Ik ga je lekker inzepen.quote:Op maandag 17 april 2006 10:49 schreef PeRi het volgende:
Samen eerst douchen? Ik heb een lekker ontbijtje klaarstaan ook..
quote:Op maandag 17 april 2006 10:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zal wel zorgen voor je romige vulling.
quote:
Waarom verwachtte ik dat plaatje al?quote:Op maandag 17 april 2006 13:37 schreef pberends het volgende:
Beschrijf hier mannen in 1 zin.
Check het plaatje.
Of zou ie dat een te grote inbreuk vindenquote:Op maandag 17 april 2006 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom verwachtte ik dat plaatje al?
13.quote:Op maandag 17 april 2006 13:35 schreef Bupatih het volgende:
http://www.corwin.ca/gridlock/
Ik ben nu bij level 8.
Hij heeft niks te willen...quote:Op maandag 17 april 2006 13:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Of zou ie dat een te grote inbreuk vinden.
Nu ook in de FBquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef Svensational het volgende:
Ik had ook niks anders verwacht van Bupatih, die gast denkt echt dat ie god is sinds hij blauw is. Ik heb 'm nooit gemogen.
quote:Op maandag 17 april 2006 12:28 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Wat mij nog meest stoort, is dat hij niet vanwege z'n kwaliteiten modje geworden is, Hij is juist modje geworden vanwege z'n slijmtactieken.
Ik meende hetquote:
Ik denk ook al vóórdat ik blauw was dat ik God ben, hoor.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:39 schreef Burbo het volgende:
Gisteravond laat kwam ik bij m'n vriendin over de vloer na uit te zijn gegaan. Haar ouders waren nog op en we hingen met z'n allen voor de tv. Omdat er al de nodige alcohol genuttigd was hadden we het op een gegeven moment over de borsten van mijn vriendin. Haar vader kwam toen tot de conclusie dat 'ze achter in de rij stond toen ze uitgedeeld werden'. Daaruit volgde de volgende woordenwisseling:
Ik: Gelukkig stond ze in de andere rij wel vooraan.
Vader: Welke rij?
Ik: De strakke kutjes-rij.
Vader en moeder:![]()
![]()
![]()
Toen besefte ik pas wat ik gezegd had en hoe goed ik het had verneukt. Hoe moet ik dit nou goedmaken?
vt/ttquote:Op maandag 17 april 2006 15:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk ook al vóórdat ik blauw was dat ik God ben, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |