Omdat ie tot nu toe even centraal is.quote:Op zondag 16 april 2006 17:21 schreef TC03 het volgende:
[Examen] Nederlands.
Waarom blijft dat topic onderaan de lijst staan? Snap er niks van.
Als je dit per niveau doet, krijg je een topicreeks van ongeveer 2000 topics. Je hebt niet door hoeveel vakken er zijn. Ik heb dit zelf eerst overlegt met Nikky, en dit leek haar de beste manier.quote:Op zondag 16 april 2006 17:20 schreef TC03 het volgende:
Dit schiet echt niet op, Messenga. Je moet gewoon een topic per niveau hebben. Dus gewoon: [VWO] Nederlands. Die [Examen]-tag is natuurlijk hopeloos nutteloos in het EXA-forum.
Doe je dan ook nog even elk niveau?quote:Op zondag 16 april 2006 17:25 schreef TC03 het volgende:
Nou dan hebben jullie beiden bijzonder dom gedacht, nofi.
Het VMBO-examen NL is heel anders dan het VWO-examen. Laat staan het wiskunde natuurkunde examen. Of economie. Of biologie. Of welk ander vak dan ook. En ja, ik weet hoeveel vakken er zijn, een ruime schatting: 25? Wauw, 25 topics...
Vorige jaren was het altijd per niveau.
Vorige jaren ging dat ook altijd goed.quote:Op zondag 16 april 2006 17:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doe je dan ook nog even elk niveau?VMBO BB, KB, GL, TL, havo en VWO?
25 maal 6. Stuk minder onoverzichtelijk.
In de AT staat er sowieso een EXA-tag voor.quote:Op zondag 16 april 2006 17:24 schreef Messenga het volgende:
Die examen Tag is puur voor als het in de grote AT komt. Anders zou het net zo goed een KLB topic kunnen zijn, dit is iets overzichtelijker.
En daarom hebben we dat al veranderdquote:Op zondag 16 april 2006 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
In de AT staat er sowieso een EXA-tag voor.
Hoe tofquote:
We proberen zelf ook mee te denkenquote:
We willen eigenlijk voor elk vak een centraal topic, en die dan ook net als de centrale topics in SES onderaan hebben.quote:Op zondag 16 april 2006 18:19 schreef Koewam het volgende:
?
Die topics onderaan de TL?
Wat is dat?Dat gaat niet werken!
Hm. Beetje dom. Waaaaaaaant, je hebt dan wilgroei van alle niveaus.quote:Op zondag 16 april 2006 18:21 schreef Litso het volgende:
[..]
We willen eigenlijk voor elk vak een centraal topic, en die dan ook net als de centrale topics in SES onderaan hebben.
Hoe weet je dat nou als je dit systeem nog helemaal niet hebt meegemaakt?quote:Op zondag 16 april 2006 18:28 schreef Koewam het volgende:
[..]
Hm. Beetje dom. Waaaaaaaant, je hebt dan wilgroei van alle niveaus.Dat zijn niet dezelfde vragen en zo. Systeem van vorig jaar was beter.
Lieverd, we denken heus wel na en we zijn gewoon ook nog aan het overleggen over verschillende dingen. Geef het een kans, als je nu al met zijn allen gaat roepen dat het niet lukt kunnen we beter helemaal stoppen.quote:Op zondag 16 april 2006 18:31 schreef TC03 het volgende:
Argh, waarom denken jullie nou niet na. Dit gaat gewoon NIET werken, sjongejonge.![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 18:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je dit systeem nog helemaal niet hebt meegemaakt?
Anyway, voor veel vakken wordt er op ongeveer een zelfde manier getoetst, alleen de vragen en het niveau zijn dus anders. Ik denk dat het heel goed door elkaar in een zelfde topic kan, vooral omdat het eigenlijk bijna alleen maar om Havo en VWO gaat (we hebben nog maar 1 VMBO examenkandidaat in het lijstje staan dit jaar).
Mocht het echt niet goedgaan komen we er vanzelf wel op terug
quote:Op zondag 16 april 2006 18:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je dit systeem nog helemaal niet hebt meegemaakt?
Anyway, voor veel vakken wordt er op ongeveer een zelfde manier getoetst, alleen de vragen en het niveau zijn dus anders. Ik denk dat het heel goed door elkaar in een zelfde topic kan, vooral omdat het eigenlijk bijna alleen maar om Havo en VWO gaat (we hebben nog maar 1 VMBO examenkandidaat in het lijstje staan dit jaar).
Mocht het echt niet goedgaan komen we er vanzelf wel op terug
Eens, maar het probleem is dat dit op zich ook werkt, maar het is per niveau honderd keer efficienter.quote:Op zondag 16 april 2006 18:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Lieverd, we denken heus wel na en we zijn gewoon ook nog aan het overleggen over verschillende dingen. Geef het een kans, als je nu al met zijn allen gaat roepen dat het niet lukt kunnen we beter helemaal stoppen.
Koewam, je bent een genie.quote:Op zondag 16 april 2006 18:35 schreef Koewam het volgende:
[..]. Goed. Maar we kunnen toch wel gewoon een topic á la "[Havo] Wiskunde B1" openen? Of gaan alle VMBO'ers en alle Havo A12'ers, Havo B 12'ers, VWO A12'ers, VWOB1'ers, VWOB12'ers in 1 topic doen? En je belooft dat er overzicht blijft? Ja?
Dat is inderdaad een punt. Mij lijkt het verstandig om standaard vakken, zoals nu Nederlands en Engels, gewoon als Centraal te houden, de stof is toch vrijwel hetzelfde.quote:Op zondag 16 april 2006 18:35 schreef Koewam het volgende:
[..]. Goed. Maar we kunnen toch wel gewoon een topic á la "[Havo] Wiskunde B1" openen? Of gaan alle VMBO'ers en alle Havo A12'ers, Havo B 12'ers, VWO A12'ers, VWOB1'ers, VWOB12'ers in 1 topic doen? En je belooft dat er overzicht blijft? Ja?
Dat is op zich wel een begrijpelijke mening, maar dat schiet niet op. Dus jij zegt in principe: elk vak per niveau, behalve Nederlands en Engels. Doe dan meteen NL en EN ook per niveau, als je toch bezig bent.quote:Op zondag 16 april 2006 18:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een punt. Mij lijkt het verstandig om standaard vakken, zoals nu Nederlands en Engels, gewoon als Centraal te houden, de stof is toch vrijwel hetzelfde.Profielvakken als wiskunde en Natuurkunde zul je het beste apart kunnen houden. Maar dat is mijn visie.
Omdat Engels en Nederlands opzich dezelfde opdracht isquote:Op zondag 16 april 2006 19:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een begrijpelijke mening, maar dat schiet niet op. Dus jij zegt in principe: elk vak per niveau, behalve Nederlands en Engels. Doe dan meteen NL en EN ook per niveau, als je toch bezig bent.
Wat maakt het überhaupt uit als je dan drie Engels topics hebt?
Klopt, maar de verschillende niveau's hebben wel verschillende examenbundels etc. Lijkt mij reden genoeg voor een eigen topic.quote:Op zondag 16 april 2006 19:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat Engels en Nederlands opzich dezelfde opdracht isalleen het niveau verschilt.
Zit wat in. We kijken wel even of we het zo houden of we het veranderen.quote:Op zondag 16 april 2006 19:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar de verschillende niveau's hebben wel verschillende examenbundels etc. Lijkt mij reden genoeg voor een eigen topic.![]()
Kijk maar even. Kan me niet voorstellen dat er iemand iets tegen mijn geniale idee zou hebben.quote:Op zondag 16 april 2006 19:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zit wat in. We kijken wel even of we het zo houden of we het veranderen.
Sorry Messenga.quote:Op zondag 16 april 2006 19:19 schreef Merkie het volgende:
Eens met TC03 en Koewam.
Ik kan ook een nieuw topic voor je openen, met alle 'gewone' reacties erbij, als je wilt.quote:Op maandag 17 april 2006 00:01 schreef dedeur het volgende:
Bupatih vernaggelt mijn topic.
Kunnen de mods daar wat aan doen?.
Kijken hoe gebruikers ze openen... (en of er dus animo voor is).quote:Op zondag 16 april 2006 19:45 schreef Messenga het volgende:
Als we toch bezig zijn hé. Communicatie met users, altijd belangrijk.
Hoe denken jullie over talen als Spaans, Arabisch, Fries en Turks?
Vinden jullie dat we daar ook voor elk niveau een topic kunnen maken, of 1 centrale?
En het is goed voor de nabespreking.quote:Op zondag 16 april 2006 19:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar de verschillende niveau's hebben wel verschillende examenbundels etc. Lijkt mij reden genoeg voor een eigen topic.![]()
Wat mij nog meest stoort, is dat hij niet vanwege z'n kwaliteiten modje geworden is, Hij is juist modje geworden vanwege z'n slijmtactiekenquote:Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef Svensational het volgende:
Ik had ook niks anders verwacht van Bupatih, die gast denkt echt dat ie god is sinds hij blauw is. Ik heb 'm nooit gemogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |