ik lust wel een biertje
quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 10:04 schreef borisz het volgende:
Hoi
ik heb ook een verzoekje gedaanquote:Op maandag 17 april 2006 10:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Gerard mijn request nog gaat draaien
het wordt nog druk danquote:Op maandag 17 april 2006 10:09 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb ook een verzoekje gedaan![]()
pistolen en rozen - kloppen op de hemelpoort
waar?quote:
Aww.quote:
TV Oost - Studentikoost - 17:39 en 19:39 uur.quote:
Is het ook online te bekijken voor mensen die niet in de regio wonen, waar TV Oost te ontvangen is?quote:Op maandag 17 april 2006 10:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
TV Oost - Studentikoost - 17:39 en 19:39 uur.
En m'n broertje heeft m'n hele familie ingelicht. Ik sta er echt alleen maar met bier op en ik loop de hele avond vrouwen te versieren. terwijl de uitzending eigenlijk moet gaan over het feit dat ik voorzitter wilde worden.
vanavond maar even kijken danquote:Op maandag 17 april 2006 10:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En m'n broertje heeft m'n hele familie ingelicht. Ik sta er echt alleen maar met bier op en ik loop de hele avond vrouwen te versieren. terwijl de uitzending eigenlijk moet gaan over het feit dat ik voorzitter wilde worden.
jaquote:Op maandag 17 april 2006 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het ook online te bekijken voor mensen die niet in de regio wonen, waar TV Oost te ontvangen is?
stoerquote:
ik kom weer op de radioquote:Op maandag 17 april 2006 10:37 schreef borisz het volgende:
leuke plaat die megahit
je hebt daar mensen die daar 3 maanden verdwalenquote:Op maandag 17 april 2006 10:59 schreef appelsientje het volgende:
yo yo
weet je dat de woestijn echt heel indrukwekkend is hier
dat wil ik wel gelovenquote:Op maandag 17 april 2006 11:04 schreef borisz het volgende:
[..]
je hebt daar mensen die daar 3 maanden verdwalen![]()
dat schoot er ff bij in, Axel werd net wakker. Was hij nog een beetje te horen?quote:
was hier op het nieuws, een gast die heeft is 3 maanden verwaald, Zijn auto werd gestolen, en hij heeft zich in leven gehouden met de plaatselijke hapjes, beestjes enzoquote:Op maandag 17 april 2006 11:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat wil ik wel geloven
maar het is echt gaaf om zo in de openlucht te slapen enzo!
jajaquote:Op maandag 17 april 2006 11:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat schoot er ff bij in, Axel werd net wakker. Was hij nog een beetje te horen?
hij wordt nog een radioberoemdheidquote:
dammm... das naar.. het kan hier namelijk echt warm zijn!! Maar wel netjes dat hij het overleeft heeft!quote:Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef borisz het volgende:
[..]
was hier op het nieuws, een gast die heeft is 3 maanden verwaald, Zijn auto werd gestolen, en hij heeft zich in leven gehouden met de plaatselijke hapjes, beestjes enzo![]()
paar jaar geleden ben ik ook wel is op de radio geweest bij rick van V toen won ik nog is een leuk pakketquote:Op maandag 17 april 2006 11:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij wordt nog een radioberoemdheid
na wat gegoogel kom ik ook het berict tegen op een australische site http://www.heraldsun.news(...)3929%255E662,00.htmlquote:Op maandag 17 april 2006 11:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dammm... das naar.. het kan hier namelijk echt warm zijn!! Maar wel netjes dat hij het overleeft heeft!
een echte aboriginal
dat is ook leukquote:Op maandag 17 april 2006 11:18 schreef borisz het volgende:
[..]
paar jaar geleden ben ik ook wel is op de radio geweest bij rick van V toen won ik nog is een leuk pakket![]()
Niets mis met pakketjes, zolang het maar geen bompakketjes zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 11:18 schreef borisz het volgende:
[..]
paar jaar geleden ben ik ook wel is op de radio geweest bij rick van V toen won ik nog is een leuk pakket![]()
ja, dat is dan weer jammer na dat mooie nummer van Then Jerichoquote:Op maandag 17 april 2006 11:29 schreef borisz het volgende:
tja blof word ook aangevraagd
Ach ja, sommige mensen hebben nu eenmaal een rare smaak.quote:Op maandag 17 april 2006 11:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat is dan weer jammer na dat mooie nummer van Then Jericho
'Zwart.... zwart als nacht...'quote:Op maandag 17 april 2006 11:37 schreef borisz het volgende:
Jules deelder zal deze plaat nu wel hebben aangevraagd![]()
quote:
even kijken gaat straksquote:Op maandag 17 april 2006 10:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 april 2006 11:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen hebben nu eenmaal een rare smaak.
Katertje Clauw? Of ben je niet de binnenstad ingeweest gisterquote:
Na de huldiging op de GM zijn we vrij snel naar huis gegaan, bekaf na die reis en alles wat er bij kwam kijken!quote:Op maandag 17 april 2006 13:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Katertje Clauw? Of ben je niet de binnenstad ingeweest gister
1 Shoarma, coming up!quote:Op maandag 17 april 2006 13:52 schreef VoreG het volgende:
Hmf vannacht vergeten shoarma te eten. En ik heb me nu toch een partij zin in shoarma
Kastje 7 werkt nog gewoonquote:Op maandag 17 april 2006 13:58 schreef ErikT het volgende:
Ligt MSN er wereldwijd uit? Of is de computer van mn ouders weer kastje 6?
Dan maar WebMessenger. Bedankt voor de info.quote:
Everybody was kung fu fighting?quote:Op maandag 17 april 2006 14:56 schreef rubbereend het volgende:
welk liedje had AZ nou aangevraagd?
Kippenvelquote:Op maandag 17 april 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
liefhebbers van de goal van Bergkamp tegen Argentienië in Frankrijk kunnen nu naar Eurosport zappen!
quote:
inderdaad, dat had echt een pingel moeten zijn. De halve kroeg werd zowat gesloopt destijdsquote:Op maandag 17 april 2006 15:35 schreef StarGazer het volgende:
Nederland had in die finale moeten staan
Een keeper mag nog steeds niet van de lijn afkomen bij een penaltyquote:Op maandag 17 april 2006 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
Toen mocht de keeper toch nog niet voor de lijn komen bij een penalty
Jawel..zodra de bal is geraakt mag 'ie van de lijn af, tochquote:Op maandag 17 april 2006 15:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een keeper mag nog steeds niet van de lijn afkomen bij een penalty
Het Trauma 1998quote:Op maandag 17 april 2006 15:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, dat had echt een pingel moeten zijn. De halve kroeg werd zowat gesloopt destijds
quote:Capelle - Ajax op last van politie afgelast
17 april
Op advies van de politie gaat de wedstrijd Capelle - Ajax, die om 17.00 uur zou beginnen, niet door. Er waren aanwijzigingen voor een treffen tussen Feyenoord- en Ajax-aanhangers.
Het is nog niet bekend waar en wanneer de wedstrijd nu gespeeld wordt.
Later meer.
Maar zodra die de bal raakt dan is die penalty toch al genomenquote:Op maandag 17 april 2006 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel..zodra de bal is geraakt mag 'ie van de lijn af, toch
Klopt, maar kan me herinneren dat de keeper vroeger dan nog alleen over de lijn mocht bewegen en dat 'ie dan nu eerst nog naar voren mag komen. Het scheelt niet zoveel natuurlijkquote:Op maandag 17 april 2006 15:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar zodra die de bal raakt dan is die penalty toch al genomen
quote:De doelverdediger van de verdedigende partij:
• moet, totdat de bal is getrapt, op de doellijn
tussen de doelpalen blijven met de voorzijde
van zijn lichaam richting strafschopnemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |