Ik heb dit alleen bij geschiedenis 2, maar ja daar heb ik ook afgesproken omdat met een 10 gemiddeld af te ronden. Gs2 is namelijk appie eitje vak.quote:Op zondag 16 april 2006 22:44 schreef dedeur het volgende:
Het is voor mij altijd een geruststelling om uit te rekenen wat ik kan halen om nog te slagen voor een vak. Zo kan ik voor wiskunde effectief een 1 halen, om nog op een 4 uit te komen: 6.3 + 1 = 7.3 -> 7.3 / 2= 3.65. Afgerond een 4, en dus geslaagd.
Nou is het wel gevaarlijk om dit bij alle vakken te doen, maar voor vakken waar je al een 8 voor staat kun je eigenlijk al niet meer zakken. Of als je gewoon zeker bent dat je voor een vak geen onvoldoende kan halen.
Ik heb dit bij economie, engels en geschiedenis. Alle drie vakken waarbij ik met een stevig gemiddelde en vol van zelfvertrouwen de examens in ga. Geschiedenis en Economie hoef ik zelfs niet meer te leren.
Hoe zit dit bij jullie?
![]()
Wooow kun je slagen met een 4 als eindcijfer?quote:Op zondag 16 april 2006 22:44 schreef dedeur het volgende:
Het is voor mij altijd een geruststelling om uit te rekenen wat ik kan halen om nog te slagen voor een vak. Zo kan ik voor wiskunde effectief een 1 halen, om nog op een 4 uit te komen: 6.3 + 1 = 7.3 -> 7.3 / 2= 3.65. Afgerond een 4, en dus geslaagd.
[...]
Het kan nu nogquote:Op zondag 16 april 2006 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wooow kun je slagen met een 4 als eindcijfer?![]()
Damn als dat zo is dan ben ik stikjaloers...![]()
Tot wanneer kan dat?quote:Op maandag 17 april 2006 09:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het kan nu nog, een 4 in je profiel en een 5 in je vrije of gemeenschappelijke deel
![]()
Oke oke.. om voor elk vak een 5.5 te staan moet ik halenquote:Op maandag 17 april 2006 11:02 schreef Eveli het volgende:
Om voor elk vak nog een voldoende (5,5) te staan moet ik halen:
Nederlands: 4,2
Engels: 3,6
Frans 2: 3,5
Duits 2: 4,3
Geschiedenis 2: 3,8
Aardrijkskunde: 3,5
Wiskunde: 4,2
En ik doe VWO.
Ja.quote:Op maandag 17 april 2006 11:32 schreef vruitig het volgende:
Is het examencijfer de helft van je hele eindcijfer? Dus ik sta bijvoorbeeld een 5 voor wiskunde en heb ik een 6 nodig voor me examen?
Je mag één 4 en één 5 hebben. Hiervan mag er één in je profiel en één buiten je profiel. Welke van de twee maakt niet uit. Overigens minimaal een 5.5 voor de rest spreekt voor zich.quote:Op maandag 17 april 2006 12:09 schreef Providentia het volgende:
wij moesten minimaal een 5,5 halen hoor,en je mocht één 4 hebben. Met allemaal 4en slaag je niet neem ik aan.
quote:Op maandag 17 april 2006 18:06 schreef Fiskje88 het volgende:
Jezus Christus zeg, ik hou serieus niet bij wat ik gemiddeld voor vakken sta!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |